اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

و تحقیقات علمی ثابت کرده است که با انتخاب عناصر کلیدی مناسب ، می توان پر شدن استوانه را بهبود بخشید. حداکثر ت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

و تحقیقات علمی ثابت کرده است که با انتخاب عناصر کلیدی مناسب ، می توان پر شدن استوانه را بهبود بخشید. حداکثر توان خروجی Ninja H2 200 اسب بخار است. Ninja H2 SX محصول اعمال بهبودهایی بر Ninja H2 است که عملکرد آن را در بازه میانی دور موتور بهبود بخشیده و از میزان انتشار حرارت انجین نیز کاسته است.

Ninja H2 و همتای مسابقهای آن، Ninja H2R در کلاس “سوپراسپرت سوپرشارژی” جای دارند. الکترود منفی در بدنه شمع قرار دارد و بخشی از الکترود مرکزی مثبت از عایق سرامیکی بیرون آمده و کنار الکترود منفی جای میگیرد. 2014: عرضه موتورسیکلتهای KX85 و KX100 ؛ عرضه این دو مدل از تعهد کاواساکی به ادامه ساخت و بهبود مدلهای دو-زمانه و تداوم حضور در کلاسِ مینی موتوکراس حکایت داشت.

در ابتدای این تاریخچه گفتیم که Meguro نام شرکتی است که پیش از کاواساکی در زمینه تولید موتورسیکلت در ژاپن فعالیت داشت و سپس به تملک کاواساکی درآمد.

سری H2 به عنوان شاهکار مهندسی دنیای موتورسیکلت و به عنوان اولین موتورسیکلت جهان که از سوپرشارژ استفاده می کند حاصل ترکیب تجارب ارزشمند شرکت کاواساکی در دو حوزۀ توربین های گازی و طراحی انجین موتوسیکلت است و تلفیق این دو حوزه از فناوری به خلق این محصول انجامیده است.

این سیستم برای وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون یا اتوبوس نسبت به خودروهای سواری مناسبتر است، زیرا نسبتاً حجیم است و شامل یک کپسول ۲ متری است که هفت درصد از وزن کل یک کامیون وزن دارد. 2018: Z900RS ، یک مدل جدید که جایزه بزرگ “موتورسیکلت ژاپنی سال 2018” را از آن خود کرد.

کثیف شدن سوزن انژکتور نیز عامل دیگری است که می تواند به ایجاد صدای پت پت در اگزوز خودرو منجر شود. در اصل ، بسیاری از دارندگان خودرو توجه خاصی به دود لوله اگزوز ندارند ، اگر مقدار آن پس از گرم شدن کامل خودرو کاهش یابد و در حین حرکت دود به طور کامل از بین برود.

و قطر خروجی لوله اگزوز با توجه به حجم موتور از 30 تا 50 میلی متر تغییر می­کند. این مدل از یک سیستم ارگو-فیت (Ergo-Fit) برخوردار است تا راکب بتواند اندازه های مختلف را متناسب با جثه خود تغییر دهد.

فوکوموتو، سرپرست واحد استایلینگ کاواساکی درباره این موتورسیکلت میگوید: “بسیار مهم بود که ورود ما به بازار اسکوتر اروپا با محصولی باشد که تجسمبخش نگاه خاص و پیشرو کاواساکی به استایل باشد”. اما مهندسی و استایل آن منحصرا بر عهده تیم مهندسی در کارخانه کاواساکی در شهر آکاشی ژاپن و دپارتمان اروپایی تحقیق و توسعه این شرکت بوده است.

از منظر ابعاد این محصول 4953 میلیمتر طول، 1905 میلیمتر عرض و 1676.4 میلیمتر ارتفاع دارد. در صورت استفاده از این مدل فن ها بر روی پشت بام باید حتما از پوشش های مناسب و ضد آب برای فن استفاده شود تا باران و گرد و غبار وارد فن نشوند.

عیب یابی خودرو از روی صدا، نکته ای است؛ که توجه به آن میتواند، خودرو را از آسیب های جدی بعدی محافظت کند. برای رفع عیب ان باید موتور از زیر باز شده و به بررسی وضعیت یاتاقانها و میللنگ پرداخته شود.

آخرین مطالب