خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

فرهنگ استفاده از سر اگزوز خودرو جهت تولید صدا و حتی تولید نور و حرارت در برخی از خودروهای کشورمان متاسفانه سب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فرهنگ استفاده از سر اگزوز خودرو جهت تولید صدا و حتی تولید نور و حرارت در برخی از خودروهای کشورمان متاسفانه سبب شده تا بسیاری از مردم نسبت به کسانی که از این تجهیزات جانبی بر روی خودروهای خود استفاده می کنند، روی برگردانند و آن ها را جز افرادی کوشا در ایجاد آلودگی های صوتی و مزاحمت های دیگر ندانند!

ماده 125 ـ هنگامي كه وسيله نقليهاي از روبروي وسيله نقليه ديگري در جهت مخالف حركت ميكند، راننده هر يك از آنها بايستي تا حد امكان در طرف راست خود حركت نمايد و در صورت لزوم به حاشيه بخش سوارهرو در جهت حركت خود نزديك شود.

اگر اتصالات لوله یا اتصالات حجاری بخشی از طراحی OE باشند، آنها به درستی پیکربندی شده و در مکان مناسب برای نصب بدون درز است. ممکن است مسکل ديگری در سيستم احتراق باشد. زمان بندی احتراق درست تنظيم نشده است.

اگر صدا کاهش یافت، احتمالاً رینگ ها خراب است. صدا رینگ پیستون : صدای رینگ پیستون شبیه صدای سوپاپ و تاپیپ است اما صدای رینگ در هنگام شتاب گیری موتور بلندرتر می باشد.

اگر پیستون فقط وقتی که موتور سرد است بزند، زیاد مهم نیست. سیستم ترمز یکی از اجزای بسیار مهم و فوق ایمنی در تامین امنیت جانی سرنشینان خودرو است که علاوه بر اهمیت خود آن، نحوه ترمز گرفتن در هنگام رانندگی بهمنظور جلوگیری از بروز تصادفات نیز اهمیت ویژهای دارد.

در این حالت باید وایرها را یکی یکی قطع کنید. سپس باید موتور را چند دور بگردانید تا روغن از کنار رینگ ها عبور کند و بعد از آن شمع ها را ببندید و موتور را روشن کنید. وقتی شمع سیلندری که گژنپین آن صدا می کند، قطع شود، صدا کاهش می یابد.

یکی از آزمون های رایج، باز کردن شمع ها و ریختن یک قاشق غذاخودری ( ۱۵ سی سی ) روغن موتور در هر سیلندر است. زمانی که موتور سیکلت در یکی از زمینههای فوق مشکل داشته باشد، نشان دهنده این است که کاربراتور مشکل دارد و یا این که به خوبی تنظیم نشده است.

صدای گژنپین : صدای گژنپین شبیه صدای سوپاپ و تاپیت است اما طنین خشک و دوگانه ای دارد. حمل جوشکار فشرده 15.4 پوندی خسته کننده نیست ، اینطور است؟ 13. کلاهک پر کننده سوخت به رنگ کرم. آزمون های نشت و تراکم سیلندر نیز می توانند به یافتن عیب کمک کند.

اظهار کرد: این کار برای عمده خودروهای ساخت داخل مضرر است، مگر این که خودرو به صورت مرتب به مراکز تنظیم موتور مراجعه کند که این کار نیز در کمتر مواقعی رخ میدهد.

این صدا در دور آرام وقتی جرقه آوانس است، واضح تر شنیده می شود. کم بودن کشیدگی رینگ، شکستگی یا ساییدگی رینگ ها و ساییدگی جدار سیلندر می تواند سبب ایجاد این نوع صدا شود. باید بگونه­ای باشد که این تجهیزات در خارج از محدوده الگوی جریان خروجی جت فن­ها قرار بگیرند.

آخرین مطالب