مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی می تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی می تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است القا شود. روتر -- این جزء در حال حرکت است که تولید یک میدان مغناطیسی دوار حاصل می نماید که یکی از سه نوع زیر است : - 1. با القاء : این روش به عنوان alternators بدون جاروبک شناخته شده هستند و معمولا در ژنراتور ها ی بزرگ استفاده می شود.

روتور تولید یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور انجام می دهد، که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور می شود . لوله کشی مستقیم یک لوله ساده است که به طور مستقیم از هدرهای عقب ماشین خارج می شود.

وضعیت اگزور ماشین و عامل بعدی ایراد در گیربکس اتومبیل است که منجر به عدم تعویض دنده به دنده های بالاتر در ماشین های اتومات و لیز خوردن کلاچ در خودرو دنده دستی میشود.

خصوصا در کشور های پیشرفته استفاده از این کالا بسیار گستره است. 4) روتور / آرماتور : تبدیل جریان DC به ولتاژ AC -- روتور / آرماتور در حال حاضر باعث افزایش ولتاژ AC در سراسر سیم پیچ های استاتور ژنراتور می شود که در حال حاضر به عنوان یک افزایش دهنده ولتاژ خروجی AC می باشد.

این جریان DC تغذیه روتور / آرماتور گشته که به ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی دوارد بر روتور / آرماتور می گردد . بنزین مایعی سوختنی می باشد که از هیدروژن و کربن تشکیل شده است و در صورت ترکیب آن با هوا و سوختن آن تحت تاثیر یک جرقه ،از خود انرژی -دی اکسید کربن و آب به جای می گذارد و این یعنی یک واکنش کامل در فرایند سوختن که به این ترکیب دقیق و ایده آل بنزین و هوا نسبت استوکیومتری یا مختصرا stoich گفته می شود ،نسبتی از ترکیب هوا و بنزین که اگر در شرایط ایده آل آزمایشگاهی قرار بگیرد بهترین احتراق از نظر به جای گذاشتن آلاینده های خطرناک برای انسان و محیط زیست می باشد.

شامل مجموعه ای از هادی الکتریکی در سیم پیچ روی یک هسته ای آهنی. پمپ سوخت --جهت نقل و انتقال سوخت از مخزن اصلی به مخزن فعلی به کار برده می شود .پمپ سوخت به طور معمول الکتریکی اداره می شود.

مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن دیزل ژنراتور برای 6 تا 8 ساعت به طور متوسط است.

استاتور -- این جزء ثابت ژنراتور در دیزل ژنراتور است. کاتالیستهای خودرو ممکن است تنها حاوی پلاتین و یا ترکیبی از پلاتین، پالادیوم و رودیوم باشند. با مقایسه این طوقه­ها نسبت به نمونه­های دیگر، ثابت شد که این نوع از طوقه نسبت به رینگ­های اسپرت دوام بالاتری دارند.

3. با استفاده از محرک -- محرک کوچک از یک منبع جریان مستقیم (DC) . مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ را دارا می باشد.

برای استفاده از دیزل ژنراتور در زمینه تجاری، ممکن است به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار دیزل ژنراتور منجر گرد. همانطور که از نام این بخش پیداست، جهت تنظیم ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور است. تزریق کننده سوخت -- این بخش تنظیم کننده سوخت مایع و مقدار اسپری مورد نیاز به محفظه احتراق موتور می باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن