مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

دیزل ژنراتور های کوچک تا ۲۵۰ کیلو ولت آمپر نه تنها برای تولید برق اضطراری بلکه به جهت تامین برق مورد نیاز به

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

دیزل ژنراتور های کوچک تا ۲۵۰ کیلو ولت آمپر نه تنها برای تولید برق اضطراری بلکه به جهت تامین برق مورد نیاز به صورت مستمر یا در زمان اوج مصرف و یا حتی در زمانی که کمبود ژنراتورهای بزرگتر حس می شود استفاده می شوند.

برای ورود به بازار کار این شغل راه های گوناگونی پیش رو دارید، بهترین روش برای یادگیری مهارت های این شغل، روشی است که طی آن ضمن آموزش تئوری به صورت عملی نیز بر روی خودرو کار کنید و با تمامی فنون و نکات این حرفه آشنا شوید.

67 ـ شناسنامه خودرو: سندي است كه مشخصات خودرو، مالك و نشاني كامل محل سكونت وي و تاريخ انتقالات و تغييرات انجام شده از سوي راهنمايي و رانندگي در آن درج و به آخرين مالك تسليم ميگردد.

شلگیرهایی که در انتهای گلگیرها تعبیه شده اند از پاشیده شدن گل و شل بر روی بدنه این کامیون جلوگیری می کنند. اکثر مراکز فنی علت رد شدن خودرو در معاینه فنی را به شما اطلاع می دهند ، بنابراین می توانید برای تکمیل تعمیرات لازم با یک مکانیک تماس بگیرید.

کاتالیزور خودرو ها پس از مدتی فرسوده می شوند و کارایی سابق را از دست می دهند؛ لذا با فرسودگی کاتالیزور خودروها دود ناشی از سوختن سوخت اتومیبل ها می تواند به سرعت به محیط زیست آسیب برساند و همچنین فرسودگی کاتالیزور خودرو می تواند بر موتور اتومیبل نیز اثر بگذارد و عمر موتور را کاهش دهد.

پله ها و دستگیره ها در یک فضای مناسب قرار گرفته شده و این موضوع رفت و آمد به کابین را برای همه افراد راحت کرده است. استفاده از کاتالیست کانورتور برای خودروهای تولید داخل از سال 1381 شکل قانونی به خود گرفت و از سال 1383 خودروسازها ملزم به نصب این قطعه با رعایت استانداردهای یورو 2 شدند و این وضعیت تا سال 1393 ادامه داشت تااینکه استانداردهای یورو 2 جای خود را به یورو 4 داد که از آن پس خودرو سازان ملزم به رعایت همه موارد با استاندارد یورو 4 شدند.

چراغ های این مدل کامیون در انتهای گلگیرهای بزرگ قرار دارند و از ساختار مستحکمی برخوردار هستند و همچنین یک محافظ از جنس لگزان دارد که ایمنی آن را بالاتر برده است. اگر بخواهیم از طراحی این کامیون صحبت کنیم باید خاطرنشان شیم که ماک گرانیت نمایش دهنده یک روحیه زمخت و خشن است که این موضوع کاملا با طراحی خارجی آن هماهنگ می باشد.

در صورت نگهداری مناسب ، گیربکس اتوماتیک می تواند بیش از 32هزار کیلومتر بدون هیچ گونه مشکلی دوام بیاورد. اگزوز نیز از پشت کابین به سمت بالا کشیده شده و با انتقال جعبه باطری و کمپرسور باد به عقب کابین باعث شده تا از کم ترین فضا هم در طراحی آن به نحو احسن استفاده شود.

همچنین نسخه Long نیز درون دسترس هست تا نیـاز اشخاص افراطی درون فضا را هم برطرف سازد؛ این نسخه با فاصلهٔ دو محور بسیـار زیـاد مـیتواند حس یک لیموزین را نیز بـه این مشتریـان مشکلپسند القا کند.

اگر با عوض کردن ترموستات مشکل همچنان باقی ماند واتر پمپ خراب است که در این صورت باید آن را تعویض نمود. طراحی سپر این کامیون به صورت سه تیکه می باشد و باعث شده تعویض و عملیات بر روی آن آسان باشد.

آخرین مطالب