2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این بخش در قسمت داخلی کاتالیزور قرار دارد و در بستری از سرامیک مونولیتی قرار گرفته است. ماده 148 ـ هنگامي كه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این بخش در قسمت داخلی کاتالیزور قرار دارد و در بستری از سرامیک مونولیتی قرار گرفته است. ماده 148 ـ هنگامي كه چراغها بايد روشن باشند، اگر چند وسيله نقليه متصل بههم حركت كنند، روشنكردن چراغهايي كه با توجه به محل نصبشان پوشيده ميشوند ضرورت ندارد ولي در هر حال چراغهاي جلوي وسيله اولي و چراغهاي عقب وسيله آخري بايد روشن باشند.

ماده 115 ـ هرگاه وسيله نقليه موتوري در راهها از كار بيفتد و به علت كافيبودن روشنايي محل احتياجي به استفاده از چراغ يا مشعل نباشد، راننده بايد در وسط جاده مثلثهاي شبرنگ متساويالاضلاع داراي زمينه سفيد يا زرد با حاشيه قرمز از نوع علامت احتياط به ابعاد حداقل 30 سانتيمتر در فاصله 70 متري جلو و عقب آن به نحوي كه قابل ديدن باشد قرار دهد.

ماده 113 ـ هرگاه وسيله نقليهاي شب در كنار و بيرون سطح راه توقف نمايد به طوري كه كناره وسيله نقليه متوقف مماس بر حاشيه سوارهرو باشد و نور كافي در آن محل براي تشخيص اشيا يا اشخاص از فاصله 150 متري وجود نداشته باشد، راننده يا متصدي وسيله نقليه (اعم از اين كه درون وسيله نقليه باشد يا بيرون آن) مكلف است چراغهاي كوچك جلو و خطر عقب وسيله نقليه را روشن نگهدارد.

گونه علامت و چراغ راهنمايي و رانندگي وجود نداشته باشد، به ترتيب زير است: الف ـ در تقاطع هم عرض اگر دو وسيله نقليهاي كه روبروي يكديگر در حركتند بخواهند با هم وارد خيابان مجاور واحدي شوند، حق تقدم عبور با وسيلهاي است كه به سمت راست گردش ميكند.

ث ـ در تقاطعهاي همسطح راهآهن و يا راهآهن شهري، هنگامي كه علايم الكتريكي يا مكانيكي يا پرچم قرمز يا سوت قطار نزديكشدن آن را اعلام ميدارد يا دروازه عبور بستهشده يا درحال باز و بستهشدن است و يا مسير عبوري از روي ريل متراكم باشد، بايد لااقل در پنج متري علامت يا دروازه توقف كامل كنند تا قطار بگذرد و تقاطع براي عبور آزاد گردد.

هر نوع صدا خفه کن مزایا و معایب خاص خود را دارد. یک نوع آن که برخی مواقع بسته شیشهای نامیده میشود، تنها از جذب کننده ها برای کاهش صدا استفاده میکند. 1- پس از مکاتبات انجام شده بین شرکت و مشتری در رابطه با توانایی تولید اگزوز درخواستی مشتری، درخواست شرکت مبنی بر ارسال نقشه های فنی محصول و همچنین دریافت یک نمونه تایید شده توسط مشتری انجام می پذیرد.

همين اقدامات هنگام ديدن تابلوي ايست بايد انجام شود. 3- نگهداري نيروي انسان: با توجه به نياز واحد توليدي به نيروي انساني ماهر جهت انجام امور به اداره كارو امور اشتغال اعلام نياز مي شود و متناسب با درخواست نيروي انساني جهت گزينش به واحد معرفي مي شوند كه پس از آزمايش فنون و مهارت و تكميل و پرسشنامه هاي استخدامي و تكميل مدارك مورد نياز جهت انجام مصاحبه، آزمايش بهداشت و سو پيشينه معرفي خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فلوپارس، در واقع موتور برق همان ژنراتوراست که در سایزهای کوچک تر تولید میشود و برای تامین برق مورد استفاده قرار می گیرد. ت ـ در سه راهها حق تقدم عبور با وسيله نقليهاي است كه به طور مستقيم و در سمت و مسير مجاز حركت ميكند حتي اگر عرض خياباني كه مسير آن است از عرض راه تلاقيكننده كمتر باشد.

ماده 114 ـ هرگاه در راهها خرابي و نقص پيشبيني نشده براي وسيله نقليه موتوري ايجاد شود، راننده مكلف است آن را از مسير عبور و مرور بيرون برده و در محل مناسبي كه موجب سد راه و مزاحمت براي وسايل نقليه ديگر و پيادگان نباشد متوقف سازد.

ماده 155 ـ به عقب راندن وسيله نقليه در آزادراهها و بزرگراهها و ورودي و خروجي آنها ممنوع ميباشد. تبصره 2 ـ حداكثر سرعت مجاز براي وسايل نقليه موتوري در هر يك از خطهاي عبوري آزادراهها با توجه به شرايط محل به وسيله علايم تعيين ميگردد.

آخرین مطالب