دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

در حقیقت در این چهار مرحله، یکبار پیستون در طول سیلندر بالا و پایین میرود و میللنگ را به حرکت درمیآورد. در خ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در حقیقت در این چهار مرحله، یکبار پیستون در طول سیلندر بالا و پایین میرود و میللنگ را به حرکت درمیآورد.

در خرید منبع اگزوز باید توجه داشته باشید که کمی هزینۀ بیشتر، طول عمر بیشتری را به ارمغان آورده و مخارج دراز مدتتان را به صفر خواهد رساند. بد نیست بدانید در موتورهای چهارزمانه، به ازای هر ۲ دور چرخش میللنگ، یک دور میل سوپاپ و دلکو میچرخند.

اما هنوز هم توصیف ساخت یک شمعر از یک نوع خاص و شکل، این به عنوان مثال برای تولید هر گونه لوله های دیگر و شاهزاده ها، به دلیل اصل تولید تقریبا یکسان است، به استثنای برخی از نارسایی ها (لوله قطر، اندازه و نقاط اتصال).

هر قطعه در خودرو وظایف خاصی را برعهده دارد و بهمنظور خاصی در آن به کار رفته است. موقعیت چکش برق به شکلی است که در بخش بالایی دلکو و روی میل دلکو قرار گرفته و چرخشی دایرهای دارد.

فشارسنج میزان فشار گازهایی را که از اگزوز خارج میشوند اندازه میگیرد. سه گانه سوز: در موتورهای بنزینی ، برای کنترل میزان انتشار آلایندگی در بیشتر مناطق جهان استفاده می شود. ماده 120 ـ رانندگي در بخش وسط راههايي كه به وسيله خطكشي يا علايم ديگر به سه بخش تقسيم شدهاند، به جز براي سبقتگرفتن يا گردش به چپ، بر حسب مورد با رعايت علايم و مقررات مربوط، ممنوع است.

سرعت صوت در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد به طور تقریبی یک کیلومتر در سه ثانیه است. در انتهای کار با مرتب کردن مجله ها از تمام کسانی که در این مدت به من کمک کرده بودند تشکر کردم .

توجه داشته باشید حتی الامکان از قالب یخ جهت سرد کردن محل بپرهیزید. کاسه چراغ های جلو و عقب چه دروازه - چراغ اسپورت پژو 206گاز سوز کردن انواع . پژو GLX 405 … کاتالیست ها برای انجام واکنش احتیاج به گرمای بالا ،حدود800-900 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل مابین اگزوز و موتور قرار می گیرند.قرار گرفتن کاتالیست در این محل باعث جذب گرما و خنک شدن موتور می شود .

تعویض وتهویه هوا ممکن است برای مقاصد مختلفی انجام شود. البته این حد نرمال ممکن است برای خودروهای مختلف متفاوت باشد. علل: وجود افزاینده های بیش از حد در روغن و سوخت و شرایط نامساعد جریان سوخت در محفظه احتراق.

شل بودن یا زید بودن خلاصی سوپاپ باعث ایجاد سر و صدای زیاد در موتور میشود که این صدا معمولا بصورت (چیک چیک ) شنیده میشود و بسیار آزاردهنده است. اینجاست که نقش دلکو در سیستم جرقهزنی شروع میشود. دلکو در حقیقت مثل یک کلید قطع و وصل برق عمل میکند که فرمان این قطع و وصل توسط همان میللنگ و با کمک میل سوپاپ و میل دلکو داده میشود.

یکی از این قطعات مهم، مبدل کاتالیست است که وظیفه دارد گازهای خروجی خطرناک را پالایش کند و از انتشار آلایندهها در اتمسفر جلوگیری به عمل آورد. موتورهای هارلی دیویدسون از میل لنگ تک پین استفاده میکنند که به آن صدای پاپ-پاپ میدهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن