صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما

این سیستم که با توجه به طول موجش در 3 بازه نزدیک مادون قرمز (NIR)، مادون قرمز متوسط (MIR) و دور از مادون قرمز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این سیستم که با توجه به طول موجش در 3 بازه نزدیک مادون قرمز (NIR)، مادون قرمز متوسط (MIR) و دور از مادون قرمز (FIR) طبقهبندی میشود .سیستم فعال یا همان NIR با پخش کردن نور مادون قرمز، مشابه سیستم های نظامی، شب را برای شما روشن میکند.

کروناهای نسل دوم به طور معمول در کشورمان به پیشرانه ۱٫۶ لیتری یا ۲٫۰ لیتری مجهزند که به ترتیب قدرتی از ۹۰ تا ۱۳۰ اسب بخار را در اختیار چرخهای جلو میگذارند، اما داستان کرونا مورد بحث در این مقاله به کلی متفاوت است، چرا که از پیشرانهای چهار سیلندر و توربو نیرو میگیرد و بیش از دو برابر مدلهای استاندارد قدرت دارد.

این سیستم به کمک شما میآید تا از طریق چند سنسور، شیب را تشخیص داده و وقتی که شما پدال ترمز را رها میکنید خودرو (بر خلاف خودروهایی که به این سیستم مجهز نیستند) به عقب یا جلو نمیرود و سر جای خود میایستد.تا زمانی که شما اقدام به فشار دادن پدال گاز نکنید خودرو تکان نمیخورد، اما با فشار دادن پدال گاز خودرو بدون حرکت به عقب یا جلو ، شروع به حرکت میکند.

همچنین آینه تنها برقی بوده و سیستم تاشو برقی از روی آن حذف شده است. در واقع سیستم اگزوز دیزل ژنراتور باید گاز های سیلندر موتور جمع آوری و به صورت سریع و بدون سر و صدا به خارج هدایت کند.

در مقابل سیستم غیر فعال از تکنولوژی FIR استفاده کرده است. اتوهلد آپشنی پیشرفته است که هم در افزایش ایمنی و هم افزایش راحتی شما تاثیر بسزایی داشته و شما را از ترمزهای متوالی بینیاز میکند. در بعضی از کشورهای پیشرفته برای کلانشهرهایی که مشکلات آلودگی هوای ناشی از میزان بالای ذرات معلق دارند، صرفنظر از استاندارد جاری، استفاده از DPF بر روی خودروها برای تردد در مناطق شهری الزامی شدهاست.

سنسور باران و برخی دیگر از سنسورها و رادارهای خودرو معمولاً در قسمت داخلی شیشه جلو خودرو و در محدوده قرارگیری آینه وسط، در محلی که مزاحم دید راننده نباشد نصب میشوند و با یک کاور پلاستیکی مشکی رنگ قابل تشخیص هستند.

قسمت دیگر از مراکز کنترل کامپیوتر ساخته شده است و دو قسمت با ماهواره های موقعیت یابی متصل می شوند. در ادامه موتورسیکلت هایی را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بویی از زیبایی و جذابیت نبرده اند!

بطور کلی زمانی که این سامانه انحراف خودرو را تشخص میدهد، جهت کمک به راننده اقدام به ترمز گرفتن برای هدایت خودرو به مسیر مورد نظر راننده میکند. این پیام به شکل هشدار به راننده انتقال پیدا میکند.

بوسیله دوربین ها وسنسورهای موجود در این سیستم ، یک نرم افزار خاص اطلاعات بدست آمده از این حسگرها را پردازش میکند. واشر منیفولد هوا محل اتصال منیفولد هوا به سر سیلندر را درزگیری میکند. جرقه سر شمع مشاهده می شود.

این اجازه می دهد تا ارتفاع سواری عقب حتی در حالت بارگیری کامل خودرو ثابت باشد. طراحی شده توسط برونو ساکو، W201 از سال 1975 تا 1999 رئیس سبک در مرسدس بنز ، اولین بار W201 در نمایشگاه موتور پاریس 1982 ارائه شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن