کاتالیزوز اگزوز مهم ترین بخش اگزوز خودرو می باشد که گاز های خارج شده از اگزوز که در برگیرنده اکسیدفلز هاست رد داده می شود.
مهم زمانی است که شما میخواهید روغن موتور خودتان را تعویض کنید ، در زمان تعویض باید حتماً دقت کنید که هم فیلتر هواکش و هم فیلتر روغن 100% تعویض گردند.
زمانی که میخواهید حرکات نمایشی اجرا کنید بدون شک بهتر است باد لاستیک ها بیشتر باشد همچنین اگر درگ شما کوتاه نیست و میزان سرعت در آن اهمیت دارد بهتر است میزان باد لاستیک را بیشتر کنید چراکه شتاب بیشتر خواهد شد (به دلیل چسبندگی کمتر) که البته ناگفته نماند در زمان شروع شاید هرزگردی شما بیشتر شود که با کمتر کردن میزان گاز اولیه میتوانید این موضوع را رفع کنید.
همانطور که میدانید بنزین در ایران کمی کم کیفیت است و این موجب افت شتاب خودرو میشود ، زمانی که بنزین اکتان کمی داشته باشد به صورت کامل نمیسوزد و در نتیجه به صورت نیم سوز از اگزوز به صورت دود خارج میشود ، برای اینکه بتوانیم بهترین کیفیت را از بنزین بگیریم کافی است تا کمی اکتان بوستر اضافی کنیم به باک این ماده را میتوانید در عموم پمپ بنزین ها پیدا کنید همچنین اگر پیدا نکردید میتوانید از تینر 20000 نیز استفاده کنید.
بعد از خرید دیزل ژنراتور ممکن است متوجه خارج شدن دود سیاه از اگزوز باشید. ادامه دارد. همچنین در روند سبک سازی خودرو تک سرنشین بودن و البته خارج کردن زاپاس از روی خودرو نیز تاثیر بسیاری دارد.
اکثر منبع اگزوزهای اسپرت موجود در بازار دارای صدای بم یا زنبوری هستند که نهایتا در منبع اگزوزهای سایلنسردار می توان صدای منبع را تا حدودی کم کرد آن هم بصورت دستی اما منبع اگزوز ریموت دار abs دارای دریچه برقی جهت کنترل صدا بوده که از راه دور بوسیله ریموت کنترل می توان صدای آن را تنظیم کرد، به اینصورت که با باز بودن کامل دریچه صدای منبع کاملا بم و اسپرت و مناسب برای خارج شهر یا همایش ها و پیست ها می باشد و با بستن دریچه از حجم صدای منبع کاسته شده و با بسته شدن کامل دریچه صدای آن نزدیک به صدای فابریک شهری می شود.
اما داستان روغن موتورهای خارجی این است که هیچ روغن موتور خارجی وارد ایران نمیشود و این به دلیل تحریم ها و…
همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت روغن موتورها به مقدار بسیار کمی با هم تفاوت دارند و بهتر است از همان روغن موتورهای ایرانی همانند ایرانول که اسم و رسمی دارند استفاده کنید. روغن موتورهای موجود در ایران که به نام روغن موتور اصل داده میشود ساخت داخل بوده و به جهت سودجویی تولید میگردد در حالی که روغن موتور تصفیه شده است.
میباشد همچنین هزینه وارد کردن روغن موتور به داخل کشور از طریق گمرک بسیار زیاد است و این هزینه برای فروشنده به صرفه نخواهد بود ، توجه داشته باشید به هیچ عنوان اعتمادی به حرف فروشندگانی که میگویند این روغن موتور آلمانی است یا این روغن موتور ساخت فلان کشور است نکنید.
در خودرو ۲۰۶ مولتی پلکس هر ECU دارای ورودی خروجی و یک اوسیلاتور تولید فرکانس است که توسط شبکه ارتباطی CAN یا VAN و یک پورت ترانسیور یا همان فرستنده و گیرنده ، می تواند اطلاعات را ارسال و همزمان دریافت کند که تمامی ECU ها در هنگام ارسال و دریافت اطلاعات توسط ECU دیگر قادر به مشاهده اطلاعات روی گذرگاه داده ها هستند.
مقالات مشابه
- صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما
- هدرز 405 تیوفایو - هدرز 405 تیوفایو مناسب برای تمامی خودرو های 405 تیوفایو
- راهکار درمان سردرد از هپی چیر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگزوز از ماشین سنگزنی
- علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- 4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!
- دروس برتر 10 در مورد مبل شنی برای یادگیری قبل از رسیدن به 30
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی