علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

یا اینکه احتمال داره سنسور مپ گاز مشکل پیدا کرده باشه ونتونه فشار گاز رو موقع کولر تنظیم کنه؟ هنگامی که دود ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یا اینکه احتمال داره سنسور مپ گاز مشکل پیدا کرده باشه ونتونه فشار گاز رو موقع کولر تنظیم کنه؟ هنگامی که دود اگزوز غیر عادی و یا اینکه بوی بد اگزوز را استشمام می کنید، این موضوع می تواند خطر بالقوه برای سلامتی شما محسوب شود.

دیگ جوشکاری مس: این دیگ به عنوان مخزن دستگاه عمل می کند و در این قابلمه که آب می ریزیم ، گیاه مورد نظر خود را قرار داده و روی شعله می گذاریم.

مولکول های گازهای آلاینده خروجی از موتور، از کاتالیزوری با ساختار کندویی از جنس پلاتین، پالادیوم یا رادیوم عبور می کند. ضمنا در زمان CMM کردن روی مانیتور به ازای هر چهار نقطه یک عدد را نشان می دهد که این عدد باید 3 یا 4 باشد در غیر این صورت عملیات باید دوباره انجام گردد.

محفظه تشدید کننده با یک سوراخ به محفظه اول متصل شده است، محفظه تشدید کننده دارای حجم مشخص و طول معینی می باشد تا صداهایی با بسامد مشخص را خنثی نماید. اگر اگزوز سوراخ شود چه اتفاقی می افتد؟

ماده 130 ـ در ساعاتيكه چراغها بايد روشن باشند، اگر چند وسيله نقليه متصل بهم حركت كنند، روشن كردن چراغهائيكه بلحاظ محل نصبشان پوشيده ميشوند ضرورت ندارد ولي در هرحال چراغهاي جلوي وسيله اولي و چراغهاي عقب وسيله آخري بايد روشن باشند.

شب يا هرموقع ديگري كه بعلت كمي روشنائي نتواند اشياء و اشخاص را از فاصله150متري بخوبي تشخيص دهد بايد چراغهاي آنرا بترتيب مقرر درمواد بعدي روشن نمايد. ماده 140 ـ درنقاط غير مسكوني و خارج شهر توقف كوتاه يا طولاني وسائل نقليه حتماً بايستي درخارج از مسير عبوروسائل نقليه وعابرين پياده انجام گيرد بنحويكه رانندگان وسائل نقليه درحال حركت ازفاصله هفتاد متري وسيله نقليه متوقف را بسهولت به بينند.

2 ـ براي گردش بچپ بايستي از فاصله يكصد متري تقاطع با دادن علامت وارد مسير سمت چپ شد بطوري كه پس از ورود بتقاطع وسيله در حدود مركز تقاطع قرار گيرد سپس با رعايت حق تقدم عبور وسائل نقليهاي كه مستقيم در حركتند با حداقل سرعت بچپ گردش نمايد بنحويكه پس از ورود بخيابان مورد نظر در مجاورت محور وسط آن خيابان قرار گيرد.

ممکن است با استانداردهای امروز خنده آور به نظر برسد اما باید به یاد داشته باشید که تولید پیشرانه های EV عملا برای دهه ها در صنعت خودرو کنار گذاشته شد.

CO یک گاز مضر، بی رنگ و بدون بو است که می تواند در اتاق تعقیب نشده وارد شود و در غلظت های کافی باعث بیماری شدید و حتی مرگ می شود.در بعضی وسایل نقلیه، سطح ماشینکاری منیفولد اگزوز به طور مستقیم بر روی سطح سر سیلندر نصب شده است، اما در اکثر برنامه های کاربردی، واشر برای این اتصال استفاده می شود.

کونیگزگ/ Koenigseggs در مدل آگرا از سیستم اگزوز اسپرت جدیدی استفاده کرده که میتواند تا ۳۰۰ اسببخار به قدرت موتور اضافه کند؛ اما این اتفاق چگونه روی میدهد؟ محیط کارخانه به علت انسجام انواع جوشکاری دارای دود با بوی نامطبوع می شود، که باید هواکش ها تخلیه شود و تهیه ی هوا در این محیط بسیار لازم است - در بسیاری از جیگ ها، علاوه بر جیگ دستی از جیگ های بادی و پنوماتیکی با قدرت 10 بار استفاده می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن