خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

از دیگر عواملی که موجب افزایش مصرف سوخت میشوند، استفاده از بار بیش از حد استاندارد، سرعت بیش از اندازه (بیش ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

از دیگر عواملی که موجب افزایش مصرف سوخت میشوند، استفاده از بار بیش از حد استاندارد، سرعت بیش از اندازه (بیش از ۱۲۰ کیلومتر) و استفاده از لاستیک و رینگهای با سایزهای (غیرتوصیه شده شرکت خودروساز) هستند.

مشکل در کاربراتور و انژکتور سوخت باعث میشود که به اندازه کافی سوخت داخل محفظه احتراق قرار نگیرد و در نتیجه نسبت بیشتر هوا به بنزین موجب میشود که احتراق نیمه کاره انجام شود و در کوتاه مدت سر شمعها خراب خواهند شد.

نوبرانهترین حاصل تعامل میان شرکت سایپا و سیتروئن، تولید خودروی هاچبک سیتروئن C3 است که در سایت سایپا کاشان به تولید میرسد.

شکل و شمایل طراحی رینگهای ۱۶ اینچی سیتروئن C3 نیز همانند فرم کلی خودرو، خاص و البته زیبا بهنظر میرسد. در اینجا خبری از آنتن کوسه ای ریل باربند و اسپویلر عریض نیست و در مجموع میتوان اینطور بیان نمود که نمای جانبی سی۳ بیش از حد شلوغ و گیج کننده به نظر میرسد.

یکی از دوست داشتنیترین محصولات شرکت سیتروئن در ایران، خودروی ژیان است که با تعلیق بسیار نرم خود توانست بسیاری را عاشق خود سازد. مبدل کاتالیزوری تنها میزان کربن مونواکسیدی را که هنگام حرکت از اگزوز خودروها وارد هوای خیابان می شود کاهش می دهد و به بهبود کیفیت هوای آن خیابان و محل کمک می کند.

ما در این مطلب شما را با انواع منبع اگزوز خودرو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید منبع اگزوز خودرو باید به آن توجه داشته باشید را آموزش میدهیم.

سه سال پس از تاسیس شرکت ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را آغاز نمود. لازم به ذکر است که شرکت فرانسوی سیتروئن در سال ۱۹۱۹ توسط آندره سیتروئن تاسیس شد و با ارائه مدل تیپ A در همان سال توانست اعتباری برای خود دست و پا نماید.

ازجملهٔ دیگر ویژگیهای قابلتوجه این موتورسیکلت نیز میتوان به صفحه آمپر ۳.۵ اینچی و سیستم چندرسانهای با قابلیت اتصال گوشی هوشمند اشاره کرد.

می توان از سیستم خنککنندگی نتیجه گرفت که قسمتها و قطعات مختلف موتورها برای جلوگیری از منبسط شدن آنان در اثر حرارت باید خنک شوند و گرنه در اثر انبساط فلزات وظایف قطعات مختل شده و چه بساکه روغن نیز تجزیه خواهد شد.

اکثریت نشتی واشر سرسیلندر معمولاً به داخل موتور بوده که سبب وارد شدن مایع خنک کننده به محفظه احتراق میشود. در منیفولد اگزوز این لوله ها فقط در همان ابتدای مسیر مجزا هستند و گازها پس از طی کردن مسیری کوتاه به collector می رسند و همین مسئله علت ایجاد فشار برگشتی (Back Pressure) است، که در مقابل خروج گازهای ناشی از احتراق، مقاومت می کند.

آخرین مطالب