ماشین فیلتر اگزوز

تعداد بسیار کمی از علاقه مندان به اتومبیل از انتشار گازهای خروجی اگزوز اسپرت ناشی از یک خودرو در حال اجرا رضا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تعداد بسیار کمی از علاقه مندان به اتومبیل از انتشار گازهای خروجی اگزوز اسپرت ناشی از یک خودرو در حال اجرا رضایت دارند. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد تغییر تعادل هوای ورودی به موتور و گازهای خروجی است.

همانطور که در کتاب اوال در مورد سیستم انژکتور صحبت شد یک موتور انژکتوری دارای تجهیزات الکترونیکی خاصی جهت درک محیط پیرامون خود است. رانندگی با ماشین تنها در صورتی می تواند لذت بخش باشد که تا حد ممکن صداهای ناخوشایند و ناخوشایند را در خودرو بشنوید.

صدا خفه کن سر و صدای پس زمینه خود را ایجاد می کند ، که می تواند تا حد زیادی کاهش یابد.

هم چنین درجه حرارت قطعات موتور و روغن بالا رفته و روغن موتور رقیق می گردد که این روغن های اضافی از یاتاقان ها پایین ریخته و مقدار زیادی نیز به دیواره سیلندر ها پاشیده می شود در این صورت زمان لازم برای کنترل روغن بوسیله رینگ ها کم بوده و رینگ ها نمی توانند به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند لذا روغن از اطراف رینگ ها عبور نموده ، به داخل اتاقک احتراق می رسد و در آنجا می سوزد که در این صورت مصرف روغن موتور افزایش پیدا می کند مصرف روغن موتور در دورهای بالای موتور تقریباً دو الی سه برابر زمانی است که موتور در دور آرام و معمولی کار می کند بنابر این اگر با خودرو در دور اقتصادی که تقریباً بین 3000 تا 4000 دور در دقیقه برای تمام خودروهای بنزینی و 1800 تا 2000 دور در دقیقه برای خودروهای دیزلی است رانندگی کنید مصرف روغن ایده آل و تقریباً صفر می باشد .

باید دقت داشته باشید که برای نصب این قطعه لازم است که مبدل های کاتالیزور کاهش صدای اگزوز را حذف کرد. از نظر بنده دیدن جاده بدون در نظر گرفتن دماغه خودرو برای کنترل یا تطبیق خودرو با جاده کمی خسته کننده است.

تهیه و توزیع اگزوز در اصفهان یکی از مهمترین خواسته های شرکت پیا صنعت است که در جهت رفاه حال مشتریان و بهره مندی از اگزوز با کیفیت و اورجینال بهره مند شوند.

ما در شرکت تولیدی لوازم یدکی و قطعات خودرو پادما ، اقدام به تولید و توزیع انواع واشر و رینگ از جمله اورینگ قیطونی ، اورینگ کاسه ای احتراق ، واشر پمپ باد ، واشر بغل اگزوز و … این اگزوز به صورت تک جداره ساده و مخزن توخالی می باشد که در آن از طراحی خاص استفاده نشده و در واقع فقط صدای تولید شده در موتور وارد مخزن شده و از شدت کوبش صدای دیزل ژنراتور می کاهد و همچنین گازها و دودهای تولیدی از موتور دیزلی را به خارج هدایت می کند.

بسیاری از صاحبان خودروها علاقه مند هستند که آیا می توان به تنهایی خودروی پر سر و صدا خود را خاموش کرد؟ پس از ارتقاء سیستم اگزوز ، آزمایش عملکرد موتور در حالت های مختلف و تنظیمات اضافی در سیستم تامین سوخت و فیلتر هوا ضروری است.

سرپوش های آکوستیک معمولا سیستم صداکش داخلی ای به عنوان بسته ی کلی آکوستیک به همراه دارند. اول از همه ، باید به خاطر داشت که هر یک از روش های ساخت یک سیستم اگزوز "آرام" مطمئناً منجر به افزایش وزن سازه می شود.

علاوه بر این ، صداهای بسیار بلند از ماشین می تواند باعث نارضایتی اطرافیان شود. نتیجه همیشه بسیار خوب است. روش دوم سرگرم کننده تر است و باید با جزئیات بیشتری توضیح داده شود.

آخرین مطالب