اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

پاسخ به این پرسشها این نکته را تداعی میکند که تاریخچه خودرو پر از اتفاقات و فرازو نشیبهای فراوان و هیجانانگیز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پاسخ به این پرسشها این نکته را تداعی میکند که تاریخچه خودرو پر از اتفاقات و فرازو نشیبهای فراوان و هیجانانگیزی است که هر علاقهمند به دنیای خودرویی را به سمت خود جذب میکند.

خروجی اگزوز نمونه وارداتی مزین به سری استیل از گوشه سمت چپ سپر عقب، خودنمایی میکند و نمای پشتی خودرو را کاملتر و اسپرتتر میسازد. ژنراتور وسیله ای است که انرژی مکانیکی به دست آمده از منبع بیرونی را به انرژی الکتریکی بعنوان خروجی تبدیل می کند.

چ ـ از ابتدا تا انتهاي پيچها. CIS خصوصیت گرانی نیست اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی می کند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

از آن جایی که طراحی واشر سرسیلندر به گونهای است که هیچ وقت قرار نیست از موتور جدا شود، بسیار ارتجاعی و انعطاف پذیر بوده و تا دهها هزار کیلومتر میتواند با نوسانها و تغییرات دما و فشار مقابله میکند.

شما باید اطمینان داشته باشید که سیستم اگزوز دیزل ژنراتور خود را به تجهیزات دیگر متصل نیست. آلترناتور همچنین به نام genhead نیز شناخته شده است که بخشی از ژنراتور است که خروجی الکتریکی از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور را تولید می کند.

در عوض، با استفاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد کرد. توضیح مشکل: با فشردن پدال ترمز، متوجه می شوید که به راحتی به زمین می رسد.

منبعاگزوز اسپورت: این نوع با توجه به نیاز مشتری ساخته میشود. ساخت آلیاژ با خواص ویژه صنعت حمل و نقل استحکام بالا و صرفه جویی در استفاده از مواد، به عنوان ویژگی آلومینیوم، موجب کاربرد گسترده آن در صنعت حمل و نقل توسط محققان داخلی شده است.

از بزرگترین محاسن این موتور بخوام بگم کیفیت بسیار بالای قطعات و ظاهر موتور است. قدرت موتور به 9.5 اسب بخار افزایش یافت ، لیتر خروجی آن 54.6 اسب بخار در لیتر بود.

سازنده موتور باید برای رسیدن به خصوصیات کارکرد کامل موتور و برنامه های نگهداری مشاوره بدهد. ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS)- CIS آستری در موتور سیلندر است. الف- استاتور: جز ثابت است که شامل مجموعه ای از زخم رساناهای الکتریکی در کویل ه روی یک هسته آهنی است.

الف- نوع سوخت مورد استفاده- موتور ژنراتورها با انواعی از سوخت ها مانند دیزل، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز)، یا گاز طبیعی کار می کنند. ما از ده ها تن از سبک های ساخته شده از فولاد ضد زنگ، فولاد کروم یا آلومینیوم و شمش آلومینیوم ساخته شده در قالب های جلا، براق، سیاه و حتی شعله و لوگو استفاده می کنیم.

آخرین مطالب