صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما

مسولیت اتصال شاتون به پیستون را گژنپین به عهده دارد. اگر می خواهید اتصال پایدار باشد ، می توانید در این واحد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مسولیت اتصال شاتون به پیستون را گژنپین به عهده دارد. اگر می خواهید اتصال پایدار باشد ، می توانید در این واحد واقعاً کار را انجام دهید.مزیت شگفت انگیز دیگر طیف وسیعی از مواد است که با آن کار می کند.

برای بررسی دسته موتور نیاز است که خودرو روی چال برده شود. در طول این زمان سوپاپ تخلیه که در قسمت فوقانی سیلندر و در داخل سه سیلندر قرار دارد کماکان بسته مانده است. روش بررسی: در صورتی که صدای بلندی از بالای موتور بیاید و علامت خاص دیگری مانند بد کار کردن موتور مشهود نباشد احتمال آن وجود دارد که مشکل از گژنپین باشد.

البته دلیل دیگری مانند یاتاقان ماشین و پیستون هم میتوانند باعث ایجاد صدای تق تق باشد اگر صدا از این دو باشد ممکن است آسیب جدی به موتور وارد شود.

همواره ایجاد صدای جذاب و هیجان انگیز یکی از مقوله های مورد علاقه دوستداران خودرو های اسپرت است. در صورتی که هماهنگی لازم بین سوپاپ ها و حرکت پیستون ها نباشد، قبل از آنکه مخلوط سوخت و هوا توسط پیستون فشرده شود جرقه رخ می دهد که این کار به جای حرکت دادن پیستون، باعث بیشتر شدن صدا خواهد شد که به این صدا ضربه زنی سه پیستون گفته می شود.

نیاز است که یک مکانیک متخصص، صدا را بررسی کند و اگر تشخیص داده شد که مشکل از گژنپین است، موتور باید جهت تعمیر باز شده و پیستون و شاتون بیرون آورده شود و بررسی گژنپین انجام شده و در صورت نیاز گژنپین تعویض گردد.

TS330 علاوه بر طراحی تخصصی داخلی خود که موجب ایجاد صدایی دلنشین و زیبا میشود ، با بهره وری از سیستم سایلنسر توانایی ایجاد دو حالت صدای اسپرت و فابریک را در خود جای داده است تا علاقه مندان بتوانند علاوه بر زینت بخشیدن به خودروی خود ، با خیالی راحت از صدای گاز دادن خود نهایت لذت را ببرند و در مواقع نیاز با نصب آسان و راحت قطعه سایلنسر صدای خودرو را به حالت فابریک برگردانند.

قبل از انجام آزمایش تمام ذهنیت خودم را از سوار شدن بر یک خودروی اسپرت پاک کردم تا انتظار عملکرد یک موستانگ شلبی را از آن نداشته باشم و با قضاوت درست و دید نسبت به سواری و تست یک خودرو اسپرت با نظر گرفتن قیمت کم جهانی آن که تقریبا در محدوده ابتدایی ترین خودرو های اسپرت قرار می گیرد به آن نگاه کنم.

دوره تناوب فیکسچرها یک ماهه و بقیه 6 ماهه می باشد. صوفی در پایان گفت:متاسفانه درگوشه وکنارشهرکرج،تعمیرگاه های فاقد مجوزی هستند که به قصد سودجویی وگرم کردن بازار خودشان،اقداماتی ازاین دست را انجام می دهند.این قبیل تعمیرگاه ها برای فرار ازقانون و شناسایی نشدن از سوی اتحادیه ،اقدام به جابجایی محل خود می کنند که همین موضوع روند رسیدگی به شکایات و تخلفات آنها را سخت می کند.

مشکل اصلی اینه که EF7 دو تا سنسور اکسیژن داره یکی قبل و یکی بعد از کاتالیزرو که یکیش میزان اکسیژن گاز های خروجی از موتور قبل از کاتالیزور و دومی میزان اکسیژن گاز هایی خروجی از موتور بعد از کاتالیزور را می سنجه .

هدف از این مقاله آشنایی با سنسورهای اکسیژن می باشد و اینکه سنسورهای اکسیژن برروی خودروهای انژکتوری چه وظیفه ای دارند و همچنین اهمیت حضور این سنسور برروی خودرو ازبابت تنظیم مصرف سوخت و کنترل آلاینده های خروجی از اگزوز و با انواع مختلف این سنسورهای آشنا می شویم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن