اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

برخی سانروف ها قابلیت باز و بسته شدن دارند درحالی که برخی دیگر ثابت هستند. عملکرد این سیستم قفل کننده الکترون

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

برخی سانروف ها قابلیت باز و بسته شدن دارند درحالی که برخی دیگر ثابت هستند. عملکرد این سیستم قفل کننده الکترونیکی طوری است که راننده با به همراه داشتن سوئیچ یا کارت هوشمند وقتی به فاصله یک متری خودرو برسد ، قفل درها به صورت اتوماتیک باز شده و بعد وارد شدن به خودرو راننده میتواند با فشاردادن دکمه استارت و نگه داشتن پدال ترمز خودرو خود را روشن کند.

سیستم کیلس استارتر با استفاده از امواج رادیویی، یک سری امواج را با کدهای مشخص از سوئیچ خودرو به سنسور ایموبلایزر ( دزدگیر) خودرو می فرستد.

راه راه مهمترین عنصر در سیستم اگزوز است. برای کاهش این ارتعاشات ، یک راه راه در پایه عنصر خروجی خروجی اگزوز هر خودرو قرار می گیرد.

این برخورد ها خود شکست فرکانسی ایجاد خواهد کرد و تاثیر قابل توجهی در صدای خروجی اگزوز دارند . فقط چند قطره روغن میتواند دود خروجی را به اين رنگ در بياورد.

شکستگی یا خوردگی رینگ کمپرس، تغییر ابعاد پیستون یا سیلندر و نیز وجود خراش در سطح دیواره سیلندر، میتواند دلیل روغنسوزی موتور و خروج دود آبیرنگ از اگزوز باشد. سیستم کیلس استارتر در سال 1982 برای اولین بار در خودروهای فرانسوی رنو فیوگو مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن خودروهای شرکت جنرال موتورز نیز از این تکنولوژی استفاده کردند.یکی از امکانات جدید خودروهای امروزی سیستم استارت بدون کلید (Keyless Entry) است که که امکان قفل یا باز کردن در های خودرو و همچنین استارت موتور را بدون نیاز به استفاده از کلید، فراهم می کند.

اولین علامت رایج که به شما میگوید شمع موتورسیکلت خراب است این است که به طور ناگهانی و پس از مدتی راندن با موتورسیکلت به یک باره موتور از حرکت باز میایستد و یا پس از حرکت با یک ریتم ثابت خود را به عقب میکشد و خاموش میشود.

بدین صورت که با تنظیم کردن میزان سوخت ورودی به موتور، سرعت را ثابت نگه میدارد. ثابت نمایید وبه نزدیک ترین محل درمانی جهت انجام پانسمان استریل مراجعه نمایید.

اگزوز های قهرمانی یکی از محبوب ترین اگزوز ها در دنیا هستند.از اگزوز ها با جایگزین شدن به جای اگزوز معمولی موتور سیکلت ها این امکان را فراهم میکند تا آلاینده های سنگین تولید شده در موتور خودرو به خوبی از سیستم خارج شوند.

در درجه حرارت عادی موتور آب از لوله اگزوز خارج می شود. در سال ۱۸۰۷ فرانکو آیزاک د ریواز نخستین ماشین با موتور احتراق داخلی که سوخت آن هیدروژن بود را اختراع کرد.

هرچه وضعت اگزوز در خودرو بهتر طراحی شود، خروج گاز حاصل از احتراق داخلی به راحتی صورت میگیرد و در نتیجه این عمل، افزایش قدرت موتور را شاهد خواهیم بود. خرابی این سنسور اثر مستقیم و کاملا محسوسی در مصرف سوخت دارد و میتواند تا ۴۰ درصد باعث افزایش آن شود.

آخرین مطالب