اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

با سرهنگ راستا وارد سلول تست می شویم و به توضیحاتش گوش می دهیم. این سؤالات بخشی از دلایل مهمی است که برای پاس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با سرهنگ راستا وارد سلول تست می شویم و به توضیحاتش گوش می دهیم. این سؤالات بخشی از دلایل مهمی است که برای پاسخگویی به آنها قصد داریم در این مقاله از مجله همراه مکانیک با نگاهی عمیقتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت؛ لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اولی 110 تا 120 ولت است.چنین واحدی برای مبتدیان و علاقه مندان مناسب است زیرا می توانند در خانه کار کنند و به پریز معمولی متصل شوند. متخصصان موسسه شهید زین الدین در سال های اخیر موفق به طراحی یک سلول تست موتور شده اند که به آنها این امکان را می دهد تا موتور تانک را پیش از نصب در این سلول تست کنند و تمام ایرادات احتمالی را در این قسمت شناسایی کرده و برای رفع آن بکوشند.

البته این امکان در سرعت های خاصی فراهم است. سیلندر : عیوب سیلندر مثل صیقلی شدن جدار ه سیلندرها یا ساییدگی خط و خش در سیلندر .

گاهی اوقات تغییر دما در قسمتهای مختلف باعث خوردگی یا ایجاد ناهماهنگیهایی در ساختار قطعات تریمی میشود که یکی از مهمترین عوامل آن کیفیت و مواد اولیه بهکار رفته شده در آن محصولات است که در نتیجه باعث ایجاد سر و صدا در داخل کابین میشود.

سلام آقای قاسمی.با تشکر از توجه شما به سوال بنده.از موارد ذکر شده فقط بعد از خاموش شدن چراغ چک کمی افزایش مصرف سوخت رخ میدهد.ولی لرزش موتور را در سرعت بالا احساس نمیکنم و خروج دود سیاه از اگزوز وجود ندارد.تصمیم به دیاگ زدن دارم تا ببینم مشکل از شمع ها یا سنسور یا انژکتور ها یا جای دیگری (کثیفی فیلتر بنزین) است یا خیر.ماشین به راحتی با دنده ۵ تا سرعتهای بالا شتاب میگیرد.ولی به سرعت ۱۲۰ که با دنده ۴ که میرسم این مشکل رخ میدهد.با دنده ۵ موتور این مشکل را در این سرعت ندارد.درب باک بنزین کمی ایراد دارد.آن را عوض میکنم.شاید حل شود.

توسط یک سنسور لیزری که روی برجک نصب شده مسافت هدف به توپچی داده می شود و بسته به مسافت، شرایط جوی و نوع هدف مهمات مناسب انتحاب شده و توپچی رتیکل را طوری روی هدف نگه می دارد که با توجه به تحرک تانک بتواند با دقت روی آن اجرای آتش کند.

با توجه به اینکه مهمات تانک «مستقیم زن» هستند به این فناوری هم دست یافته ایم که افت گلوله را در مسافت های مختلف محاسبه کرده و جدول تیر را بدست آوریم.

نخستینسری از این خودرو، همزمان با بازارهای جهانی و درمدل 2011 بهبازار ایران عرضه شد. اگر تست های این مرحله پاس شد، تانک وارد ایستگاه نصب شنی می شود. سیگنال های خطا نسبت به آنچه برجک دنبال می کند و مسیری که تانک حرکت می کند را اصلاح می کند و همواره لوله توپ را در مسیر هدف نگه می دارد.

در این ایستگاه توسط جرثقیل های 35 تنی برجک را بلند کرده روی بدنه قرار می دهیم و آن را روی بدنه نصب می کنیم و بعد تست چرخش برجک در شیب های مختلف انجام می شود. در سلول تست موتور روی یک استند نصب می شود و ما می توانیم تا 1200 کیلو وات موتور را باردهی کنیم.

امروزه در بیش از 180 کشور جهان استفاده از کاتالیزور یک امر اجباری است؛ از همین رو تمام خودروسازان بزرگ جهان از این وسیله در سیستم اگزوز محصولاتشان استفاده میکنند. ما این امکان را فراهم کردیم که دیگر توپچی نیاز نداشته باشد توسط چشمی تصاویر بیرون را ببیند بلکه یک نمایشگر ال سی دی برای توپچی تعبیه کرده ایم که تصویر واضح تری را ببیند و علیه آن عملیات اجرا کند.

آخرین مطالب