2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می کند که در عوض باعث می شود بار الکتریکی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می کند که در عوض باعث می شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود. اجزا باهم کار می کنند و باعث حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی می شوند که به نوبه خود الکتریسیته تولید می کنند.

موتورهای اصلی همچنین می تواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با دیزل هم با گاز کار کنند. سیلندر اصلی ترمز خراب است. ب- موتورهایی با والو بالاسری (OHV) در برابر موتورهای غیر OHV- موتورهای OHV از موتورهای دیگر متفاوت هستند در والو ورودی و خروجی موتور که در سر سیلندر موتور قراگرفته است در مقابل بلوک موتوری که سوار شده است.

ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS)- CIS آستری در موتور سیلندر است. اندازه موتور بطور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی عرضه شده است. به همان اندازه که کیفیت و پاک بودن بنزین اهمیت دارد، ترکیب مناسب سوخت و هوا نیز بااهمیت است.

برنامه جاری ما در حال حاضر همان پروژه رتروفیت با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران است و هیچ پروژه دیگری برای استفاده از این فناوری از سوی خودروسازها با اورند تعریف نشده.

موتور منبع ورودی انرژی مکانیکی به موتور ژنراتور است. چندین فاکتور را نیاز است که در ذهن داشته باشید در حالی که دارید موتور ژنراتور را بررسی می کنید. CIS خصوصیت گرانی نیست اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی می کند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

اما همانطور که کمی پیش از این ذکر شد ، گاهی اوقات شاهد ظاهر شدن دود غیر معمول با رنگ متفاوت (اغلب دود سفید ، آبی و سیاه از لوله اگزوز) هستیم ، اغلب همزمان با خراب شدن منابع خودرو (یا بدون آن).

تنظیم کننده فشار بنزین ممکن است در فشار خیلی کمی کار کند. الف- نوع سوخت مورد استفاده- موتور ژنراتورها با انواعی از سوخت ها مانند دیزل، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز)، یا گاز طبیعی کار می کنند.

موتورهای کوچکتر معمولا با گازوییل کار می کنند در حالی که موتورهای بزرگتر با دیزل، پروپان مایع، گاز پروپان یا گاز طبیعی کار می کنند. این موتورسیکلت با شکل و ظاهر و ترکیب رنگ بندی خود یکی از زیباترین موتورسیکلت های نیمه اسپرت موجود در بازار دنیا از جمله ایران است که بسیار چشم نواز و خیره کننده است.

از داشتن تسلط کافی بر راندن موتورسیکلت و آگاهی از قوانین راهنمایی و رانندگی و محدودیت های سرعت در خیابان ها و بزرگراه ها مطمئن شوید. سازنده موتور باید برای رسیدن به خصوصیات کارکرد کامل موتور و برنامه های نگهداری مشاوره بدهد.

تجاوز به سمت چپ از محور وسط خیابان . توضیح مشکل: هرگاه که در حال سکون موتور روشن شود، متوجه بوی بسیار بدی از اگزوز می شوید.این بو مشابه بوی تخم مرغ گندیده است.

آخرین مطالب