ماشین فیلتر اگزوز

تفاوت فنی شگرفی بین مهندسی پیشرانه این دو خودرو وجود دارد، دوج مورد آزمایش از سری RT مدل 2012 است و از یک موت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تفاوت فنی شگرفی بین مهندسی پیشرانه این دو خودرو وجود دارد، دوج مورد آزمایش از سری RT مدل 2012 است و از یک موتور عظیم HEMI با ساختار کلاسیک و حجم 5.7 لیتر استفاده می کند. ضعیف ترین نقطه در مخزن سوخت ، گردن پرکننده است.

یک نقطه ضعف دیگر سیستم سوخت وجود دارد - کاور ، که پمپ سوخت را در یک ماژول درون مخزن نگه می دارد. اما واشر و فلنج برای مدت طولانی نگه خواهد داشت. فضای صندوق نیز 245 لیتر است که برای 2 چمدان دستی مناسب به نظر می رسد.

برخلاف موستانگ قبلی، ایر دیزاین تمام تمرکز خود را بر ارتقای ظاهری موستانگ گذاشته است. موتور می کوبد : این صدا از قسمت بالای موتور شنیده می شود ولی از صدای تک تک موتور گنگ تر است و معمولاً زمانی شنیده می شود که موتور احتیاج به آخرین قدرت خود دارد، یعنی موتور گرم و دارای سرنشین کامل بوده و اتومبیل سنگین است و یا اینکه از سر بالایی بالا می رود و بایستی پدال گاز را تا انتها فشار داد.

ماده 170 ـ رانندگي با دوچرخه فاقد زين ممنوع است. دارای دکمه هایی برای تنظیم جریان جوش و سرعت تغذیه سیم است.قادر به انجام این تنظیمات به شما این امکان را می دهد که دستگاه خود را در عملکرد خود تغییر دهید و با ضخامت های مختلف کار کنید.از قدرت می پرسید؟

با این حال ، دستیابی به این امر همیشه ممکن نیست. در صورت یافتن این مشکل ، قسمت های آسیب دیده باید تعویض شوند. موتور ممکن است که مشکل مکانيکی داشته باشد.

چگونه مشکل را حل کنیم؟ اگر مخزن سوخت نشت یا فرسوده شود ، باید آن را تعویض کنید. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، سیستم سوخت باید هرچه سریعتر مورد بازرسی قرار گیرد و همچنین سفتی و وضعیت نوارهایی که مخزن گاز به بدنه آن وصل می شود را بررسی کنید.

تو یک مردی، و اینم قانون ماوراس که مرد ها احساس ندارن و باید احساساتشون رو سرکوب کنن و غرورشون رو به صورت نمایشی به رخ بکشن!

در صورت بی نظمی ، اتصال جوش به سرعت می تواند تجزیه شود. در صورت وجود نقص ، باید از بین بروند. این بیشتر در خودروهای قدیمی اتفاق می افتد.

همچنین می توانید برای جلوگیری از چنین مشکلاتی سعی کنید. و برای چه فیلم در لوله؟ ث ـ يك چراغ كوچك با نور سفيد در عقب براي تشخيص شماره پلاك.

گردن پرکننده را می توان با استفاده از واشر لاستیکی به مخزن سوخت جوش داده یا پیچ کرد. در فن سانتریفوژ ، هوا از قسمت دهانه ورودی پروانه به بخش تیغه های فن حرکت می نماید و این امر موجب می شود که انرژی جنبشی افزایش یابد و در هنگام خروج به انرژی فشاری تبدیل شده و این امر باعث ایجاد فشار زیاد می شود.

آخرین مطالب