عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

فقط در مدل های 2.5-16 و Evolution I موجود است ، AMG Power Pack اختیاری قدرت را به 224 اسب بخار (167 کیلووات ؛

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فقط در مدل های 2.5-16 و Evolution I موجود است ، AMG Power Pack اختیاری قدرت را به 224 اسب بخار (167 کیلووات ؛ 227 PS) در 7200 دور در دقیقه و گشتاور را به 181 پوند (245 نیوتن متر) در 5000 دور در دقیقه افزایش می دهد ، در حالی که فشار می دهد حداکثر سرعت تا 250 کیلومتر در ساعت (155 مایل در ساعت).

براي رانندگي با وسائل نقليه ويژه اي كه سرعت آنها از 30 كيلومتر در ساعت تجاوز ميكند در شهرها و راههاي عمومي علاوه بر داشتن گواهينامه ويژه داشتن گواهينامه پايه 1 نيز ضروري است.

3 ـ قبول شدن در امتحان رانندگي با تراكتور. تيصره 4 ـ كليه گواهينامههاي رانندگي با تراكتورهاي زراعتي كه تا تاريخ 24/11/1351از طرف شهرباني صادر شده است همچنان معتبر ميباشد.

4 ـ گواهي صلاحيت استفاده از ماشينهاي كشاورزي از طرف وزارت كشاورزي و منابع طبيعي. چون که نیاز است که این لولههای اگزوز دمای بالای ۸۵۰ درجه سانتی گرادی که پیشرانه ۸ سیلندر پر قدرت این خودرو تولید میکند را تحمل کنند، در صورت استفاده جنس تیتانیوم، نیاز به دیوارههای به مراتب نازک تری می بود که هم ساخت و هم هزینه آن بیشتر میشد.

این سیستم وظیفه دارد سطح اکسیدهای نیتروژن را در خروجی موتور خودروها و به طور مشخص خودروهای دیزل تا حد امکان کاهش دهد.

اگزوز خودرو وظیفه خارج کردن دود ناشی از احتراق سوخت در موتور خودرو را دارد. تبصره 3 ـ دارندگان گواهينامههاي رانندگي پايه 2 بشرط داشتن 23 سال تمام و قبول شدن در آزمايشهاي رانندگي با اتوبوس يك طبقه با اجازه مخصوص شهرباني ميتوانند مادام كه در خدمت شركتهاي واحد اتوبوسراني هستند برانندگي با اتومبيلهاي يك طبقه شركتهاي مذكور مبادرت ورزند.

تبصره 2ـ دارندگان گواهينامه رانندگي پايه 2 در صورتي ميتوانند با وسائل نقليه عمومي باري كه ظرفيت بارگيري آن مطابق مشخصات ساخت كارخانه سازنده بيش از 3500 كيلوگرم نباشد همچنين با اتومبيلهاي سواري عمومي و استيشن عمومي و ميني بوس و آمبولانس رانندگي نمايند كه سن آنان از 23 سال تمام كمتر نباشد و يكسال تمام از تاريخ اخذ گواهينامه گذشته باشد.

البته عدم نصب درست آچار چرخ یا تجهیزات مثل جک خودرو یا زاپاس که معمولا در قسمت صندوق عقب ماشینها جای میگیرند باعث ایجاد سرو صدا در کابین خودرو میشود. این دود آبی که بیشتر در خودروهایی با کیلومتر کارکرد بالا دیده میشود بیشتر تایم ها به خاطر نشتی روغن در ترکیب سوخت و هوا در اگزوز ظاهرمی شود.

صدا تلق تلق منظمی است که در دوره های پایین موتور شنیده می شود و ممکن است در دوره های بالاتر به گوش نرسد . اگر تمایل دارید که برای مردان واقعی وارد جهان شوید ، باید با دستان خود یک صدا خفه کن جریان مستقیم بسازید.

اما سنسورهای اکسیژن اولیه زمانیکه سوخت رقیق و غلیظ شود بطور ناگهانی دچار تغییر در سیگنال ارسالی خود به ECU می گردند و مقدار نسبت سوخت را با اختلاف زیادی نسبت به واقعیت آن می سنجند و نشان می دهند زیرا ولتاژ خروجی آن تقریبا در دو حالت مدام تغییر می کند ،برای سوخت غلیظ اگزوز حدود 0.9 ولت و برای سوخت رقیق اگزوز حدود 0.2 ولت را نشان می دهند.

آخرین مطالب