اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

در قسمت وسط شمع نیز یک مهره جای دارد که آچار شمع برای باز و بسته کردن شمع در آن قرار میگیرد. شیار راهنمای مثل

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در قسمت وسط شمع نیز یک مهره جای دارد که آچار شمع برای باز و بسته کردن شمع در آن قرار میگیرد. شیار راهنمای مثلث معکوس و بسیاری از سوراخ های کوچک در هسته سیلندر وجود دارد. منبع های با کیفیتی وجود دارند که معمولا بدنه آنها تمام استیل بوده و برای رنج های مختلفی از حجم موتور قابل استفاده می باشند، این منبع اسپرت رنجرووری در حالت درجا یا بدون گاز دادن خودرو صدای ناچیزی همانند منبع فابریکی تولید می کنند، اما در یک بازه خاص از دور موتور مثلا ۲ تا ۴ صدای آن ها بم می شود و بیشتر حالت اسپرت خودرو را نشان می دهد.

در صورت عدم وجود ترموستات در مسیر سیستم خنککننده موتور، در زمان تردد در جادههای کوهستانی و شیبدار، دمای موتور افزایش مییابد و در صورت ادامه حرکت در مسیر سرپایینی و جادههای مسطح، دمای موتور به سرعت کاهش میباید.

موتور سیکلت نیز مانند خودرو که با فرمان هدایت میشود، دارای دستههایی است که کار فرمان را در خودرو انجام میدهند، و به موتور سوار در کنترل کردن و حفظ تعادل در حین رانندگی کمک میکنند، علاوه بر این، این دستهها توانایی کنترل، کاهش و افزایش سرعت و شتاب را نیز دارند.

در ادامه فرآیند کاهش صدا موتور برق، راه حل دیگر گزینه ساخت جعبه صدا می باشد، وظیفه این جعبه محدود کردن صدای منتشر شده از موتور برق می باشد و آن را کاهش می دهد، از خوبی این بخش می توان به کم حجم بودن آن نسبت به تهیه 5 صفحه عایق در مرحله قبل اشاره کرد و خوبی دیگری که دارد می توانید این جعبه را خودتان بسازید، فقط اگرخودتان می سازید توجه داشته باشید سوراخ هایی روی جعبه جهت جریان هوا بگذارید، در صورت جریان نداشتن هوا موتور برق داغ کرده و آسیب می بیند.

به یاد داشته باشید که رنگ روغنترمز کاملا روشن است و بوی روغن ماهی دارد. البته طول عمر این قطعه وابستگی زیادی به شرایطی که خودرو در آن بکار گرفته می شود دارد. در واقع ارزان ترین روش سایلنت نمودن دیزل ژنراتور یا ژنراتور روش استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد.

نکته جالب اینکه آن ها هم به هنگام بیمار شدن، علائمی از خود بروز می دهند. بستهای نگهدارنده باتری را بدون اینکه فشار زیادی به بدنه باتری وارد کرده باشند، بازدید نمایید تا مطمئن شوید که باتری را محکم در جای خود نگهداشتهاند.

عدم عملکرد صحیح شارژ باتری توسط آلترناتور (دینام)، سبب فرسودگی زودرس باتری میشود. درهنگام تخلیه باتری و کاهش الکترولیت، هیچگاه استارت نزنید، زیرا باعث ریزش صفحات باتری خواهد شد.

کاتالیزور خودرو، نقش مهمی در کاهش آلایندگی وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی دارد؛ اما به دلیل قیمت بالا، معمولا در موعدهای مقرر تعویض نمیشود و همین مسئله نیز موجب افزایش آلایندگی خودروهای کارکرده داخلی شده است. در خودروهای جدید که مجهز به سیستمهای سوخترسانی پیشرفته انژکتوری هستند، ثابتبودن دمای موتور در حد معین، به منظور ایجاد احتراق صحیح سوخت درون موتور، جلوگیری از کاهش توان موتور،کنترل میزان مصرف سوخت و جلوگیری از افزایش آلایندگی گازهای خروجی اگزوز، ضروری است.

از آنجاییکه خودروهای جدید دارای سیستمهای الکترونیکی پیشرفته هستند، در موارد ضروری برای تعویض باطری ابتدا اتصال منفی جدا شده و سپس اتصال مثبت و برای نصب نیز میباید بر عکس عمل شود. این شرایط برای قطعات حساس موتور نظیر سرسیلندر و واشر سرسیلندر بسیار خطرناک و مضر است.

اگر واشر گلویی اگزوز خراب باشد، دود حین حرکت به داخل اتاق نفوذ میکند و ضمن اینکه در هوای سرد و در زمان روشنکردن موتور نیز صدای ویزویز ریزی از سمت گلویی اگزوز شنیده میشود.

آخرین مطالب