اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

همه آنچه که از عکس العمل انسان گفته شد، تحت یک واکنش شیمایی اساسی در مغز شکل می گیرد. امروزه اگر از خیلی از ج

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همه آنچه که از عکس العمل انسان گفته شد، تحت یک واکنش شیمایی اساسی در مغز شکل می گیرد. امروزه اگر از خیلی از جوانها بپرسید، پاسپورتت را میدهیم که هرجا دوست داری بروی؛ میگوید میخواهد به آمریکا برود.

چون بعد از این که سران ارتش یا اعدام شدند یا تصفیه و یا خودشان رفتند، میخواستند نیروهای باقیمانده مدافع ایران را هم از بین ببرند. خلبان دیگرمان ابوالفضل مهدیار، یکی از متهمان کودتای نقاب یا نوژه بود که به اعدام محکوم شد و سهبار هم دوش گرفت و وصیت قبل از مرگ کرد.

قاضی عسکر هم آمد که مهدیار حرفهایش را بزند و او را برای اعدام ببرند. اسناد میگویند دو هفته پس از شروع جنگ، صدام به سازمان ملل گفت ایرانیها را دعوت کنید سر میز مذاکره صحبت کنیم. جعبه دنده اتوماتیک و 4 سرعته آن را در حالت حرکت قرار دادیم و شروع به حرکت کردیم.صدای موتور خیلی کم به داخل خودرو نفوذ میکند اما اگر به موتور خودرو فشار بیاورید و با دور موتور بالا رانندگی کنید صدای موتور بیشتر به داخل نفوذ میکند که البته نهتنها موضوع آزاردهندهای نیست بلکه از آن صدا لذت میبرید.یکی از نکات قابل توجه در مورد این خودرو واکنش سریع گیربکس این خودرو نسبت به پدال گاز است و هماهنگی خوبی بین گیربکس و پیشرانه وجود دارد.

صدای متفاوت آن نیز هنگام شروع موتور سیکلت متفاوت است. این هم سند دیگری است که کودتای نوژه توهم بود.

در حالیکه واکنش سامانه ESP در مدلهای پیش از فیسلیفت کمی غیرقابل پیشبینی و خطرناک توصیف میشد، در مدلهای جدید امکان تنظیم دو حالته این سامانه وجود دارد و در شرایط اسپرت، حتی انجام دریفتهای کنترل شده و ایمن نیز امکانپذیر خواهد بود، نکتهای که در مدلهای قدیمی و بهخصوص در شرایط بارانی میتوانست به چرخش ناگهانی خودرو و بروز تصادف منجر شود.

در درجه بندی روزهای اول انبار اگزوز ، چهار درجه پایه وجود داشت. چنانچه علت خروج قطرات و یا بخار آب را از لوله اگزوز بدانید، دیگر دلیلی برای نگرانی شما وجود نخواهد داشت.

چون هرگز آرامش نخواهم داشت. چون فهمیده بود از پس ایرانیها برنمیآید. برای توصیف طراحی داشبرد می توانیم از عبارت "خوش نقشه" استفاده کنیم؛ چرا که با طراحی حجیم و عمیق و فاصله زیاد سرنشین جلو با فایروال (قسمت جدا کننده محفطه موتور و اتاق) حس وجود فضای بزرگ در کابین به سرنشین انتقال پیدا می کند.

حالا که در پایان بحث هستیم بگذارید بگویم که ما سهسرباز، از دریچه کابین خودمان به موضوعات نگاه میکنیم و دوستان دیگرمان در نیروها و جبهههای دیگر هم زحمات و ایثارگری داشتهاند.

در یکپرواز که برای زدن پایگاه هوایی امالقصر رفته بودیم، ایشان در بال من بود و کابین عقبش هم محمود شادمانبخت بود؛ چهارفروندی رفته بودیم. نهایتاً جنگ بهقول خودش «سردار قادسیه» و اینامپراتور بیتاج و تخت، بهجای یکهفته، هشتسال طول کشید و در پایان هم که دیدید با چه وضع فلاکتباری از دنیا رفت!

در بازار کشور ما نیز به دلیل محدودیتهای فراوان و قوانین دستوپا گیر متعددی که همگی مخالفت فراوانی با اعمال تغییرات ظاهری دارند، بسیار از افراد ترجیح میدهند تا اتومبیل خود را تنها از لحاظ فنی تقویت یا درواقع تیونینگ کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن