اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

همان قدر که نسبت به موتور V6 کادیلاک CTS علاقه وجود دارد، این موتور در کامارو بیش تر مورد اقبال قرار گرفته اس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همان قدر که نسبت به موتور V6 کادیلاک CTS علاقه وجود دارد، این موتور در کامارو بیش تر مورد اقبال قرار گرفته است؛ زیرا در این خودرو، موتور با گیربکس دستی، ترکیب عالی تری را می سازد.

این خودرو در همان مسیر ناهمواری که هیوندای را دچار ناپایداری می کرد، واکنش نرم تری نشان داد و با سواری نرم تر، تکان های کم تری را در ستون فرمان از خود بروز داد.

برای مثال، داشبورد در سمت سرنشین، بسیار تخت است و به راحتی می توان روی آن یک تابلوی رومیزی قرار داد.

سوخت های عبوری وارد قسمت پایین فیلتر شده و از طریق استوانه مرکزی فیلتر به سمت بالای آن و دریچه خروجی حرکت می کنند. کلاچ کامارو از جنسیس سبک تر است و دسته دنده به راحتی در جای خود حرکت می کند و کاهش دنده با تکان های کم تری همراه است.

در قسمت اتصال مجموعه اگزوز به منیفولد اگزوز به کمک یک واشر به موتور متصل میشه و توسط دو تا پیچ و مهره و دوتا فنر در جای خود قرار میگیرد به مجموع واشر پیچ و مهره و فنر کیت اگزوز میگویند .در کیت های روتین فنر ها جنسی از آهنه دارند و نسبتا بی کیفیت هستند ولی در مدل فنر استیل بدلیل خاصیت فنری بیشتر باعث طولانی شدن عمر واشر میشود.

دیدگاه های خود را با 1Car در میان بگذارید. اینجا هم یک موتورسیکلت دیگر را داریم که همانند ب ام و K۱ خواسته در برابر باد کمترین مقاومت را داشته باشد؛ و اگرچه این موتورسیکلت می تواند آئرودینامیک خوبی داشته باشد اما اصلاً طراحی جذابی را نشان نمی دهد.

همچنین اگر بنزین سربدار در این خودروها مصرف شود، به سرعت در منافذ اسفنج رسوب کرده و مسیر گازهای خروجی مسدود و در نتیجه خودرو متوقف میشود. ماده 114 ـ هرگاه در راهها خرابي و نقص پيشبيني نشده براي وسيله نقليه موتوري ايجاد شود، راننده مكلف است آن را از مسير عبور و مرور بيرون برده و در محل مناسبي كه موجب سد راه و مزاحمت براي وسايل نقليه ديگر و پيادگان نباشد متوقف سازد.

لوله اگزوز کامیون FAW در لوله اگزوز بین منیفولد اگزوز موتور و صدا خفه کن نصب شده است تا کل سیستم اگزوز را به هم متصل کند ، تا بتواند لرزش و نویز را کاهش داده و عمر سیستم سیستم اگزوز را کاهش دهد.

احتمالاً واضح ترین نشانه وجود مشکلی در اگزوز شما صدای زیاد یا تغییر متمایز در میزان اگزوز شما است. و امروزه با توجه به وجود تجهیزاتی همچون دستگاه تست پنج گاز سرنخهایی را به ما میدهد که با استفاده از آن میتوان دریافت که چه اتفاقاتی هم اکنون در محفظه احتراق در حال رخ دادن است.

به علت عدم توانایی اینگونه از کاتالیزور ها در کاهش آلاینده های اکسید نیتروژن، امروزه در موتورهای بنزینی از این نوع کاتالیزورها استفاده نشده و به جای آنها از کاتالیزورهای سه گانه بهره برده می شود.

آخرین مطالب