آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

2- دود سفید: موقتی: در زمستانهای سرد وقتی موتور خاموش است به علت اینکه هوای بیرون سرد است و داخل موتور گرم در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

2- دود سفید: موقتی: در زمستانهای سرد وقتی موتور خاموش است به علت اینکه هوای بیرون سرد است و داخل موتور گرم در نتیجه هوای داخل موتور بصورت قطرات آب در می آید که بعد از روشن کردن موتور در صبح زود دود سفید رنگی از اگزوز خارج میشود که نتیجه آب سوزی است و چون این حالت موقتیست اشکالی ندارد وپس از گرم شدن موتور قطع میشود.

موفقترین خودروی تولیدی پارسخودرو، نیسان پاترول نسل سوم (۱۶۰ و ۲۶۰) بوده، که با وجود بومیسازی و ساخت قطعات اصلی آن نظیر موتور، توسط سایپا، هرگز سایپا و پارسخودرو در اندیشه تغییرطراحی، توسعه و تبدیل آن به یک خودروی مدرن بومی نبودند تا اینکه در سال ۱۳۸۲ بهطور کامل از رده خارج گردید.

اگر به برچسب جدید انرژی مصرف سوخت نصب شده بر روی این موتورسیکلت دقت کنید، سازمان استاندارد برای آنکه بتواند استاندارد جدید خود را به شیوه دیگری به مخاطبین ارائه دهد و ذهن مخاطبین منحرف کند و حقیقت اصلی را مخفی نگه دارد بجای درج میزان مصرف سوخت بر حسب لبتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به واحد گرم بر هر ۱۰۰ کیلومتر تغییر داده است.

گونه های دیگری از صدا خفه کن وجود دارد که فشار برگشتی کمی تولید می کنند.یک نوع که بعضی مواقع بسته ی شیشه نامیده می شود فقط از جذب کننده ها برای کم کردن صدا استفاده می کنند.در صدا خفه کن هایی مثل این،گازهای خروجی مستقیما از یک لوله که سوراخ سوراخ شده عبور می کنند.این لوله با لایه ای از شیشه عایق کاری شده که بیشتر تپش های فشار را جذب می کند.یک روکش فولادی این عایق را می پوشاند.

بهترین راه برای کاهش شانس آتش سوزی سیستم سوخت رسانی، مطمئن بودن از تعمیر و نگهداری به موقع خودرو است.

در ایران استفاده از اين قطعه برای خودروهاي ساخت داخل از نيمه دوم سال 1381 از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اجباری شده است و بر اساس طرح جامع کاهش آلودگی هوا، آزمون صحت کاتالیست در معاینات فنی خودروها به منظور صدور برگه و بر چسب معاینه فنی از ابتدای سال 1391 اجباری می باشد.شرکتهای خودروسازی در ایران از سال ۱۳۸۲ نصب کاتالیست را در خودروهای داخلی آغاز کردند و قبل از این تاریخ خودروها فاقد استاندارد بودهاند و به همین دلیل آلایندگی این خودروها بیش از ۳۰ برابر سایر خودروها است و براین اساس خروج خودروهای مدل ۱۳۸۲ به پایین در سازمان حفاظت از محیط زیست ارائه شده است.

آینه های این موتورسیکلت دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و میتواند به خوبی پشت سر راننده را نشان دهید. به عبارت دیگر یک موتورسیکلت کاربراتوری ۲۵۰cc هم دقیقا به همین میزان سوخت مصرف میکند.

بر همین اساس میزان مصرف سوخت این موتورسیکلت بر اساس استانداردهای جدید سازمان استاندارد ایران ۶۸ گرم در هر یکصد کیلومتر می باشد. مصرف متوسط سوخت این موتور با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت ۲.۳ لیتر در هر ۱۰۰Km می باشد.

که با افزایش سرعت تا ۱۰۰km تا ۳.۶ لیتر نیز می رسد و با یک باک ۱۱ لیتری شما میتوانید حدودا ۳۰۰ کیلومتر را طی کنید.

دوشاخ عقب این موتور باسیستم تنظیم قدیمی همان موتورسیکلتهای هندا ۱۲۵ می باشد و تنظیم می گردد و نشان میدهد که خیلی سریع باید زنجیر چرخ را تنظیم کنید. فاب اسپید به دارندگان C8 آپشن های مختلف اگزوز Catback با گزینه های مختلف از مبدل های کاتالیزوری را ارائه می دهد.

آخرین مطالب