فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

اگر با این وجود مشکل ادامه پیدا کرد، نشانگر این است که نسبت ترکیب هوا به سوخت در موتور نامناسب بوده و موتور ز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر با این وجود مشکل ادامه پیدا کرد، نشانگر این است که نسبت ترکیب هوا به سوخت در موتور نامناسب بوده و موتور زیاد سوخت می سوزاند و نسبت سوخت به هوا زیاد است. یکی از قسمت های ضروری و مهم سیستم سوخت خودرو فیلتر هوا است که از ورود آلاینده های هوا به داخل موتور و مختل کردن عملکرد آن جلوگیری می کند.

دو دلیل رایج این اتفاق عبارتند از عملکرد نامناسب انژکتور سوختی که مسدود شده و یا نشتی دارد. بر روی دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز به دلیل عدم زنگ زدگی و خوردگی نصب می گردد.

58 ـ راهآهن: ريلهاي آهني موازي ثابتي كه قطار و وسايل نقليه ريلي ديگر بر روي آن حركت ميكنند. دود خروجی از اگزوز از آن دسته از دودهایی است که قابل تشخیص می باشند. چرا که در این حالت روغن روی منیفولد (چندراهه) که دارای حرارت بالا است چکه می کند.

بنابراین قبل از بردن خودرو به تعمیرگاه، سطح روغن را چک کنید. امّا حالت «سکوت» خشونت موتور ۵ لیتری V-8 با قدرت ۴۶۰ اسببخار را کنترل میکند و غرّش آن را به ۷۲ دسیبل در شروع حرکت میرساند؛ یعنی معادل همان نویزی که در کابین یک هوندا فیت مجهز به گیربکس اتوماتیک در سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

چرا که در صورت وجود مشکل در موتور که باعث ایجاد دود می شود، این دود توسط اگزوز از موتور خارج می شود. آتش زیر کاپوت می تواند باعث ایجاد دود شود و شعله های ایجاد شده شرایط بسیار خطرناکی را ایجاد می کنند.

در ادامه دلایل رایجی که باعث ایجاد دود از اگزوز می شود را بخوانید. نشتی ناشی از سوختگی واشر سرسیلندر می تواند باعث ایجاد دود شود. دود سیاه خروجی اگزوز همیشه به معنای وجود مشکل بسیار بزرگی نیست.

از آنجا که خروج دود از اگزوز نشانگر وجود مشکلی اساسی در خودرو است؛ دهانه خروجی اگزوز با رنگ نقره ای رنگ شده است. رنگ دهانه خروجی اگزوز می تواند نشانه ای از وجود مشکل در خودرو را بدهد و به تشخیص سریع و بهینه مشکل کمک کند.

در این صورت برخی از دلایلی که در ادامه وجود دارد می تواند باعث این امر باشند. این امر برای بعضی از خودروها عادی است. سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس، کلاچ، پلوس، دیفرانسیل، گاردان و سایر قسمتهای مختلف است. ورود بخارات کارتر به هواکش پیشرانه همچنین میتواند نشانه خرابی رینگ پیستون و جداره سیلندر هم باشد چون در این حالت پیشرانه به قدری کمپرس رد میکند که بخارات تجمعیافته در کارتر بیش از ظرفیت سیستم تهویه است.

راه کار عموم این موضوع ساختن اتاقکی است که دارای دیوار و سقف عایق باشند. مطالعات نشان داده است دستگاه کاتالیزور می تواند انتشار هیدروکربن را حدود 87% و مونوکسید کربن 85% و نیتروژن اکسید را 62% کاهش دهد. در این حالت نه دیواره ای هست و نو موج شکنی , دود به راحتی همراه با طول موج زیاد از موتور به فضای بیرونی رسیده و در نهایت گوش شما را به سختی می آزارد .

دود نشانگر خوبی نبوده و ناشی از وجود مشکلی اساسی در موتور است. رنگ دود خروجی از اگزوز خودروی شما ابزار خوبی برای شناسایی مشکل است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن