2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

قسمت دوم کی می خواهیم درباره آن صحبت کنیم انبار اگزوز نام دارد به انبار اگزوز صدا خفه کن هم می گویند در ابتدا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

قسمت دوم کی می خواهیم درباره آن صحبت کنیم انبار اگزوز نام دارد به انبار اگزوز صدا خفه کن هم می گویند در ابتدای مقاله گفتیم که اگر اگزوز پراید وظیفه انتقال دود حاصل از احتراق داخل موتور یا به فضای بیرون و کم کردن آلاینده ها وظیفه را دارند که صدای حاصل از سوختن رانیز کاهش دهد این وظیفه برعهده انبار اگزوز یا صدا خفه کن می باشد همچنین علاوه بر کم کردن صدای زیاد همچنین این مسئله باعث می شود که لوله اگزوز کمتر بلرزد بنابراین با این کار از لرزش خودرو کم می شود.

گازهای خروجی حاصل از احتراق در موتور با سرعت خیلی زیادی از سوپاپهای دود خارج میشوند که دارای انرژی جنبشی زیادی بوده و صدای بسیار بلندی تولید میکنند، به همین منظور از منبع اگزوز استفاده میکنند.

39.پس از دريافت رسيد كالا از واحد انبار و بررسي آن از لحاظ مطابقت با فاكتور دريافتي از فروشنده توسط مسئول تداركات خارج، مدارك لازم (رسيد انبار و فاكتور فروشنده) به قسمت حسابداري سفارشات خارج ارسال مي گردد.

از سوی دیگر، در هر دو مورد، انجام تنظیم، لازم است که لوله ها را تغییر دهید. به دست آوردن سهم بيشتر از تقاضاي داخلي و خارجي نيازمند افزايش كارآيي و بهره وري توليد در اين صنعت است. جت هیتر آلپ: شرکت زرین صنعت آلپ یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان هیترهای جت در سطح ایران می باشد.

در سال ۱۳۷۳ تدوین برنامهای هفت ساله برای شرکت ایران خودرو صورت گرفت. این محصول مناسب برای نصب بروی خودرو و موتور سیلکت هست . خب پس این صدا فیک است. طراحی این منبع اگزوز به گونه ای است که صدای بم از خود تولید نمیکند و صدای آرام و شهری است که بیشتر صدای شبیه صوت ایجاد میکند.

گفت واشر سوزونده. روشش هم این بود که آروم گاز میداد و دستش را گذاشته بود روی لوله بالای رادیاتور و گفت واشر سوزونده.

بسته شدن این صدا خفه کن بسیار سریع صورت می گیرد و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود، به این صورت که کافیست میله متحرک مثلثی شکل را که در انتهای قطعه قرار دارد، مابین هر دو پایه ثابت بر روی بدنه قرار داده و سپس پیچ آلنی را که تحمل فشار تا یک تن را دارد تا جایی که ممکن است سفت نمایید.

کاهش شتاب خودرو از دیگر تاثیرات منفی برداشتن کاتالیزور از روی اگزوز است. نکته: اندازه خروجی صدا خفه کن بیشتر از خروجی اگزوز میباشد، از این رو هیچ گونه کاهش شتاب و سرعت را بدنبال ندارد.

نکته: هدرز لوله های اگزوز می باشند که از سمت خروجی سیلندر به سمت اگزوز و در نهایت به منبع اگزوز ختم می گردند. شواهد تحقیقاتی در سراسر جهان نیز نشان می­دهد که آلودگی هوای محیط اثر منفی بر سلامت جامعه دارد.

واشر گلویی اگزوز بین مانیفولد دود و اگزوز بسته می شود.و وظیفه آب بند کردن این دو قطعه را بر عهده دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن