صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما

لطفا دنا جدید رو با کیفیت روانه بازار کنید نه اینکه اول تولید کنید بعد نظر سنجی کنید و ایرادهاشو پیدا کنید مگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

لطفا دنا جدید رو با کیفیت روانه بازار کنید نه اینکه اول تولید کنید بعد نظر سنجی کنید و ایرادهاشو پیدا کنید مگر نردم پولشون رو از جوب اب میدا کنید ترو خدا برای مردم ایران که این همه با شرفن احترام قائل بشید شرکت تویوتا یه ایراد پیدا میکنه مدیر عاملش تا کنر خم میشه و عذر خواهی میکنه ولی ما چی ترو خدا برای نردم ایران ارزش قائل بشید بخدا اون دنیا باید جواب گو باشید .

38-باسلام من حدود ۶ماه میشه دنا خریدم ولی خداییش از راضی نیستم بدو خرید که مشکل قفل مرکزی داشت بعدشم که در هاش از داخل قفل نمشد که بعد از یک ماه متوجه شدن دسته سیم سمت راننده مشکل داره حدود ۲۰ روزم طول کشید تا قطعه رو برام سفارش دادن تا اومد الانم که هوا گرم شده ظهر ها کل برد ماشین ریست میشه یعنی تاریخ ساعت و نور برد و دور موتور همزمان خاموش میشه هرچقدرم میبرد ایرانخودرو نمیدونن چشه واقعا متاسفم برای ۴۲ میلیون پولی که دادم.

تنها قطعه ای که توسط گارانتی تعویض شد چراغ جلو سمت راست به علت سوختن موتور بالاپایین آن بود. کاسه نمد میل لنگ هم فقط بلحاظ پائین اومدن گیربکس خرج بر میداره چون برای دسترسی به اون ناچارا باید گیربکس پایین بیاد .

در مورد اگزوز و خفه کن هم باید بگم اون چیزی که در عمل به من ثابت شده اینه که از لحاظ شتاب، سرعت و مصرف بنزین هیچ تفاوتی بین اگزوز و خفه کن فابریک و سفارشی نیست فقط سفارشیه صداش قشنگ تره.

سواری خیلی خوب و لذت بخشی داره و داخل اون احساس امنیت بیشتری نسبت به 206 و 405 خواهید داشت. توضيح مشکل: هرگاه که پدال گاز را فشار می دهيد، بنظر می رسد که خودرو قدرت سابق را ندارد.ممکن است صدا و ارتعاشات عجيبی را نيز احساس کنيد.

من از نظر صدا اول اگزوز و خفه کن Skill و بعد ProCircuit که ساخت آمریکاست را برای انواع تریل قبول دارم.

با این اوضاع باید دید در آینده از نظر موتوری چه مشکلاتی پیش خواهد اومد. به نظر بنده طراحی سورن متوازن تر از دناست و تنها آپشن افزوده دنا وجود مانیتور و کروز کنترل هست و در بازار فعلی و در رنج قیمتی زیر 40 میلیون داخلی، سورن ef7 میتونه گزینه ی خیلی خوبی برای یک خانواده باشه.

پیشنهاد نگارنده آن است که اگر خانواده ای پر جمعیت هستید، 206 نخرید و اگر خریدید با آن به مسافرت نروید !

در سال 1892 دکتر رودلف دیزل آلمانی حق امتیاز موتور طراحی شدهای را به ثبت رساند که در آن اشتعال ماده سوختنی ، بلافاصله بعد از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام میگرفت.

و در چرخهایی که ترمزهای کاسهای دارند فشار هیدرولیک، پیستونهای موجود درکالیپر را فعال نموده و لنتهای تـرمز را به کاسه ترمز میفشارد با اصطکاک ایجاد شده بین لنت و دیسک، سرعت خودرو کاهش مییابد. همچنین مالتی پلکس نصب شده روی سورن سیستم برقی ماشین رو پیشرفته کرده و قابلیت های مختلفی به اون داده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن