گروه فستوس در راستای حمایت خود از ورزشکاران جوان مستعد و افزایش ظرفیت ها در رشته های موتور سواری و دوچرخه سواری ، در سال 1393اقدام به تشکیل تیم های مختلف دوچرخه سواری کوهستان در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان نموده است .
گروه فستوس از همان ابتدا با عنایت به این موضوع همه ی تلاش خود را جهت برطرف کردن این مشکلات به کار گرفت و با ارتباطات بین المللی خود و حمایت از فدراسیون و ورزشکاران تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ، هم اکنون به عنوان تنها حامی رسمی تیم ملی و فدراسیون دوچرخه سواری ایران شناخته شده و افتخار حمایت از ورزشکاران مستعد کشورمان را دارد.
در همین راستا ، برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری ایران عده ی بسیاری از دوچرخه سواران مستعد و آینده دار کشورمان تحت پوشش و حمایت مادی و معنوی این شرکت درآمدند.
مدیران شرکت فستوس با هدف حمایت از جوانان ایرانی با بستن قرارداد های سالیانه و در اختیار گذاشتن دوچرخه های به روز و تجهیزات حرفه ای و مطرح دنیا که هم اکنون به همت این شرکت برای استفاده کلیه علاقمندان به رشته دوچرخه سواری فراهم است، هیچ دغدغه ای برای تمرینات و رسیدن به قله های قهرمانی ندارد و با تلاش و جدیت هر چه تمام برای پرورش قهرمانان این مرز و بوم تلاش می کند.
این شرکت برای نخستین بار اسپانسر مسابقات موتور ریس در کشور شد تا مسابقاتی که تا قبل از ورود این گروه تجاری ، در نهایت با اهدای یک جام ساده اتمام می یافت ، به مسابقاتی نیمه حرفه ای تبدیل شود و در پایان از ورزشکاران برتر ، با اهدای تجهیزات گران قیمت خارجی و همچنین جوایز نقدی تجلیل شود.
وقتی شمع ها جرقه نمیزنن بنزین تو سیلندر سوخته نمیشه و به صورت خام وارد مانیفولد میشه مانیفولد که از حرارت بالایی برخورداره این بنزینو به گاز تبدیل میکنه و این گاز حاویه اکسیژن هست و از طریق لوله اگزوز به بیرن هدایت میشه که با جرقه زدن سر اگزوز آتیش میگیره.
حالا میرسیم به ساختن رله اصلی هر رله 5 پایه داره 2 تاشون برق خود رله هست 3 تای دیگه یکی برق مشترک . این قسمت وظیفه دارد، محصولی را که در محفظه ی احتراق و از سوپاپ های خروجی گرفته است، را به لوله ی اگزوز منتقل کند؛ که خود این قطعه دارای انواع و مدل های مختلفی است.
گروه تجاری فستوس در طول مدت فعالیت خود در سال های اخیر حامی بزرگی برای ورزش و ورزشکاران لقب گرفته است. همه این عوامل و فعالیت ها موجب پرورش و رشد استعداد های بسیاری در سراسر کشور گردیده و با گسترش این رشته ظرفیت های بسیاری از لحاظ ورزشی و همچنین اقتصادی جهت رشد و اعطلای کشور عزیزمان ایران ایجاد شده است.
موضوعی که در اینجا مطرح است، این می باشد که این کانوپیها به جهت تهویه فضای اطراف موتور جهت جلوگیری از گرم شدن آن دارای فضاهایی برای ورود و خروج هوا نیز هستند و جنس عایق آنها نیز محدودیتهایی دارد که در نتیجه نمی توان انتظار داشت که صدای موتور را بیش ۶۰ الی ۸۰ دسی بل (dB) کم کند.
برای تعیین دبی هوای لازم برای تهویه ی یک فضا (که در انتخاب اگزوزفن از آن به عنوان قدرت مکش اگزوز فن یا ظرفیت هوادهی اگزوزفن یاد می کنیم و معمولا بر حسب cfm-سی اف ام - بیان می شود) اولین قدم مشخص کردن کاربری محیطی است که قرار است اگزوز فن را در آن مکان نصب کنیم.
مقالات مشابه
- اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید
- برنامه صدای اگزوز ماشین ها
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ایمپلنت دندان در افراد مسن: مزایا و چالشها
- تفاوت هدرزپراید با منیفولد خروجی اگزوز در چیست؟
- اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین
- صدای اگزوز پراید + هدرز + لوله مستقیم دست ساز + منبع
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟
- تست و بررسی پژو 205 وارداتی؛ پیرمرد محبوب فرانسوی