قیمت هدرز 206

اولین قطعهای که شروع به خارجکردن این گازها میکند، منیفولد دود است؛ اما نکته قابلتوجه اینجا است که منیفولد دود

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

اولین قطعهای که شروع به خارجکردن این گازها میکند، منیفولد دود است؛ اما نکته قابلتوجه اینجا است که منیفولد دود برای هر چهار سیلندر، از یک خروجی استفاده میکند که با نصب هدرز استیل، میتوان برای فضای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفت تا دود و گازهای اضافی سریعتر خارج شوند. کنترل میکند. بعد از نصب قطعات تیونینگ، لازم است با یک برنامهریزی دقیق، قطعات جدید را با نرمافزار هماهنگ کنیم تا بهترین نتیجه را شاهد باشیم. وظیفه فلایویل، کنترل حرکات میللنگ است؛ بنابراین نیاز است فلایویل و میللنگ باهم سبکسازی شوند تا عملکرد بهتری به خودرو دهند. با تغییر مشخصات ساختاری میلسوپاپ، میتوانیم حرکات سوپاپها را کنترل کنیم و درنتیجه، موتور میتواند به دورهای بالاتری دست پیدا کند و خودرو شتاب بیشتری بگیرد. میلسوپاپ، قطعهای است که حرکات سوپاپها را تنظیم میکند و در راندمان خودرو تأثیر بهسزایی دارد. هدرز استیل، خمکاریهای مهندسیشدهای دارد که به عبور سریعتر گازهای خروجی کمک میکند و درنتیجه، سبب بهبود عملکرد موتور میشود. در بالای موتور تائیدیه شرکت راش خودنمایی میکند. پرههای توربین تعبیهشده در توربوشارژر، توسط گازهای خروجی موتور میچرخند، هوای ورودی را فشرده کرده و بهسرعت وارد محفظه احتراق میکنند. لیفت یعنی فاصله زمانی بازشدن سوپاپ ورودی تا لحظه بستهشدن سوپاپ خروجی که این عدد بهطور فابریک در اکثر خودروهای رایج بازار خودرو، 8 است که با تعویض میلسوپاپ فابریک با میلسوپاپ ریس، میتوان آن را به عدد 11 رساند.

یعنی هرچه ارتفاع بزرگتر باشدP کوچکتر و موتور دارای سرعت بیشتری است. نصب هدرز ۲۰۶ و ۲۰۷مخصوص موتور TU5 نصب هدرز بر روی ۲۰۶ از جمله آپشن هایی است برای مشتریان محترم دارای خودروی ۲۰۶ ارایه میشود نمونه ای از نصب هدرز در عکس زیر مشاهده میکنید ! محفظه تشدید کننده با یک سوراخ به محفظه اول متصل شده است، محفظه تشدید کننده دارای حجم مشخص و طول معینی می باشد تا صداهایی با بسامد مشخص را خنثی نماید. نصب هدرز: خرید و نصب هدرز 250 هزار تومان و عوض کردن برنامه انژکتوری ECU 30 هزار تومان هزینه دارد که گاهی تا 150 هزار تومان هم می رسد؛ البته برای ECU سوپر چیپسم (معروفترین تولید کننده ECU). دنیایی که در آن تقریباً هیچ محدودیتی برای ارتقاء مشخصات خودرو وجود ندارد و همیشه میتوان اعدادی را افزایش یا گاهی کاهش داد. این نکته را فراموش نکنید که اگر دو جسم دوار در موتور به هم متصل هستند، حرکات آنها توسط وزن یکدیگر صورت میگیرد و اگر فقط یکی را سبکسازی کنید، در راندمان خودرو مشکلات جدی به وجود میآید.

سعی کنید یاد بگیرید که فیلتر هوای بنز را خودتان تعویض کنید، چراکه در این صورت میتوانید به راحتی آن را از بازار خریداری و در مواقع لازم نسبت به تعویض آن اقدام کنید. آیا فیلتر کولر همان فیلتر کابین بنز خودرو است؟ فیلتر هوای بنز با کیفیت بالا کابین خودرو وسیله ای برای تصفیه ذرات گرفته شده از هوای ورودی مدخل سیستم تهویه خودروی شماست. سرویس ٥٠٠٠ و ١٠٠٠٠ و ٢٠٠٠٠ كه شامل روغنفیلتر دیاگ فیلتر هوا و. منیفولد هوا برای هر چهار سیلندر یک ورودی دارد، اما با نصب تراتل چهارتایی (IBT)، برای هر سیلندر ورودی هوای مجزایی تعبیه میکنیم که با این روش، میتوانیم با ورود هوای بهتر و دقیقتر به عمل احتراق کمک کنیم و درنهایت شاهد افزایش شتاب باشیم. در این قسمت، در مورد توربوشارژر صحبت خواهیم کرد که یقیناً شاهکلید افزایش شتاب خودرو به روش غیر اتمسفریک محسوب میشود. برای تقویت خودرو و افزایش شتاب آن، دو راه کلی اتمسفریک و غیر اتمسفریک وجود دارد. امروز میخواهیم راهکار های افزایش شتاب خودرو به دو روش اتمسفریک و غیر اتمسفریک را به شما عزیزان آموزش دهیم و در دو بخش کلی اتمسفریک و غیر اتمسفریک در مورد آن گفتوگو کنیم. اگر عزیزان نظر بنده رو بخوان بنده توصیه می کنم در فصل سرما از روغن بهران پیشتاز 20 - 50 و در فصل گرما از روغن بهران بندر 50 استفاده کنید.

اگر می خواهید یه دستی به سر و گوش موتور ماشینتون بکشید و شتاب و قدرت شو بیشتر کنید این مطلب راهنماییتون می کنه و به سوالاتون پاسخ می دهد. صدای شنیده شده توسط گوش جمع تمام امواج صوتی است که در یک لحظه به گوش می رسد. پرده گوش انسان با نوسانات فشار می لرزد و مغز این لرزش را به عنوان صدا درک می کند. بسامد بیشتر به این معنی است که هرچه موتور سریع تر کار کند فشار هوا سریع تر تغییر می کند، در نتیجه صدای زیرتری می شنویم و تغیرات آرام تر و کندتر سبب شنیدن صدای بم تر می شود. این مولکول های فشرده، مولکول های مجاور را فشرده تر می کنند و خود کم فشار می شوند و بدین ترتیب موج صدا خیلی سریع تراز جریان گاز در لوله های خروجی حرکت می کند. در یک موتور ثپش ها وقتی به وجود می آیند که سوپاپ خروجی باز می شود و جریان گاز فشرده ناگهان وارد سیستم اگزوز می شود، مولکول های گاز خروجی با مولکول های کم فشار درون لوله برخورد کرده و آن ها را فشرده تر می کنند. آنچه ازاین شکل برداشت مـی شود این هست که این مجموعه از روابط برداری تبعیت کرده و ما بـه حقایق جالبی خواهیم رسید قبل از این کـه محاسبات برداری را انجام دهم لازم هست به آگاهی شما برسانم کـه در موتورهای سه فاز ما یک جریـان و ولتاز خطی داریم کـه مربوط بـه شدت جریـان و ولتاز ورودی(بین دو فاز) درون مسیر کابل بـه داخل موتور هست ویک ولتاژ و شدت جریـان فازی هم داریم کـه مربوط بـه شدت جریـان داخل سیم پیچ و ولتاژی هست که درون دوسر سیم پیچها وجود دارد.

آخرین مطالب