2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

آینه های زونتس آر ۲۵۰ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را دارند و از جنس پلاستیک خام و به شکلی اسپرت ساخته و طراحی شده

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

آینه های زونتس آر ۲۵۰ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را دارند و از جنس پلاستیک خام و به شکلی اسپرت ساخته و طراحی شده اند. اگزوز زونتس آر ۲۵۰ به شکل شیب دار نصب شده است تا جلوه اسپرت تری داشته باشد.

پس در مسیرهای سرازیری بهتر است با دنده سنگین حرکت کنید تا مجبور به استفاده از ترمزهای مکرر نشوید. شاید فکر کنید پژو 206 فقط در 2 مدل هاچبک و صندوقدار تولید شده است ولی باید بدانید که 206 در مدل های هاچبک 3 درب، هاچبک 5 درب، صندوقدار، استیشن و حتی کروک نیز تولید شده است که مدل های 3 درب و کروک هم به تعداد بسیار محدود در کشور حضور دارند.

از طرفی، با توجه به این که چهره زونتس آر ۲۵۰ بسیار آینده نگرانه است و ما را بیش تر به یاد ربات ها می اندازد، اصلاً منطقی نبود اگر از یک صفحه کیلومتر آنالوگ در آن استفاده می شد!

صفحه کیلومتر زونتس آر ۲۵۰ همچون اکثر موتورهای نیکد امروزی، به صورت تمام دیجیتالی درآمده است تا سرعت و سایر اطلاعات لازم را به شکل دقیق تر و سریع تری به راکب نشان دهد.

دیگر ایده جذاب در ظاهر زونتس آر ۲۵۰، رنگ آمیزی دوگانه بدنه است. این ایده جدا از مزایای فنی سبب می شود که دیسک ها بیش تر به چشم بیایند. و در چنین شاهد، اگر شما برخی از پارتیشن ها را ایجاد کنید، اما فقط به منظور حذف فرکانس های بالا امواج صوتی و طیف پایین تر از اگزوز، که باعث ایجاد ثبات به صدا می شود، باقی می ماند.

مثلاً دیسک ترمزها در چرخ های جلو و عقب به شکل گلبرگی طراحی شده اند. سایز رینگ چرخ های زونتس آر ۲۵۰ در جلو و عقب، به شکل یکسان، ۱۷٫۰ اینچ است. به گونه ای که، در تمام مدل های این موتورسیکلت، رنگ خاکستری مات به عنوان رنگ پایه انتخاب شده است و قطعات و فلاپ های تزیینی به رنگ های دیگر بر روی موتور سوار می شوند.

این مسیر مشخص همان اگزوز خودرو است. گرافیک این چراغ ها در شب و هنگام روشن شدن بیش تر به دل می نشیند. عرضه قطعات یدکی مرسدس بنز S500 عرضه و فروش هر نوع لوازم یدکی خودرو مانند کنترل یونیها , سیستم احتراق و شمع ها , سیستم انتقال قدرت , سیستم اگزوز , سیستم برف پاک کن , سیستم ترمز..

190 E 2.3 تا سال 1988 فروخته می شد ، سپس با وقفه ای کوتاه مدت رو به رو شد تا اینکه از سال 1991 تا 1993 دوباره به فروش رسید. گروه صنعتی سرکان تهویه مفتخر است که با تکیه بر سالها تجربه خود در راستای تولید و فروش انواع هواکش های صنعتی شامل : فن های سانتریفیوژ (دبل ، فشارقوی ، رادیالی ، پی وی سی( PVC )، سقفی و کانالی .

خودروی یادشده فقط یکی از پروژههای منهارت است و این شرکت بسیار خوشحال میشود که بیامو X۶ M را بر اساس مشخصات دلخواه مشتریانش تیونینگ کند.

Canon Remote Switch RS-80N3 کانکتور سوئیچ سیم دار با کابل ۰٫۶ متری ۳-pin N3 کانن که می تواند تمام عملکردهای دکمه شاتر دوربین را انجام دهد مناسب برای عکسبرداری های ماکرو و عکسبرداری های طولانی مدت است. طول زونتس آر ۲۵۰ به ۱۹۷ سانتی متر می رسد، در حالی که، عرض آن فقط ۷۷ سانتی متر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن