2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

اکثر افراد ممکن است اطلاعات کافی درباره ی قطعات مختلف خودرو نداشته باشند اما راجب اینکه اگزوز چگونه کار می کن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اکثر افراد ممکن است اطلاعات کافی درباره ی قطعات مختلف خودرو نداشته باشند اما راجب اینکه اگزوز چگونه کار می کند حداقل دارای اطلاعات کمی هستند که این به دلیل این است که قطعه ای است که می توان به راحتی دید .

از طرف دیگر دوج تکنولوژی غیر فعال سازی سیلندر ها (MDS) نیز مجهز است که در ترافیک، پاشش سوخت در چهار سیلندر را متوقف می کند تا مصرف را تا حد ممکن کاهش دهد.

موقعی که شما باری را به ژنراتور اضافه می کنید ولتاژخروجی به مقدار کمی پایین می آید. این محصول ، کیت اگزوز اسپرت خودرو هم از جمله قطعات تقویت کننده موتور در دسته قطعات اسپرت و کیت اگزوز می باشد و جزء قطعات تیونینگ و پرطرفدار میباشد که ما به شما معرفی میکنیم.

زمانی که شب تا صبح ماشین شما در پارکینگ متوقف است کار تقطیر یا این که به اصطلاح عرق کردن در محیط احتراق صورت گرفته است و هنگامی که استارت می زنید بخارات آب از اگزوز بیرون می گردند، ولی این دسته دود تخت گاز و بعد از گرم شدن موتور از بین میرود.

بسیار مراقب باشید در هنگام نصب این هر چند , همانطور که شما می توانید آنها را به راحتی له .

4) کیفیت:شما می توانید بررسی ما را از مشتریان ما در زیر کردم را ببینید. اطلاعات مربوط به نحوه ساخت صدا خفه کن برای موتور سیکلت نه تنها در بین متخصصان تنظیم و صنعتگران با دستهای طلایی بسیار محبوب است.

دنبال کردن. ساخت اگزوز برای دوچرخه ، ساخت ساز ، اختراعات جدید ، افراد خلاق و باهوش ، خلاقیت ونواوری ، هنر و خلاقیت. دوچرخه خود را با سوخت پر کنید اما در مورد eBike riders اینطور نیست. اگرچه این کلیپ تنها چند ثانیه است اما قبلاً توسط میلیونها نفر دیده شده است.

همان ضخیم، همان کیفیت، اما قیمت پایین تر است. آنها باید، من فکر می کنم آنها همان اگزوز 1 3/4 اینچ به عنوان M8 هارلی' است. و آیا آنها به صورت جفت یا مجرد می آیند؟

و آنها با جفت (2 قطعه) می فروشند. 2)ق: آیا آنها متناسب با موتورهای s&s? 3)ق: آیا متناسب با یک سوار کار کم در سال ۲۰۱۹ با ۱۰۷ است؟

1)ق: آیا آن را مناسب 2016 V-RODعضله? سیستم هد آپ (HUD) یک تصویر دیجیتال شفاف بوده که بر روی شیشه ی جلوی خودرو بازتاب می شود و تمامی اطلاعاتی را که راننده از طریق داشبورد به آن ها می تواند دسترسی داشته باشد را به نمایش می گذارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن