عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

باید موتور باز بشه و رینگ ها عوض بشن. پست های باطری را تمیز و یا عوض کنید. اگزوز جدید میتواند فشار برگشتی را

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

باید موتور باز بشه و رینگ ها عوض بشن. پست های باطری را تمیز و یا عوض کنید. اگزوز جدید میتواند فشار برگشتی را افزایش دهد که باعث ایجاد گازهایی میشود که موتور سختتر کار میکند و بر عملکرد آن و افزایش راندمان سوخت تأثیر میگذارد، از طرفی مسافت پیموده شده نیز رشد میکند.

به گزارش عصر ایران درست است که خودرو، وسیلهای شخصی است، اما وجود هرگونه عیب و اختلالی درسیستمهای عملکردی آن ممکن است باعث به خطر افتادن جان دیگر رانندگان در یک جاده شلوغ شود. 34 - استنکاف از قبول مسافر یا نرساندن مسافر به مقصد وسیله رانندگان وسایط نقلیه همگانی .

سیستم اگزوز معمولاً برای هدایت گازهای خروجی داخل سیلندر به خارج از خودرو از یک لوله استفاده میکند. حالتهای اگزوز میتواند با عملکرد سفارشی سیستم اگزوز، اگزوز ماشین را بهبود بخشد، با این کار به کل موتور اجازه میدهد عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر شما نمی دانید که اگزوز در موتور سیکلت چه می کند بهتر است اصلا به خرید موتورسیکلت دست نزنید، گزینه مناسب برای شما باید دوچرخه می باشد.

اینکه شما هر هفته یا دو هفته اضافه می کنید حتی در خوزستان کاملا غیر عادی هست. موتور خودرو صبحها دیر روشن می شود و پس از روشن شدن، موتور لرزیده و دود سفید از آن خارج می شود. در نگاه اول ظاهری براق، پرقدرت و دارای یک شاسی زیبا، تناسب رنگ قرمز و سشکی و سفید که شما را خیره مـیکند و نسبت بـه تمام موتور های هم رده خود درون بازار یکی از گذینـه هایی خواد بود کـه بدون شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

در حالت عادی، اصولا گازهای خروجی از اگزوز خودروهای جدید باید بدونرنگ باشد؛ اما در وضعیت غیرعادی، گازهای خروجی از اگزوز ممکن است به سه رنگ آبی، سفید یا سیاه درآیند که در این هنگام، باید فورا به فکر ارجاع خودرو به تعمیرگاه افتاد.

تعویض اگزوز اجازه میدهد برای فرار از گازهای خروجی مسیر سریعتر و کارآمدتری وجود داشته باشد. بنابراین بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی تعویض اگزوز صحبت کنیم.

عملکرد خوب خودرو به نوبه خود همه چیز را در مورد عملکرد موتور بهبود میبخشد: گشتاور، اسب بخار و سر و صدای آن.

در صورت خرابی کاتالیزور اول باید عیب مورد نظر را رفع کرده و سپس اقدام به تعویض کاتالیزور نمایید .

اگر سیستم اگزوز مانند گذشته کار نمیکند، وقت آن رسیده است که سیستم اگزوز را تعویض کنید. اما آیا میدانید تعویض سیستم اگزوز هم مزایا و هم اشکالاتی خواهد داشت؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن