دلایل اصلی پت پت اگزوز ماشین

و در غلظت کافی، باعث بیماری شدید و حتی مرگ شود. فلز نه تنها می تواند بسیار نازک و در آستانه سوراخ شدن باشد، ب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

و در غلظت کافی، باعث بیماری شدید و حتی مرگ شود. فلز نه تنها می تواند بسیار نازک و در آستانه سوراخ شدن باشد، بلکه خوردگی نیز باعث مشکلات دیگر می شود. البته این تنها خروجی اگزوز نیست که تغییر کرده و کل کیت اگزوز تغییر کرده که خود باعث می شود تنفس خودرو بهتر شده و در بهبود و افزایش قدرت موتور مناسب است.

تاثیر اصلی این قطعه کاهش و تغییر صدا به شکل دلخواه رانندگان و افزایش توان موتور با کنترل فشار امواج صوتی است. از فکر خرید و نگه داری موتورهای بی سند و سند اوراق وسند اماراتی خودداری کنید و فقط موتور برگه…

اساس کار EGR همانگونه که گفتیم بر مبنای بازگشت بخشی از گازهای خروجی موتور به محفظه احتراق است. تا زمانی که نسبت پر شدن بیشتر باشد فشار کمتر در شیر خروجی کمتر است ، این محلول را می توان محلول مناسبی در نظر گرفت.

پاره شدن این لاستیک هم یکی از موارد خرابی اگزوز است. گرمای این گازها انقدر زیاد است که با دمای کوره ذوب فلز هم برابری می کند. کمپرسور این تعلیق داخل صندوق عقب قرار دارد و با کمک تنها یک ریموت می توانید ارتفاع خودرو را کم و یا زیاد کنید.

در نمای عقب ابتدا با کیت اگزوز REMUS دو دهنه مواجه می شوید. این واحد تولیدی سالهاست که دارای نظام تضمین کیفیت مبتنی بر استانداارد ISO 9000 بوده و علاوه بر اینکه در حال حاضر دارای گواهینامه BUREA VERITAS با تائید UKAS انگلستان می باشد.همچنین گامهای مهمی نیز جهت بدست آوردن گواهینامه ISO TS برداشته است.

هنرمندان و هنردوستان این منطقه، سعی میکردند با مواد موجود در طبیعت و محیط زندگیشان نیازهای اولیه خود را با ساخت لوازمی دستی برطرف کنند.

بودند در مسیرهای بیابانی رانندگی کنند استفاده می شد، بدلیل اینکه هنگام برخورد با موانع و … و صدای کمی تولیدی می کنند . از علائم خراب بودن واشر گلویی اگزوز میتوان به نفوذ دود به داخل اتاق خودرو و تولید صدای ناهنجار اشاره کرد.

این قطعه واشر گلویی اگزوز جک جی ۵ و جک اس ۵ (Jac J5 & Jac S5) که به صورت اورجینال در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. البته این کیت بدنه تغییراتی جزئی داشته تا بتواند به راحتی روی این خودرو سوار شود.

از این به بعد سعی کنید که صابون های کوچک که دیگر کارایی ندارند را جمع کنید و استفاده ای مفید از آنها داشته باشید. به بخش فنی می رسیم.

در چند ماه گذشته خودروهایی چون رنو ساندرو، هاوال H2 و یا ام جی 360 توربو زیر تیغ جراحی خودروبانک رفته اند و از نظر ظاهری و فنی تغییراتی زیادی داشتند. درصد زیادی از خرابی اگزوز شامل پارگی، شکستگی و یا سوراخ شدگی در آن می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن