اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

در امور مربوط به تقویت موتور از اگزوزهایی استفاده می شود که کمترین مقاومت را در عبور گازهای خروجی داشته باشد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در امور مربوط به تقویت موتور از اگزوزهایی استفاده می شود که کمترین مقاومت را در عبور گازهای خروجی داشته باشد که به تنفس بهتر موتور کمک بسزایی می نماید. به عبارت دیگر کمک فنرها میتوانند با تنظیم سطح تماس بین تایر و سطح جاده شرایط رانندگی بهتری را فراهم نمایند.

ارتباطی پیوسته بین حالات مختلف رانندگی در این خودرو مشاهده میشود؛ در وضعیت کامفورت خودرو شکوه و آرامش خاصی دارد اما هنوز هم چابک عمل میکند.

این شمعها میتوانند جرقههایی تا 10 برابر بزرگتر از شمعهای معمولی (D8RTC) ایجاد کنند. بهای M40i نیز از ۶۴,۶۹۵ دلار شروع میشود که نسبت به باکستر، تجهیزات استاندارد و قدرت بیشتری ارائه می دهد.

بهای SDrive30i از ۵۰,۶۹۵ دلار شروع میشود که ۱۰ هزار دلار کمتر از پورشه باکستر است. سیستم جریمه بر اساس میزان بلندی صدا شامل یک دوربین ۳۶۰ درجه و یک آنتن آکوستیک با چهار میکروفن میشود.

پروسسور و کنترلر ECU ایسیو نیز دارای این توانایی در خود است تا با استفاده از شبکه CAN داده ها را ارسال یا دریافت نماید.گفتنی است که سیستم های عیب یاب خودرو یا همان انواع دیاگ ، معمولا در بستر شبکه CAN به ایسیو و دیگر یونیت ها وارد شده و گزارشی از خطا ها را نمایش می دهند.

شرکت ایساکو بهدلیل اهمیت موضوع و در راستای کسب حداکثر اطمینان مشتریان از مرغوبیت تمامی قطعات ارایه شده در بستهبندی این شرکت، مطابق با استانداردهای خودروساز اقدام به تست و ارزیابی کیفی قطعات خود مینماید و سازندگان این دسته از قطعات، از میان معتبرترین برندهای تولیدکننده این قطعه در ایران و سطح جهان انتخاب شدهاند.

گیربکس ۸سرعته اتوماتیک نیز در تمامی وضعیتها به دقت و نرمی وظیفه خود را انجام میدهد. ضوابط قانونی سیستمهای مربوطه در پاییز امسال تدوین خواهد شد تا زمینه برای تستهای نهایی فراهم شود. استفاده از linkpipe و downpipe اسپرت نیز قانونی نخواهد بود و تنها با تغییر در نقشه (مپ) ECU میتوان از آن ها بهره گرفت به خصوص linkpipe که کلا در اتومبیلهای مسابقهای استفاده میشود.

آنطور که اعلام شده این سیستمها تا پایان سال ۲۰۲۲ یا نهایتا اوایل سال ۲۰۲۳ شروع به کار نموده و چپ و راست به جریمه کردن شهروندان خواهند پرداخت! نیس، برون و لیون برخی از این شهرها هستند که عملکرد رادارهای سنجش بلندی صدا در آنها ارزیابی میشود.

در تشخیص ظاهری تیپ سه صندلی عقب دارای ۳ پشت سری است و آینه های جانبی دو رنگ است؛ البته می توان این تفاوتها را خیلی راحت جبران نمود اما دقت کنید که در تیپ سه یک زائده کوچک زیر فریم آینه قرار دارد که سنسور تشخیص دمای هوای اتومات برای تهویه هوشمند است که در تیپ دو وجود ندارد.

برای دستیابی به این هدف، از سال ۲۰۱۹ رادارهایی برای سنجش میزان بلندی صدا در نقاط مختلف شهر نصب شده و بصورت آزمایشی مورد استفاده قرار میگیرند؛ هر چند از آن تاریخ تاکنون این رادارها نقشی در جریمه کردن خاطیان نداشتهند، اما به نظر میرسد دیر یا زود بالاخره آنها وارد مدار خواهند شد.

آخرین مطالب