چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

اما روند رو به رشد رقبا و نیاز به پیشرانه های قوی تر و با کارکرد نرم تر باعث شد تا هوندا کم کم در کنار افزایش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما روند رو به رشد رقبا و نیاز به پیشرانه های قوی تر و با کارکرد نرم تر باعث شد تا هوندا کم کم در کنار افزایش حجم پیشرانه به فکر اضافه کردن تعداد سیلندرها نیز باشد. حسين - 25-با سلام مهدي از تهران من سمند 93 واسه برج 7 دارم .تا الانم 62000 تا با ماشين راه رفتم دوگانه سوز با سيستم مولتي پلکس همين چند روز پيش تسمه تايم ماشينو عوض کردم که مکانيک ديد گفت تا 70000 تا راحت ميرفت ولي من ريسک نکردم تست صفحه کلاج گرفت که گفت حداقل 20000 تا ديگه کار ميکنه تا الان خرجي براي موتور ماشين نکردم فقط لوازم جلوبنديه ماشينو کلا عوض کردم اونم بخاطره تصادفي که داشتم هرجور که شما فکرشو بکني به موتور ماشين فشار اوردم از دنده 1 گرفته تا دنده 5 پرگاز رفتم و تا دور موتور 6000 پر کردم دريغ ازينکه بخواد اذيت کنه شتاب اوليش معموليه ولي انصافا از دنده 3 به بعد خوب گاز ميخوره و راه ميره تا الانم سيستم گاز سوز ماشين منو اذيت نکرده فقط يبار شير برقيه کپسول گاز ماشينو عوض کردم اونم مشکل خاصي نداشت فقط يه فالت کوچيک رو ecu مينداخت که چراغ چک ماشين روش ميشد که از موقع تعويض تا الان ديگه مشکل نداشتم من تا سرعت 200 کيلومتر در ساعت با اين ماشين رانندگي کردم نه روغن کم کرده تا الان و نه اب راديات فقط به روغن موتور حساسه حتما از جنس خوب استفاده کنيد من همه جور روغن موتوري رو امتحان کردم ولي بهتر از همه به نظر من ATROD 9000 بوده فقط يه موردي که هست و من دنباله رفعشم صداي سوپاپ حين استارت زدنه که تا 3 ثانيه صدا ميده و بعد قطع ميشه با اطلاعاتي که تا الان گرفتم ميگن که همشون همين طوريه ولي با روغن خوب کمتر ميشه حتما از بنزين سوپر و اوکتان واسه بهتر کار کردنه موتور استفاده کنيد توفيقش تو 60 ليتر 8000 تومنه ولي رو کارکرد ماشين خيلي تاثير داره من تو سطح شهر با سيستم گاز سوز ماشين راه ميرم تو جاده با بنزين که مصرفش تو جاده خيلي خوبه و من راضيم - 26-با سلام خدمت دوستان گرامي من يک دستگاه سمند سورن ELXبا متور EF7دارم که از جمله مشکلات اين موتور تسمه هيدروليک هست خودرو هنوز خشک هست ولي وقتي ماشين رو روشن ميکنم صداي جير جير وحشتناکي از تسمه هيدروليک بلند ميشه و حدود ده دقيقه مداوم اين صدا رو داره اما وقتي که متور گرم ميشه اين صدا هم قطع ميشه مشکل دوم صداي نا هماهنگ متور و سوپاپها هستن که صداي غير عادي داره و نرم کار نميکنه انگار که متور 100 هزار کيلومتر کار کرده مشکل سوم زود جوش آوردن متور هست بعد از نيم ساعت رانندگي متور سريعآ آمپر آبش تا نصف بالا ميره و فن شروع به خنک کردن ميکنه مشکل چهارم قاب پلاستيکي نصب شده روي متور خودرو هست که خارهاش زود شکسته ميشه و تق تق بدي ميکنه اصلا هيچ نيازي به نصب اين قاب نيست/پيمان - 27-با سلام از کانال خوب و اطلاعات به روزتون تشکر ميکنم من چند ماهيه يه سورن توربو خريدم قبل اون تمامه ماشينهاي ايران خودرو رو داشتم واقعا اولين باره از خريد يه خودرو ايراني اينقدر رضايت دارم واقعا رانندگيش لذت بخشه با تشکر احمد صحرايي - 28-سلام موتور ef7 يکي از بهترين موتورهاي داخليه ازنظر شتاب اوليه وبي صدا بودن واقعا محشره متاسفانه بدليل يه سري مسايل اسمش بد شده اما اگه از کساني که ماشينهاي با اين موتور دارند بپرسين بالاي 90 درصد اونها ازش راضي اند من 3 سال يه سمند دارم وقبل اون 4تا پارس عوض کردم ازهيچکدوم به اندازه سمند راضي نبودم تنها مشکل ماشينهاي با اين موتور کيفيت بد انبار اگزوزش هست که صداي اون روزياد ميکنه اونهم با توجه به ايراني بودنش …

از دست رفتن تعداد از انها باعث شد دو واحد دیگر به منطقه عزام شوند ولی بعد از گذشت چند روز و استقرار متفقین با در نظر گرفتن اینکه نیروی هوایی متفقین نیروی های المانی را زیر اتش گرفتند ، 190 در نقش دفاع هوایی به کار رفت.

تا 20 روز بعد از عملیات در مجموع 200 فروند و تا پایان ماه ژوئن 230 فروند 190 از دست رفت که البته موفق به سرنگونی 173 هواگرد متفقین نیز شد.

بخش دیگری از ماموریت 190 مقابله با بمب افکن های متفقین بود.از اواسط سال 1943 با رشد سریع بمب باران های متفقین 190 برای انجام عملیات پرواز شبانه بر ضد بمب افکنها شب پرواز استفاده شد.190 رادار نداشت و جنگنده شب پرواز نبود و تنها روش استفاده این بود که پشت سر جنگندهای رادار دار چون بی اف110 و یا یونکرز 88 راه می افتاد و به اهدافی که انها پیدا میکردند حمله کند.

زیرا در نقش جنگنده بمب افکن برای درگیر در خط مقدم با روسها از سال 1942 کاملا مناسب بود. از طرف دیگر، در صورت آب بندی نامناسب منافذ آب و روغن بلوک سیلندر، نشتی آب موتور به منافذ روغن و کاهش کیفیت روانکار نیز امری محتمل است.

می­ باشند. از مصارف عمده این فلزات علاوه بر کاتالیست خودرو می­ توان به صنایع مهم دیگری مانند پالایش و پتروشیمی، الکترونیکی، پیل­های سوختی، سرامیک، دندانپزشکی، داروسازی و جواهرآلات اشاره کرد. اما این دو خودرو اسپورت بدلیل ۳ فاکتور مشترک به میدان رزم فرا خوانده شدند که شامل شتاب اولیـه ۵.۴ و ۵.۶، پیشرانه ۶ سیلندر و البته تعریف ۵.۴ ﺗﺎ ۵.۶ کیلوگرم از وزن برای یک اسب بخار.

هر کدام از این بخشها شامل رانندگی در فازهای مختلف از جمله: ایستادن، شتاب گیری و ترمز است. هر میزان که اکسیژن در گازهای خارج شده از اگزوز باقی مانده باشد باعث ایجاد ولتاژ بین دو فلز (الکترود) شده و ایسیو ECU از روی دریافت این ولتاژ دست به تغییر نسبت هوا و بنزین وارد شده به محفظه احتراق زده تا در نهایت ، احتراق کامل انجام گیرد.اگر هیتر یا همان المنت سنسور گرم نشود این مقدار ولتاژ در خروجی سنسور با خطا مواجه می شود.

این غلاف های دارای دو توپ 20 م م بودند که یک غلاف زیر هر بال نصب می شد. به سرعت نیروی هوایی المان دست به نصب غلاف توپ زیر بال های 190 زد.

سیستم های تهویه خروجی نسبتا ساده و ارزان برای نصب هستند. با نصب توپ 30 م م روش جدید توسط خلبانان المانی به کار رفت.

از طرفی شلیک صدها مسلسل 12.7 م م دفاعی این بمب افکنها کار را برای 190 سخت کرده بود از این رو 190 تنها معمولا به ب17 صدمه وارد میکرد به جای انکه انها را سرنگون کند .

آخرین مطالب