چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

این نوآوریهای صنعت خودروسازی به حفظ ایمنی شما در جاده کمک میکنند. عملکرد سیستم تعلیق و کمک فنرها اغلب با هم ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این نوآوریهای صنعت خودروسازی به حفظ ایمنی شما در جاده کمک میکنند. عملکرد سیستم تعلیق و کمک فنرها اغلب با هم اشتباه میشوند. درب سنگین این خودرو را باز می کنیم.به دنبال دکمه ی استارت خودرو می گردیم اما وقتی مالک خودرو سوئیچ را به ما تحویل می دهد کمی شگفت زده شدیم.هرچند سیستم استارت با دکمه نوعی آپشن معروف محسوب می شود اما استارت با کلید در این اتومبیل ها لذت روشن کردن کامارو های دهه ی 70 را دارد.

با مرگ آلفیری، بیندو نیز از شرکت ایزوتا بیرون آمد و به ما همکاری دو برادرش ارنستو و اتوره به تداوم فعالیتهای مازراتی رونق بخشید. این خودرو در مسابقات تارگا فلوریو با رانندگی آلفیری مازراتی توانست مقام اول در کلاس خود را کسب کند.

سپس شرکت مازراتی با جذب کارشناسان و متخصصان حوزه خودرو تمرکز خود را بر ساخت خودروهای مسابقهای افزایش داد. سال ۱۹۲۷ نیز خودرو تیپ ۲۶بی برای آلفیری حادثه آفرید اما با این حال وی موفق شد تا جایزه قهرمانی سازندگان ایتالیا را در این سال از آن خود کند.

اما با شروع بحران نفتی در سال ۱۹۷۳ و پس از گران شدن قیمت سوخت، توسعه محصولات نسبتاً پرمصرف و پرتوان شرکت مازراتی نیز متوقف شد و مالک آن یعنی کمپانی فرانسوی سیتروئن تا آستانه ورشکستگی پیش رفت.

در سال ۱۹۶۸ شرکت فرانسوی سیتروئن مالکیت مازراتی را بر عهده گرفت و محصولاتی همچون مازراتی ایندی، مازراتی بورا، مراک، کمسین و مازراتی کواتروپورته۲ تحت مدیریت کمپانی فرانسوی راهی بازار شدند. این امر با باصطلاح "نظم بین المللی مبتنی بر قواعد" کاملاً ناسازگار بود.

الف ـ براي گواهينامههاي پايه دوم اتومبيل و تراكتور و ويژه و موتورسيكلت با يك چشم يك بيستم و يا چشم ديگر نه دهم با ميدان ديد طبيعي يا در صورتيكه ميزان ديد يك چشم كمتر از نه دهم باشد مجموع ديد دو چشم دوازده دهم با ميدان ديد طبيعي.

آلفیری که همچنان به عنوان راننده نیز در برخی مسابقات شرکت میکرد، در سال ۱۹۲۶ شرکت دیاتو را ترک کرد و خودروی تیپ ۲۶ یعنی اولین محصول مازراتی را تولید کرد.

سال ۱۹۲۹ بود که شرکت آلفیری مازراتی خودرو v4 را با موتور ۱۶ سیلندر ساخت و آن را در گرندپری ایتالیا رونمایی کرد که موفق شد رکورد سرعت ۲۴۶.069 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. همچنین اتومبیلهای غیر مسابقهای همچون سی ال تی ۴ و سی ال تی ۸ را در آن زمان روانه بازار کرد.

در مسابقات رالی نیز مدل سی تی اف۸ مازراتی موفق به کسب عنوان اول شد. نسل اول مازراتی گیبلی نیز طی سال ۱۹۶۷ به صورت دو سرنشین طراحی شد. مازراتی 5000GT نیز با پیشرانه ۸ سیلندر طی سال ۱۹۵۸ از سوی این شرکت به بازار عرضه شد.

همچنین مازراتی سبرینگ و مازراتی میسترال دو محصول دیگری بودند که طی سالهای ۶۲ و ۶۳ قرن بیستم میلادی به دست مشتریان رسیدند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن