بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

همچنین این مجموعه اصالت تمام محصولات خود را تضمین کرده و ضمانت بازگشت کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده است

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنین این مجموعه اصالت تمام محصولات خود را تضمین کرده و ضمانت بازگشت کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مجموعه کینگ اسپرت سال هاست که در زمینه ی واردات، تولید و فروش انواع لوازم لوکس و جانبی خودرو فعالیت دارد.

شما می توانید انواع برندهای داخلی و خارجی را در فروشگاه اینترنتی کینگ اسپرت بررسی، انتخاب و خرید نمایید. البته اکثر تعمیرکاران به جهت اطمینان از عدم بروز مجدد روغن سوزی، پس از تعمیر سرسیلندر به سراغ رینگ و پیستونهای موتور نیز رفته و آنها را هم تعویض میکنند.

لوله های پخش کننده دود اگزوز خارج شده از منیفولد، کاتالیست، لوله رابط و انباره را به سمت بیرون از خودرو هدایت می کند. لوله های اگزوز در نهایت به فضای بیرونی راه می یابند که بایستی توسط درها، پنجره ها و دیگر اماکن باز سالن خارج گردند.

این کار باعث می شود عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شود و در نهایت قیمت مصرف کننده تا حد زیادی کاهش یابد. در نتیجه به جد می توان گفت سیکلت های الکتریکی نهایت قدرت را کاملا پر کرده و نیروی هر چه تمام تر در چرخ ها منجر به کشش دنده می گردد.

امروزه هر خوردرویی که شما از یک کارخانۀ معمولی خودروسازی می خرید با چندین مصلحت اندیشی ساخته شده است . اين استاد دانشگاه افزود: اين تراکتور از دو موتور 10 کيلووات (14 اسب بخار) مستقل با سرعت متغير براي هر چرخ استفاده کرده و براي زمان هاي محدود حتي قادر به تامين توان هاي بالاتر نيز است اما سرعت نهايي اين تراکتور حدود 25 کيلومتر در ساعت است.

اين استاد دانشگاه، نداشتن آلودگي صوتي، دودزا نبودن اگزوز و استفاده بهينه از نور خورشيد را از جمله مزاياي تراکتورهاي هيبريدي دانست. این خودرو از رینگهای 16 اینچی آلومینیومی بهره میبرد و در نمای عقب، چراغهای ترمز در نسخه وارداتی به صورت لامپی بود اما در نسخههای بعدی که مونتاژ شد چراغ ترمز به صورت LED درآمد.

در این تحقیق یک صدا خفه کن اگزوز تراکتور مسی فرگوسن مدل 399 طراحی و ساخته شد و پس از آزمایش مورد ارزیابی قرار گرفت.

مجري اين طرح تحقيقاتي روز يکشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: طراحي ساخت و ارزيابي تراکتور الکتريکي هيبريدي به کمک پانل هاي خورشيدي از ارديبهشت سال 1386 در گروه مهندسي مکانيک ماشين هاي کشاورزي دانشگاه تهران آغاز شده و تاکنون حدود 70 درصد کار ساخت اين تراکتور تکميل شده است.

کيهاني اضافه کرد: يک موتور 16 کيلووات (22 اسب بخار) نيز براي راه اندازي سيستم اتصال سه نقطه و محور تواندهي با 540 و 1000 دور در دقيقه در اين تراکتور استفاده شده است تا قادر به راه اندازي ديگر ادوات کشاورزي باشد.

کيهاني گفت: طراحي و ساخت اين تراکتور بطور کامل بومي بوده و توليد انبوه آن به راحتي در داخل کشور ميسر است.

آخرین مطالب