بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

مبدل کاتالیستی وسیله ای است که در سیستم اگزوز تمام ماشین ها بکار گرفته شده است حتی در وانت و ماشین های باری،

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مبدل کاتالیستی وسیله ای است که در سیستم اگزوز تمام ماشین ها بکار گرفته شده است حتی در وانت و ماشین های باری، این قطعه به شکل لانه زنبوری است که از فلزات گران­بهاء پوشیده شده است.

۷ میلیون تومان جریمه و مصادره کل بار و ۳۵۰ هزار تومان هزینه آزاد کردن ماشین از توقیف، عیدی زنی بود که در یکی از اتاقهای خانه همسر یک شهید، مستاجر است و نان آور خانه است و هیچ درآمدی جز یارانه ۹۰ هزار تومانی که هر ماه به حسابش واریز میشود ندارد.

مثل کسی شده بودم که انگار به جز خودم کسی رو نمیدیدم. 4 - تجاوز به سطح گذرگاه عابر پیاده در سواره رو . از این رو این اتفاق امری ویرانگر و خطرناک برای خودوری شما نیست.

در ادامه به دلایل رایج این اتفاق میپردازیم. اما اگر بعد از گذشت زمان و کار کردن موتور این وضعیت ادامه داشت، یک مشکل اساسی در خودروی شما وجود دارد. اگر یک واشر سرسیلندر در هر کدام از این سه وظیفه اصلی نتواند کار خود را درست انجام ندهد، بسته به میزان آسیب واشر سرسیلندر، نتیجه آن ممکن است یا بسیار واضح باشد یا اصلاً خود را نشان ندهد.

و چه کار می کند ؟ اگر این واشر آسیب دیده و یا خراب شود خنک ساز موتور میتواند به محفظه احتراق راه پیدا کند. راه حل این مشکل تعمیر انژکتور سوخت است.

موتور قسمتی است که سیلندرها و راه عبوری خنک کننده در آن تعبیه شده است. سر سیلندر آسیب دیده باعث از دست رفتن تراکم در موتور و استارت نخوردن آن می شود. واشر سر سیلندر نیز بین این دو قرار گرفته تا اتصالات را عایق کند.

افزاینده های سرب در سوخت نیز چنین حالتی را سبب می شود. موتورسیکلتهای هارلی دیویدسون نیز به خوبی ساخته شده اند. این خبر بسیار خوبی نیست، اما با وجود این مشکل به احتمال زیاد تمامیت ساختاری موتور خودروی شما به خطر نمی افتد.

این لوله ها رابطی هستند که بین منیفولد و انباره و سر اگزوز قرار می گیرند؛ که با توجه به جنس، طول و شعاع قوس ها و از همه مهمتر قطر اسمی لوله، تاثیر بسزایی در کاهش فشار منفی دارند.

سیستم موتور خودرو عمدتا از یک قسمت موتور و سر سیلندر تشکیل شده است. این باعث می شود که جرقه های کربنی در یک سیلندر جمع آوری شود. این باعث می شود cruisers انتخاب محبوب برای سوار گاه به گاه.

فن هاي هواي جبرانی می توانند از نوع معمولی انتخاب شوند. این حرارت بالا فشار زیادی به قطعات فلزی موتور به خصوص سرسیلندر که که در مرکز حرارت قرار دارد وارد می کند. تعمیر این ایراد بسیار سخت می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن