اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

بنظرم يک ايراد اساسي همين موضوع هست که يا طراحي قطعه يا جنس مواد استفاده شده داراي مشکل هست . برای سیستم احت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بنظرم يک ايراد اساسي همين موضوع هست که يا طراحي قطعه يا جنس مواد استفاده شده داراي مشکل هست .

برای سیستم احتراق پیشرانه بنلی 180S نیز از ۳ شمع و سیستم انژکتور برقی (EFI) استفاده شده که باعث بازدهی و عملکرد فنی بسیار خوب آن شده است.

شبکه انباره عقب نیز بهطور معمول از جنس انباره است. پ ـ بر روي يدكها و نيمه يدكها يك پلاك در عقب نصب ميگردد. 11-سلام دو هفته اي ميشه يه دنا 94 6000 کارکرد گرفتم از نظر زيبايي و تزئينات داخلي خيلي شيک و قشنگه و از ماشيناي چيني از اين لحاظ به نظر من سر تره البته ناگفته نمونه جنس قطعات داخلي عالي نيست ولي مثلا از داشبورد ماشينايي مثل رانا خيلي با کيفيت تره و به راحتي خط نميافته مانيتور لمسي ماشينم خوب کار ميکنه ولي خب ديدم دنا هاي مشابهو که با زدن راهنما موزيک عقب يا جلو ميره يا دکمه هاي کنترل ضبط قاطي ميکنن!

هفته پيش يه مشکلي واسه ماشين پيش اومد که بعد مثلا نيم ساعت کار ماشين پدال گازش قط و وصل ميشد و گاز نميخورد چنتا نمايندگي برديم که البته ميگفتم ما کار گارانتي نجام نميديم و مارو از سرشون باز کردن اخر سر برديم نمايندگي مرکزي شرق واقع در خيابان اتحاد ،سه روز ماشبن و خوابوندن روز سوم با دعوا تازه رفتن کاپوتو دادن بالا عيب يابي کنن!

البته با تجربه ايکه داشتم همين اواخر بازهم همين صدا تازه داشت شروع ميشد که با اصرار من تو دوتا نمايندگي کارشناس کارت طلايي اول موضوع رو رد کرد و ميگفت تسمه سفت کن مشکل داره و اونو عوض کرد که صدا از بين نرفت !

یکی از خدمات فنی ما اصلاح مشکل اگزوز دود DPF و EGR کشنده فاو تک محور می باشد . اين سمند رو پس از يک ماه و طي ٢ هزار کيلومتر توسط خودم در کيلومتر ٨ هزار با يک و نيم ميليون ضرر فروختم و تندر گرفتم.ولي توصيه من به علاقه مندان اين است که حتما نمونه مالتي پلکس رو خريداري کنيد چون امکاناتي از قبيل Trip Computer و صفحه کيلومتر ايودي مانند و حتي هوشمند بودن برف پاک کن زمان شستن شيشه جلو براي ماشين ٣٢ ميليوني جالبه.هر چند که بازم تاکيد ميکنم سمند ها از مشکل کيفي قطعات به شدت رنج ميبرند نوشته شده توسط رضا موحدنيا ( با نام کاربري محمد رضا در سايت دنده ۶ ) - 9-من ٩۴/١ خودرو سمند EF7 بنزين سوز از نمايندگي خريداري کردم، معمولاً اهل رانندگي تند و تيز و پر سرعت نيستم، اينم بگم تمام محصولات ايران خودرو از خانواده پژو رو داشتم.

بنده در سال ٩٢ اين ماشين رو ٢٩/٣٠٠/٠٠٠ خريدم و در سال ٩۴ با توجه به قيمت ٣٢/۵٠٠/٠٠٠ اون سال ماشين رو ٢۶/۵٠٠/٠٠٠ فروختم اون هم با سيستم پايونير وتزيينات داخلي مثل روکش و شيشه دودي و از همه مهمتر تمديد کارت طلايي.پس اگه خودرو رو سرمايه ميدونين سمت سمند نرين.شايان ذکر است در سال ٩٣ هم سمند EF7 پايه گازسور مالتي پلکس هم خريداري کردم که در اسرع وقت تجربه رانندگي با اون هم به اشتراک ميزارم با تشکر از مدير سايت خوب دنده ۶ رضا موحدنيا ( با نام کاربري محمدرضا در سايت دنده ۶ ) تجربه دومين سمند EF7: پس از طي دو سال يا ۴٧ هزار کيلومتر با سمند EF7 پايه گازسوز سخنگو مدل ٩٢ و با توجه با خرابي هاي متعدد و اتمام گارانتي تصميم به فروش ان و خريد سمند EF7 پايه گازسوز مالتي پلکس مدل ٩٣ شدم.

در نگاه اول سوييچ ٢٠۶ مانند که حتي دکمه صندوق پران هم براش تعبيه شده بود جالب توجه بود. مش را رول کرده و آن را در داخل عایقی که در لوله وارد شده بود پایین بیاورید.

مورد بعد که ايراد اصلي اين سمند بود مصرف سوخت فوق العاده بالا روي گاز نسبت به مدل سخنگوي قبليم بود.به طوري که سمند سخنگو در حالت گاز در شهر ٢٠٠ کيلومتر را طي ميکرد ولي سمند مالتي پلکس در شهر ١۴٠ کيلومتر با گاز طي ميکرد.ولي مصرف بنزين هم دو يکسان و حتي صداي موتور مالتي پلکس خيلي کمتر بود.

اگر بغل یاتاقانی خیلی خراب باشد ، هر بار که کلاچ بگیرید ( در خودروهایی که جعبه دنده دستی دارند ) یا کلاچ را رها کنید ، صدا می کند . چرا که این کثیفی باعث میشود بنزین به موتور نرسد و در نتیجه موتور روشن نشده و یا دیر روشن شود.

آخرین مطالب