یه مدت پیش برا آپدیت کردن برنامه ها تیک زیمنس و بوش رو جاجا زده بود کولر کار نمیکرد تا دوباره تیکشو بر گردوند..شیشه بالابر و آینه برقی با یه ریست مشکلشون حل شد و مولتی پلکس رو باید ببری پیش متخصص کاربلد یا ایرانخودرو تا الکی تعویض نکنه و بدونه مشکلش چیه.
و مورد مهم دیگر این که سیستم اگزوز باید در محل مناسبی وصل شوند تا که ترتیب گاز های اگزوز را بدهند. 45-تعمیر موتورش بالا در میاد اجرت زیاد میگیرند مکانیکها بخاطر اینکه جا نیفتاده مکانیک کم داره در ضمن دینام باطری این ماشین جای مناسبی ندارد و هنگام تعمیر یا تعویض خیلی از اجزای موتور باید باز شود تا به دینام دسترسی امکان داده شود.
از لحاظ قدرت و شتاب هم براحتی میتونی باهاش بتازونی برا همین هم نسبت به بقیه راننده ها تو رانندگی با گذشت رفتار میکنی چون میدونی که با این ماشین میتونی براحتی جاده رو قروت بدی بدون کوچکترین احساس بی ثباتی در ماشین..سیستم مولتی پلکس جالبه و بهتر از سخنگو هست..حتی کولر و شیشه ها و آینه و باز کن صندوق هم زیر نظر و با اجاز ecu روشن میشه.
با یه باک پر اگه راننده متعادلی باشی براحتی هزار کیلومترو میره..مسافرت از اصفهان.گرمسار.شاهرود.مشهد که اتوبان و آزادراه هست با سه سرنشین و صندوق پر و 110-115 سرعت مصرف 5.9 شد..860کیلومتر طی مسافت با 51لیتر بنزین لبریز شد و از 8 صبح تا 23:30 شب که تو را بودیم من اواخر فقط یه کم خوابم میومد و هیچگونه خستگی ناشی رانندگی نداشتم.
سیستم خنک کن روغن که داره عمر تعویض روغنو بالا میبره و خیلی چیزای دیگه که موتور معمولی پژو نداره..پارس اگه به این موتورef7 و امکانات سمند مجهز بشه پیشنهادش میکنم و با اختلاف قیمت حداکثر یک میلیون بیشتر از سمند و نه بیشتر…
به این معنی که می توان با برداشتن بادشکن و فلاپ های جلو، این سه سری را به هم تبدیل کرد.
با غم تلمبار شدهی روی دلم پلکی زدم و خیره نگاهش کردم که گرهی روسریش رو سفتتر کرد و پرسید: شما زنگ خونهمون رو زدید؛ درسته؟ به هر روی اگه پول بهتر دارید نخرید وگرنه از تیبا و 405 و پراید و …
باک این موتورسیکلت 16.5 لیتر حجم دارد و در سیکل ترکیبی با توجه به کیفیت سوخت مصرفی بین 3.6 تا 4.5 گالن سوخت مصرف می کند.
اين موتور مزايايى هم دارد از جمله: شتاب عالى در كفى.مصرف سوخت پايين.صداى كم موتور… 43-سمند lx ef7 مالتی پلکس یکی از بهترین ماشین های ساخت داخل هستش.
مطابق آمارهاي سازمان حفاظت محيط زيست، 97 درصد غلظت گاز سمي منوكسيدكربن در تهران مربوط به وسايل نقليه موتوري است؛ و غلظت اين گاز در مناطق پر ترافيك در محل رانندگان تا ppm 120 و در منازل داخل شهر نزديك ppm10 ميباشد.
مقالات مشابه
- معرفی و دانلود رایگان کتاب های هنری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دلایل اصلی پت پت اگزوز ماشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟
- واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری