واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است - وب سایت خبری محمدرضا

نتیجه کار تولد هدرز M13 است. تقویت اتمسفریک پیشرانه بدون تغییر حجم در پراید، راههای متنوع کم دردسر و نسبتا کم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

نتیجه کار تولد هدرز M13 است. تقویت اتمسفریک پیشرانه بدون تغییر حجم در پراید، راههای متنوع کم دردسر و نسبتا کمهزینهای دارد که بسیاری از مالکان برای دستیابی به نتیجه بهتر میتوانند آن را اجرا کنند. باید اضافه کنیم که در ساخت هدرز نیز نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود تا در عملکرد به بهترین شکل باشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد. جالب آنکه با کارهای پیچیده تر، 450 اسب بخار نیز دور از دسترس تیونرها نمانده است! به دلیل تسهیل در خروجی دود و تنفس بهتر موتور بعد از نصب هدرز شما به راحتی شاهد این خواهید بود که موتور خودرو روان تر شده و روان تر دور بر میدارد و شتاب ان بالا تر رفته و در دورهای بالا خودرو مانند قبل افت راندمان به هم نمیزند و علاوه بر اینکه شتاب خودرو بیشتر شده به دلیل روان کار نمودن موتور خودرو هم استهلاک موتور کمتر شده و هم مصرف خودرو پایین تر می آید.

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز پراید یورو 4 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. ضمن اینکه ماموت 1000 یکی از سه پیکاپ هنسی بوده که بیشینه قدرت تولیدی فراتر از 1000 اسب بخار دارد. بعد 4 تا لوله فولاد مثلا ضد زنگ( چون تا الان زنگ زده) برداشتم و با کمک اگزوز ساز محترم از روی طرحی که قبلا دیده بودم به انحنا دادن به لوله ها کردیم(البته گفتن این نکته ضروری که قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که فضای موجود در کنار موتور برای هدرزی که انتخاب کردید افی است یا خیر، چون امگا فضای فوق العادع زیادی در اختیار می گذاره من از این حیث اسوده خیال بودم) تا به محلی می رسه که باید 4 لول رو به یک خروجی واحد متصل کنین،در اینجاست که باید دوست جوشکار را صدا زد و گرنه مثل من که جوگیر شدم و خودم شروع به برش مقطعی لوله ها کردم به مشکلات زیادی برمی خرید(توهین به توانایی های جوشکاری/برش کاری دوستان نشه).

استفاده از دو کوئیل برای دستیابی به قدرت بیشتر : اما پیدا کردن قطعه ای که توان تحمل ولتاژ بالا را داشته باشد و عایق بندی مناسبی هم داشته باشد سخت است که به نظر من برای اینکار به قطعه ای که در خودروهایی که از دو سیستم جرقه برای مسابقات طولانی مدت استفاده می کنند می توان تکیه کرد. 300 اسببخار قدرت شاید برای اینروزها چندان رقم بالایی نباشد اما وقتی به این فکر کنید که در خیابانهای شلوغ امروزی شاید به کمتر از نیمی از این اسبها نیاز پیدا خواهید کرد، این تعداد در نظرتان جلوه بیشتری خواهد داشت. B5 و B6 ظاهری شبیه بهم دارند و تشخیص آنها از هم برای افراد عادی مقدور نیست . تنوع هدرزها از نظر ظاهری اگر بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کمتر از آن هم نیست. نخست هدف ما تعریف " هدرز " و نقش آن در وسایل نقلیه موتوری می باشد .

پیشرانه این خودرو استاندارد 206 تیپ پنج می باشد که بر روی همان پیشرانه کارهایی صورت گرفته که قدرت این خودرو را از 200 اسب بخار بالاتر برده است و باعث شده تا این اتومبیل در اتوبان ها به راحتی اتومبیل های روز را پشت سر بگذارد و برود. به گزارش سلام نو به نقل از اسب بخار، به تازگی تصاویری از کارخانه سایپا منتشر شده است که نشان میدهد تولید کوییک فیس لیفت در تیپ S (پایه) افزایش پیدا کرده و گویا قرار است تا بزودی این خودرو به دست خریدارانش برسد و وارد بازار گردد. بعضی از آنها ترکیبی از پنبه و کاغذ میباشند ، در حالی که بقیه شبیه فیلتر هوای بنز در کرج و تهران سیستم مکش خودرو و اساسا بیشتر شبیه کوچک شده کاغذ فیتر میباشند . منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولاً به روش ریختهگری تولید میشود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و با ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشمگیر نیست و از همین رو از هدرز غالباً به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن