بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

سیم پیچ محرک : در ژنراتور سیم پیچ محرک الان کارکردی مشابه سیم پیچ اولیه استاتور که کار تبدیل جریان DC به جریا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سیم پیچ محرک : در ژنراتور سیم پیچ محرک الان کارکردی مشابه سیم پیچ اولیه استاتور که کار تبدیل جریان DC به جریان AC- را بر عهده دارد اما جریان AC کمی را تولید می کند که به واحدهایی که به عنوان یکسوکننده چرخشی شناخته شده اند سیم پیچ ثانویه وصل هستند.

یکسو کننده های چرخشی : با این یکسو کننده جریان AC به جریان DC- تبدیل می شود که در واقع این یکسو کننده جریان AC توسط سیم پیچ های یکسوکننده را تولید و سپس به جریان DC تبدیل می شود.

که این جریان DC در واقع منتهی به روتور/ آرماتور است که میدان الکترو مغناطیسی را بعلاوه میدان مغناطیس چرخشی روتور/آرماتور انتخاب کرده است.

انژکتور سوخت : این قسمت در واقع سوخت مایع را اتمیزه کرده و سپس در اتاقک احتراق موتور میزان مورد نیاز سوخت اسپری می شود.

ارتباط لوله از مخزن سوخت به موتور : در این صورت سوخت به طور مستقیم از تانک به موتور و برگشت مستقیم از موتور به تانک را دارد. اکنون با گذشت سه سال از آن زمان، نسخه فیسلیفت شده این خودرو معرفی شده است، تا موقعیت خود در بازار خودرو را استحکام ببخشد.

سگمنت سدان و ترجیحاً سدان اسپرت، کلاسی خاص و متفاوت و صد البته ویژهترین کلاس در میان دیگر کلاسهای صنعت خودرو با هدف قشر متوسط جامعه به شمار میرود که سهم قابل توجهی از تولید و فروش صنعت خودروسازی جهان را به خود اختصاص داده است، سگمنتی خانوادگی، لوکس و اسپرت که هر کمپانی خودروسازی را مجبور به اختصاص بخش قابل توجهی از خط تولید و تحقیقات به این کلاس و ارائه بهترینهای خود میکند.

تنطیم کننده قسمت خروجی موتور ولتاژ بر عهده این قسمت است که ولتاژ خروجی موتور ژنراتور را تنظیم می کند. ارتباط سر ریز از تانک سوخت به لوله زهکش : در این صورت تا در طول پرکردن تانک هر سرریزی باعث نشت مایع روی مجموعه ژنراتور نشود.

پمپ سوخت : این پمپ که به طور الکتریکی کار می کند و سوخت را از تانک ذخیره اصلی به تانک روز منتقل می کند.

جداکننده آب و سوخت : برای پشتیبانی از اجزای دیگر ژنراتور آب و ماده خارجی را از سوخت مایع می گیرد و آن را در مقابل خوردگی و آلودگی جدا می کند.

روتور/ آرماتور : بیشترین ولتاژ AC الان در سیم پیچ استاتور است که ژنراتور خروجی بیشترین ولتاژ AC را تولید می کند. و سپس جریان DC را تنظیم کننده ولتاژ تغذیه می کند که در واقع این به عنوان سیم پیچ ثانویه استاتور و بیشتر به عنوان سیم پیچ محرک شناخته شده است.

آخرین مطالب