عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

• اگر از نقاط جک زدن خودرو آگاه نبوده یا مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید و نقاط مورد نظر را

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

• اگر از نقاط جک زدن خودرو آگاه نبوده یا مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید و نقاط مورد نظر را بیابید. به عنوان مثال ، دستگاه صدا خفه کن در VAZ 2101 را در نظر بگیرید. صدا خفه کن را از نظر سوراخ خوردگی بررسی کنید ، آن را با دست بگیرید و به طرفین تکان دهید ، اگر پارتیشن ها یا لوله های سوراخ شده سوخته باشند ، صدا می دهند.

سعی کنید سوراخ های زنگ زده ظاهر شده را بلافاصله ببندید ، روشهای زیادی وجود دارد ، اما توصیه می شود بلافاصله محصول را به سوراخ جدید تغییر دهید.

ما با راهکار هایی پیشنهادی سعی خواهیم کرد تا مشکلات دیزل ژنراتور شما را برطرف کنیم. پیش فروش ، ما از نرم افزار ما برای بررسی شماره OE صحیح ، جلوگیری از خطا استفاده خواهیم کرد.

همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند. در جواب سوال بسیاری از کاربران باید بگویم که این قطعه در اگزوز پراید مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین وظیفه دارد که گازهای کربن مونوکسید و هیدروکربن را به دی اکسید کربن و همچنین به بخار آب تبدیل کند که خطر خیلی کمتری دارد.

با توجه به گرانی های اخیر در بحث لوازم یدکی و مصرفی خودرو، به نظر می رسد تعویض این قطعه برای رانندگان چندان اهمیت نداشته باشد و پرداخت قیمت زیاد این قطعه برای بسیاری از رانندگان چندان عقلانی نیست. توضيح مشکل: پدال کلاچ را فشار می دهيد و پدال به زمين می رسد.

این را نیز باید ذکر کرد که ترمز اگزوز در همهی خودروهای دیزلی وجود ندارد. اگر صدا خفه کن سوخته است چه باید کرد. علیرغم این واقعیت که اصل عملکرد برای همه صدا خفه کن های VAZ کلاسیک و مدلهای بعدی یکسان است ، آنها هنوز دارای ویژگی های متمایز طراحی هستند.

هیچ نوآوری خاصی در طراحی محصول وجود ندارد ، بنابراین ، اصل کار بدون تغییر باقی می ماند. H6S طراحی جسورانهای دارد که در جلو با جلوپنجرهای کوچکتر که در مکان پایینتری قرار گرفته، نسبت به محصولات قبلی هاوال نمای جدیدی را به نمایش گذاشته است.

این یک موج صوتی به عقب ایجاد می کند که فرکانس مشابهی با نسخه اصلی دارد. موج صوتی دوباره مجبور می شود فضای باریک را به داخل محفظه آزاد رها کند و همانطور که گفته می شود بر روی هوا در رزوناتور فشار می آورد و ارتعاشات هوا را ایجاد می کند.

سه محفظه و دو پارتیشن در داخل دستگاه ، سه لوله سوراخ دار وجود دارد. بخشی از امواج باقی مانده در محفظه دوم به لوله دیگری می افتد و به اتاق سوم منتقل می شود. بخشی از موج قادر به ورود به محفظه دوم نیست و از سطح مشترک منعکس شده و تا حدی جریان شمارنده را جذب می کند.

همان امواج که می توانند وارد محفظه دوم شوند به طور تصادفی از دیوارها منعکس می شوند و در صورت مالش به هوا یکدیگر را جذب کرده و انرژی خود را از دست می دهند.

آخرین مطالب