بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

1969؛ ادغام کشتیسازی کاواساکی، خودروهای ریلی کاواساکی و صنایع هواپیمایی کاواساکی در “صنایع سنگین کاواساکی” با

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

1969؛ ادغام کشتیسازی کاواساکی، خودروهای ریلی کاواساکی و صنایع هواپیمایی کاواساکی در “صنایع سنگین کاواساکی” با 26 هزار پرسنل و با آورده نقدی بالغ بر 28 میلیارد ین. در ابتدا شرکت “صنایع هواپیمایی کاواساکی” (Kawasaki Aircraft) (که بعدا با دو شرکت دیگر کاواساکی ادغام شده و مجموعا شرکت “صنایع سنگین کاواساکی” را شکل دادند) موتورسیکلتهایی را تحت نام مِگورو (Meguro) تولید میکرد.

1962: تولید Kawasaki B8؛ نخستین موتورسیکلتی که رسما با نام کاواساکی به بازار آمد. 1965: معرفی W1 به بازار؛ موتورسیکلتهای سری W بزرگترین موتورسیکلتهای ژاپن تا آن زمان بودند و سرآغاز یک دوره رونق بازار موتورسیکلتهای بزرگ. انقدر این فرایند طولانی شد که سراتوی نسل دوم دیگر در جایی از دنیا تولید نشد و نسل سوم جایگزین آن شد.

1966: شرکت American Kawasaki Motorcycle به عنوان یک شرکت فروش در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. 1964؛ موتورسیکلتهای SG و SGT تحت برند Kawasaki Meguro عرضه شدند. 1961: عرضه موتورسیکلت B7 Meihatsu که پایهای شد برای ساخت نخستین موتورسیکلت با برند کاواساکی در سال بعد.

با پایان یافتن جنگ جهانی دوم و اشغال ژاپن توسط آمریکا، فعالیتهای صنعت هواپیمایی این کشور که عمدتا هواپیماهای نظامی تولید می کرد به مدت هفت سال تا سال 1952 متوقف شد.

1954؛ تولید نخستین موتورسیکلت کامل کاواساکی تحت نام میهاتسو (Meihatsu) که از واحدهای تابعه “صنایع هواپیمایی کاواساکی” بود. در 1954، کاواساکی برای نخستین بار یک موتورسیکلت کامل را تحت نام Meihatsu تولید کرد که نام یک شرکت تابعه “صنایع هواپیمایی کاواساکی” بود.

در سال 1962، مهندسین کاواساکی در حال ساخت یک انجین چهار-زمانه برای خودروهای کوچک بودند. در موتورسیکلتهای تولیدی کاواساکی از سال 1962 تا 1967 از لوگویی استفاده میشد که پرچمی را در دل یک بال نشان میداد. برخی از این مهندسین را به کارخانه مگورو منتقل کردند تا روی Meguro K1 و SG کار کنند که یک انجین تکسیلندر 250 سیسی با سوپاپهای بالاسری بود.

با ما تا انتهاء مقاله همراه باشید … در پدال های ترمز نیز شرایطی مشابه حاکم است البته اصلا نگران کننده نیست و فقط با وقفه ای بسیار بسیار اندک همراه است.

احساس ترس نمی خواهد در سوار عمل در هنگام دور زدن با ترمز - تجزیه تصادفی چرخ در رانش حداقل است. معیار ژنراتور : معیار هایی در کنترل پنل وجود دارد که برای اندازه گیری جریان خروجی و ولتاژ و فراوانی عمل کردی مناسب را دارد.

هنگامی که یک ژنراتور در یک محیط قابل اشتعال عمل می کند، باید تغییراتی را در سیستم اگزوز انجام داد.

این قطعه به دلیل اینکه ، به دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد نیاز دارند، در همان قسمت اولیه سیستم اگزوز و بعد از منیفولد در خودرو تعبیه می شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن