مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

در سال ۱۹۳۷ سه برادر مازراتی سهام خود را به شرکت آدولفو اورسی واگذار کردند اما همچنان به عنوان مهندس در شرکت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در سال ۱۹۳۷ سه برادر مازراتی سهام خود را به شرکت آدولفو اورسی واگذار کردند اما همچنان به عنوان مهندس در شرکت به فعالیت خود ادامه دادند. سال ۱۹۲۷ نیز خودرو تیپ ۲۶بی برای آلفیری حادثه آفرید اما با این حال وی موفق شد تا جایزه قهرمانی سازندگان ایتالیا را در این سال از آن خود کند.

متاسفانه کارلو مازراتی در ۲۹ سالگی درگذشت و برادرش آلفیری به عنوان تکنسین و راننده خیلی زود به جای برادرش منصوب شد.

در سال ۱۹۱۲ آلفیری مازراتی به همراه برادر خود اتوره به عنوان مسئول مشتریان ایزوتا در بولونیا منصوب شدند. بنابراین طی سال ۱۹۱۴ در منطقه ویادپیولی در ناحیه مرکزی شهر بولونیا یک دفتر اجاره کرد که نهایتا این مکان به اولین پایگاه مستقل شرکت آلفیری مازراتی تبدیل شد.

یک ویژگی بسیار خاص در چارجر مورد آزمایش به سیستم انتقال قدرت AWD یا چهار چرخ متحرک آن مربوط می شود که چسبندگی بیشتر را به قیمت وزن بالاتر برای چارجر به ارمغان آورده است. بیمه نامه موتورسیکلت: امروزه با بالا رفتن میزان دیه و افزایش قیمت وسایل نقلیه بدون داشتن بیمه نامه پرداخت خسارت به شخص مورد نظر شما کار سادهاید نیست.

از عواملی که سبب کاهش عمر این قطعه می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد : بالا رفتن حرارت ، سمی شدن قطعه در اثر برخورد با گازها و مواد سمی خروجی از موتور و نیز ضربات خارج از اگزوز می تواند سبب افزایش چسبندگی ، مسدود شدن منافذ و پوشیده شدن سطوح آن شود که کارایی آن کاهش می یابد .

آلفیری که همچنان به عنوان راننده نیز در برخی مسابقات شرکت میکرد، در سال ۱۹۲۶ شرکت دیاتو را ترک کرد و خودروی تیپ ۲۶ یعنی اولین محصول مازراتی را تولید کرد.

دو برادر دیگرش بیندو و اتوره نیز به شرکت ایزوتا پیوسته بودند. با مرگ آلفیری، بیندو نیز از شرکت ایزوتا بیرون آمد و به ما همکاری دو برادرش ارنستو و اتوره به تداوم فعالیتهای مازراتی رونق بخشید.

کاتالیست بخش مهمی از سیستم کنترل آلایندگی خودروی شماست. برای جلوگیری از خاموش شدن های پیش بینی نشده، می توان از کیت های خاموش کننده استفاده کرد. دوچرخه های ورزشی پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی موتورسیکلت را ارائه می دهند و برای سرعت ایده آل، شتاب، ترمز و قابلیت مانور طراحی شده اند.

آنها می خواستند اتومبیل های الکتریکی و پیشرانه های آنها را در شرایط روزمره آزمایش کنند و مرسدس 10 ماشین 190 E الکترو دست ساز ارسال کرد که دارای موتورهای الکتریکی مختلف و تنظیمات باتری هستند. طی این مدت توانست برادر ۱۶ سالهاش یعنی آلفیری را نیز در استخدام کند.

سال ۱۹۲۹ بود که شرکت آلفیری مازراتی خودرو v4 را با موتور ۱۶ سیلندر ساخت و آن را در گرندپری ایتالیا رونمایی کرد که موفق شد رکورد سرعت ۲۴۶.069 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. نهایتا آلفیری مازراتی در سال ۱۹۳۲ از دنیا رفت و مراسم باشکوهی در شهر بولونیا برای تشییع پیکر وی برگزار شد.

آخرین مطالب