منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی

اینها عمدتاً شامل باتری های کلرید سدیم-نیکل یا سدیم-گوگرد بودند که چگالی انرژی بسیار بالاتری نسبت به بسته های

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اینها عمدتاً شامل باتری های کلرید سدیم-نیکل یا سدیم-گوگرد بودند که چگالی انرژی بسیار بالاتری نسبت به بسته های سرب کلاسیک آن دوران داشتند. مرسدس 190 E الکترو از یک باتری سدیم نیکل کلراید و یک سیستم ترمز احیا کننده برای کمک به شارژ بسته در هنگام رانندگی استفاده کرد.

آنها می خواستند اتومبیل های الکتریکی و پیشرانه های آنها را در شرایط روزمره آزمایش کنند و مرسدس 10 ماشین 190 E الکترو دست ساز ارسال کرد که دارای موتورهای الکتریکی مختلف و تنظیمات باتری هستند. در مورد محدوده رانندگی ، 190 E الکتریکی 110 کیلومتر (68 مایل) را با شارژ کامل ارائه می دهد.

يک کلام گارانتي تقريباً ميشه گفت بي معنيه چون اصلاً رسيدگي نميشه، من به سازمان مرکزي هم شکايت کردم بي نتيجه بود ايام به کام/امير - 10-سلام من يه سمند ال ايکس ef7 1388 داشتم تنها مشکل خودرو سيمکشي بود که در مدلهاي بالاتر بهينه شد بخاطر کيفيت مناسب البته به نسبت قيمت و ديگر محصولات موجود تصميم گرفتم در سال 94 يه سورن elx با موتور ef7 خريداري کنم مشکلات مدل پايين ها برطرف شده بود ولي مشکلات جديد اضافه شده بود سورن 94 بشتر قطعاتش تبديل به قطعات بي نام و نشون شده بود به شدت کپ داشت ضريب دنده 5 به شدت سنگين شده بود و براي سرعت ثابت 120 کيلومتر لازم بود دور موتور نزديک به 4000 باشه و انگار موتور روصندلي شاگرد کار ميکرد گيربکس زوزه داشت لرزش شديد ماشين دست و پاي راننده رو بي حس ميکرد (اين مورد در همه ef7 ها حتي دنا هم هست!!) ايراد سيمکشي در مدلهاي بالاي 91برطرف شده ولي متاسفانه مشکلات عجيب و غريب بهش اضافه شده و نمايندگيها هم زير بار هيچکدوم نميرن براي لرزش نمايندگي گفت کاملا براي موتور ef7 طبيعي هست وقتي گفتم مدل 88 داشتم و اينطوري نبوده کارشناس گفت اينارو با مدل پايين ها مقايسه نکنيد!

190 E 3.2 AMG اولین مدلی بود که از طریق فروشنده مجاز AMG با گارانتی خودروی جدید مرسدس بنز به فروش رسید. این بر اساس یک موتور 190 D 2.6 1988 بود که مجهز به یک بود موتور مرسدس بنز OM651، دارای قدرت 204 PS (150 کیلووات ، 201 اسب بخار) و 500 N⋅m (369 پوند) در 1600-1،800 دور در دقیقه.

تنظیم موتور 25 اسب بخار (19 کیلووات ؛ 25 اسب بخار) بیش از اتومبیل استاندارد داشت. این اتومبیل نمایشی ژنو دارای دو موتور مگنت دائمی DC ، یکی برای هر چرخ عقب ، با حداکثر توان تولیدی 44 اسب بخار است.

موارد خرابی: چنانچه این قطعه آسیب ببیند، اگزوز شل می شود و ممکن است روی دست اندازها اگزوز گیر می کند. یک عارضه جانبی غیرقابل اجتناب از این کاهش نویز ، محدود کردن جریان گاز قطعات اگزوز ماشین های راه سازی منبع اگزوز komatsu است که باعث ایجاد فشار عقب می شود و این می تواند راندمان موتور را کاهش دهد.

برخوردار بودن از ویژگی هایی برتر و منحصر به فرد سبب شده تا اگزوز موتور سیکلت ۱۲۵ ممتاز در بین سایر محصولات و نمونه های خارجی و داخلی خود، بتواند جزء نمونه های برتر باشد. ایستگاه های ویژه شارژ مجدد با جمع کننده های خورشیدی نیز برای آزمایش مفهوم EV ها به روشی سازگار با خنثی CO2 در این جزیره نصب شد.

مرسدس برای جبران مجازات وزن باتری های سنگین ، بسیاری از اجزای مکانیکی سنگین را نیز خارج کرد. 190 D BlueEFFICIENCY یک وسیله نقلیه آزمایشی است که پیشرفتهای ایجاد شده در فناوری موتور دیزل طی 20 سال گذشته را نشان داده است ، جدا از تغییرات عمیق در ایمنی و راحتی ماشین به طور کلی.

از جمله آن می توان به تولید کننده موتور دیزل ژنراتور، نوع و نحوه کار موتور آن و نهایتا نحوه نگهداری از موتور دیزلی بر روی دیزل ژنراتور اشاره نمود. ماده کاتالیست در این لایه نگهداری شده و به طور معمول، از جنس دیاکسید تیتانیوم، اکسید آلومینیوم، دیاکسید سیلیکون یا ترکیبی از سیلیکا و آلومینا ساخته میشود.

نرسیدن روغن کافی به قطعاتی که نیاز به روغن کاری دارند. همانند آستون مارتین، آونتادور نیز مجهز به یک نیروگاه 12 سیلندری است. در حقیقت کاتالیست یک نوع فیلتر در راه این گازهای خروجی است.

آخرین مطالب