همین جاست که اهمیت هدرز مشخص می شود

ریمپ ای سی یو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل ریمپ ایسیو یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

ریمپ ای سی یو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل ریمپ ایسیو یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … در بحث قوای محرکه هم به جرات میتوان گفت موتور 1.6لیتری16سوپاپ ال90(کاملا یکسان با رنومگان1600سی سی) جزو پر بازده ترین و بی نقص ترین پیشرانه ها در میان خودرو های تولیدی کشور هستند که با استفاده از فیلتر هوای اسپرت، شمع چند پلاتینه، تغییر برنامه ریزی ECU و تعبیه هدرز در سیستم اگزوز با افزایش توان پیشرانه به راحتی سمند، 206 و حتی پارس 16v در حال دور شدن در آینه داخلی خودرو قابل مشاهده خواهند بود! چطور طراحی نامناسب اگزوز قدرت را کم میکند؟ پس هدرزها را بطور استاندارد بر روی سری M اتومبیل های ب.ام.و و انواع فرراری و لامبورگینی و پورش و مرسدس های AMG مشاهده خواهد کرد. سنگ زنی در ابتدا برای پرداخت سطوح ماشینکاری شده، ریخته گری شده یا آهنگری شده با نرخ برداشت براده کم، به کار گرفته می شد.نرخ سایش کم اینچ cadi سنگ زنی توپ آسیاب برای معدننرخ سایش کم اینچ cadi سنگ زنی توپ آسیاب برای معدن tagsodel 2-نصب توربو و سوپر شارژر و کیت ناس بروی انواع خودرو طراحی و ساخت هدرز کیت اگزوز و انواع مافلر اسپورت برای تمامی خودرو ها حتی خودروهایی که هدرز برایشان در بازار وجود ندارد.

فروش تخصصی لوازم یدکی انواع خودروهای سواری. لوازم یدکی اصلی هیوندای النترا با بهترین کیفیت، گارانتی و مناسبترین قیمت به همراه مناسب برای هیوندای النترا: 2012-2015, هیوندای سوناتافيلتر روغن. چندسالی است که علاقهمندان به خودروهای اسپرت و تیون شده با روی آوردن به سمت پراید، این خودروی پر حاشیه را تبدیل به یکی از گزینههای مناسب جهت ارتقای فنی و تیونینگ کردهاند. در این بخش افرادی مشغول به کار بودند که علاوه بر تخصص، از دیوانههای دنیای سرعت و قدرت به حساب میآمدند؛ زیرا بعضی از آنها حتی دورههای مختلف رانندگی را پشت سر گذاشته بودند. این خودرو با هدف غلبه بر حریفانی همچون پورشه 935 آماده شد؛ اما مشکلات مختلف در تولید این خودرو و البته هزینههای بالای این پروژه باعث شد تولید M1 در سال 1981 متوقف شود. دستپخت امپاوریها آنقدر خوب بود که چند سالی برای بیامو در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کرد. در اواسط دهه 70 میلادی بخش امپاور هر چه را که داشت برای مدل CSL رو کرده بود و دیگر به نظر میرسید وقت بازنشستگی این خودرو فرارسیده است. از طرفی قدرت پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری این خودرو نیز تا 200 اسب بخار از سوی متخصصان پیشرانه در امپاور افزایش یافت. از سوی دیگر این قطعه اجازه عبور از این میزان را به دلیل آسیبدیدن احتمالی مجموعه توربوشارژ نمیدهد.

7- HZ یـا SYCLES : درون این بخش مقدار برق شـهری کـه موتور بر اساس آن طراحی شده هست را نشان مـی دهد. همچنین تیون این خودرو حدودا 6 ماه زمان برده است. بهعنوان مثال اصلیترین بخش در ظاهر این خودرو رنگ مشکی مات آن بوده که برخلاف تصور، با رنگ گلازوریت آلمان رنگآمیزی شده است. در این مقاله از خودروبانک قصد داریم به معرفی یکی از هیولاهای شهری بپردازیم که درون سینه خود قلبی 500 اسبی را جای داده است. در پایان با تشکر از آقای امیر فنایی جهت آماده سازی و محمد محمدیان مالک محترم 206 توربو نهایت تشکر را داریم. موارد بسیاری از قبیل : نوع هدرز و کیفیت آن،طراحی اصولی،نوع و مشخصات موتور و ظرفیت موتور عواملی هستند که در این بازه درصدی میتوانند تاثیرگذار باشند. در واقع این خودرو یکی از لوکسترین خودروهای وارداتی در اوایل دهه 90 میلادی است که توانست به بازار ایران راه پیدا کند. Nos tuning shop بزرگترین کلوپ تیونینگ بدنه ، موتور ، سیستمهای آپشن داخلی و خارجی ، مبتکر و مجری طرح تاتو روی خودرو برای اولین بار در ایران . بخش امپاور به همین منظور یکی از زیباترین کیتهای بدنه تاریخ کمپانی بیامو را برای این خودرو طراحی کرد تا علاوه بر کاهش وزن از نظر آیرودینامیکی هم بهبود یابد.

این خودرو در واقع یک بیامو اتاق E9 بود که توسط بخش امپاور مورد تقویت و بهینهسازی قرار گرفته بود تا در مسابقات قهرمانی اروپا، لمانز شرکت کند. تا سال 1979 بخش امپاور فقط در حوزه مسابقات فعال بود. GLX در واقع نسخه پایه این خودرو بود که در ظاهر دارای سپرهای کوتاه بود. در واقع این واحد وظیفه مدیریت و ساماندهی موتور را برعهده دارد. در ضمن منبع آخر وضعیتش اصلا خوب نیست و نیاز به تعویض داره و همین كلی قدرتم را گرفته. اگه تقويت در سطح مبتدي و نرمال باشه همين كارها كافيه و اگه در سطح پروفشنال باشه اصول همينه فقط انتخاب وسايل دقيقتره معرفی هدرز خوب هدرز يعني همان مانيفولد اگزوز هدرز يكي از قطعات سيستم اگزوز ميباشد و اين سيستم بسته به نوع تقويت منبع و هدرزهاي مختلفي داره اين هدرز با سيستم تخليه و جرقه زني ماشين همخوني داره و با خمها و اندازههاي لوله هاي به كار برده شده در اين نوع هدرزها كار تخليه رو آسون تر كرده و صداي كمتري به وجود مياد لوله هاي به كاربرده شده در هدرز جنسهاي مختلفي دارند و هركدام كه از داخل سيقل تر باشند دود رو راحت تر بيرون ميدهند. سيستم ESP عملكرد خوبي دارد.

آخرین مطالب