ماشین فیلتر اگزوز

ماتسوکاتا تا سال 1928 در همین سمت بود. ماده 5 ـ شنوايي: 1 ـ حداكثر افت شنوايي قابل قبول بدون اصلاح در هر گوش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ماتسوکاتا تا سال 1928 در همین سمت بود. ماده 5 ـ شنوايي: 1 ـ حداكثر افت شنوايي قابل قبول بدون اصلاح در هر گوش تا 40 دسي بل، براي گواهينامه رانندگي پايه الف (گروه 3)، پايه ب (گروه 2)، پايه پ (گروه 1و2)، پايه ت (گروه 1و2) و مجوزهاي صادره در ماده (33) آييننامه.

او سوانح دریایی زیادی را در طول عمر خود تجربه کرد و همین باعث شد تا نظر بسیار مثبتی به کشتیهای ساخت غرب پیدا کند چرا که در مقایسه با کشتیهای ژاپنی، گنجایش بیشتر، تعادل بهتر و سرعت بیشتری داشتند.

بعد از چند وقت صندلي راننده شکست ۶ ماه طول کشيد نمايندگي شهر جم بعد از فروش ماشين با من تماس گرفت اقا صندليتون رسيده، اگزوز ماشين به صدا افتاد چندتا نمايندگي بردم حتي شيراز گفتن همينه.

انجمن سیستم های تولید برق (EGSA) یک راهنمای ارزیابی ایجاد کرد که رتبه بندی های صدا خفه کن اگزوز را برای هر سازنده متعلق به انجمن فراهم می کند.

شکلگیری برند کاواساکی به سال 1878 برمیگردد، سالی که شوزو کاواساکی - که از جوانی در صنعت دریانوردی و کشتیسازی مشغول بود- “کشتیسازی کاواساکی تسوکیجی” را در توکیو احداث کرده و نخستین سفارش خود را دریافت کرد.

از طرفی پورشه ماکان در مدل پایه با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر عرضه می شود که می تواند 261 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد.

او با گسترش کسب و کار شرکت و ورود به عرصه خودروهای ریلی و صنایع هواپیمایی، و همچنین با پیادهسازی سیستم کاری 8-ساعته در ژاپن، کاواساکی را به یک شرکت پیشرو در عرصه صنایع سنگین بدل کرد. او در هفدهسالگی فعالیتهای بازرگانی خود را بندر ناگازاکی - که در آن زمان تنها درگاه تجارت با غرب بود - آغاز کرد.

کاواساکی که در آن زمان نزدیک به 60 سال داشت و پسرش کوچکتر از آن بود که بتواند جانشین او شود، کوجیرو ماتسوکاتا (فرزند ماسایوشی ماتسوکاتا، حامی دولتی کاواساکی) را در سال 1896 به عنوان نخستین مدیر شرکت و جانشین خود منصوب کرد.

در سال 1876 و با حمایت معاون وزارت اقتصاد ژاپن (ماسایوشی ماتسوکاتا) که همشهریاش بود، شوزو کاواساکی زمینی را از دولت قرض گرفته و “کشتیسازی کاواساکی تسوکیجی” را در محله تسوکیجی توکیو در کنار سومیدا-گاوا احداث کرد. با شروع جنگ چین و ژاپن در 1894 کار کشتیسازی در ژاپن ناگهان رونق گرفت.

KHI در کنار “صنایع سنگین میتسوبیشی” و IHI یکی تولیدکنندگان بزرگ صنایع سنگین در ژاپن محسوب میشود. شرکت “صنایع سنگین کاواساکی” (KHI) یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که عمدتا به عنوان تولید کننده موتورسیکلت، انجین، تجهیزات سنگین، تجهیزات هوافضا و صنایع دفاعی، خودروهای ریلی و کشتی شناخته می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن