مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

اول، آن را در برابر قانون فدرال برای حذف یک مبدل کاتالیزوری و شما می تواند در معرض جریمه اگر حذف در طول بازرس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اول، آن را در برابر قانون فدرال برای حذف یک مبدل کاتالیزوری و شما می تواند در معرض جریمه اگر حذف در طول بازرسی در جاده ها نشان داد.

موتور رو بطور اتوماتیک خاموش می کنن و این کار بسیار عاقلانه ایه چون ادامه کار موتور باعث سوختن واشر سر سیلندر و حتی در موارد شدید سوختن خود موتور (گریپاژ کردن پیستون های داخل سیلندر و جام شدن موتور میشه که دیگه باید یه تعمیر اساسی روی موتور انجام بگیره و هزینه های چند میلیونی رو باید بدین همین واشر سر سیلندر اگه بسوزه برای یه ماشین ساده مثه پراید شاید نزدیک یه میلیون تومن خرج برداره اگه 206 باشه که دو سه برابر میشه .

همه چیز از یک روز نه چندان گرم تابستانی شروع شد،وقتی خبر رسید که یکی از دوستان قدیمی مرسدس سوار پس از بررسی و تحقیق فراوان، بر خلاف آرمان های اشتوتگارتی قدم برداشته و بنز E CLASS قدیمی خود را با یک ب ام و سری پنج 528i جایگزین کرده است.این اقدام انقلابی ما را بر آن داشت تا آزمایشی را بین E CLASS عجیب الخلقه جدید و سری پنج تکمیل شده با کیت M ترتیب دهیم تا دلایل پیوستن مرسدس سواران قدیمی به اردوی دشمن را کشف کنیم.آنچه در ادامه می بینید، حاصل رقابتی داغ و نزدیک در بعد از ظهری پاییزی است که با همکاری جمع کثیری از دوستان ماشین باز انجام پذیرفت و در ادامه به حضور دو ب ام و اضافه بر سازمان به جمع خودروهای موجود در این آزمایش فنی منجر شد.به همین دلیل است که در برخی تصاویر مرسدس E 200 را یکه و تنها در برابر سه ب ام و 528i می بینید،اما باید بگویم که رقابت اصلی بین خودروهای سپید رنگ بود و دو خودرو دیگر خارج از هماهنگی به جمع ما ملحق شدند.از نظر فنی منصفانه تر بود که در مقابل ب ام و 528i ،مدل E250 مرسدس بنز را قرار می دادیم که اخیرا به نمایشگاه های خودرو راه یافته است، اما علیرغم تلاش فراوان موفق به یافتن چنین بنزی برای آزمایش فنی نشدیم و ناچارا به رقابت ناعادلانه E200 اسپرت پکیج 2014 در برابر 528i ام پکیج 2014 رضایت دادیم.دو سدان لوکس و اسپرت که از نظر قیمتی نیز تقریبا به یکدگیر نزدیک هستند و در بازار فروش نبردی تمام عیار را تجربه می کنند.

در پایان باید گفت که هر سه مدل این سری در حال حاضر از سوی شرکت مادر عرضه نمی شود اما در برخی از بازارهای بین المللی فروخته می شود.

همچنین بالاترین سرعت این موتورسیکلت در حدود 145 کیلومتر در ساعت از سوی شرکت سازنده اعلام شده است. این موتورسیکلت در اکثر بازارها با پیشرانه 312 سی سی عرضه می شود اما در کشورمان به خاطر ممنوعیت عرضه موتورهای با حجم بالای 250 سی سی، نسخه 249 سی سی آن از سوی شرکت کویر موتور به نام V249 عرضه می شود.

هر دو چرخ این موتورسیکلت دارای ترمز های دیسکی هستند که در مدل S فاقد ترمز ضد قفل اما در S بهینه شده و R سیستم ترمز ABS نصب شده است.

به یاد داشته باشید که وجود مشکل در سیستم احتراق، منجر به بالا رفتن دور موتور و بروز مشکلاتی در شمعها و وایرهای متصل به آن شده که ریپ زدن خودرو را باعث میگردد.

به دنبال هر نشانه­ای از نشت مایع خنک کننده از موتور، رادیاتور، شیلنگ­های رادیاتور یا بخاری باشید. یکی از خاص ترین و زیباترین ساخته های زونتس، سری V است که در دسته موتورهای کروزر قرار دارد. پیشرانه این سری از روی هوندا CBX250 کپی برداری شده است و یک پیشرانه تک سیلندر چهار زمانه با دو میل سوپاپ در بالا است که با آب خنک می شود.

به این معنی که در پایین پیشرانه به سبک موتورهای پیستونی رایج، کارتر وجود ندارد و روغن از یک مخزن به کمک اویل پمپ به قسمت های مختلف تزریق می شود. استفاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد.

این پیشرانه در مدل ZT250R قادر است تا به بیشترین قدرت 24.1 اسب بخار و 23 نیوتن متر گشتاور برسد که برای موتوری با وزن خشک 144 کیلوگرم که قرار است در معابر شهری تردد کند، کافی به نظر می آید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن