2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

لذا شاید باید گفت که اگر نمونهای کمکارکرد از کیا سراتو وارداتی را در نظر دارید که از نظر نگهداری در شرایط منا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

لذا شاید باید گفت که اگر نمونهای کمکارکرد از کیا سراتو وارداتی را در نظر دارید که از نظر نگهداری در شرایط مناسبی بوده و آنچنان هم برای شما خرید خودروی صفر اصرار ندارید، شاید خرید کیا سراتو وارداتی به دلیل وجود آپشنهای بیشتر و ایمنی بهتر عاقلانهتر باشد.

در این مقاله قصد داریم تمام مزایا و معایب keeway را در هر بخش برای شما بررسی کنیم. پس از شتابگیری خوب و جذاب با کیا سراتو سایپا نیاز به ترمزگیری داریم اما پس از فشردن پدال ترمز اصلاً با واکنش خوبی مواجه نمیشویم و آنچنان عملکرد خوبی را تجربه نمیکنیم، مهمترین عامل بروز این اتفاق حذف ترمز دیسکی از محور عقب سراتو ساپیا و جایگزینی آن با ترمزهای متداول کاسهای است که با این کار نهتنها طول خط ترمز بیشتر شده بلکه تعادل و پایداری عقب خودرو هم در سرعتهای بالا و به هنگام ترمزگیری کمتر شده و تمام اینها در کنار حذف سیستم کنترل پایداری و تنها وجود دو کیسه هوا از ایمنی سراتو سایپا کاسته است.

پس باید گفت با وجود تشابه دو خودرو در زیر کاپوت، اما از نظر ایمنی و ترمزها کیا سراتو وارداتی به مراتب در رده بالاتری قرار دارد و مشاهده ترمزهای کاسهای برای یک خودرویی با قیمت بالای 100 میلیون تومان فروخته میشود جالب به نظر نمیرسد.

ج ـ اتوبوس دو طبقه: وسيله نقليه موتوري مسافربري كه قسمت حمل مسافر آن در دو طبقه جداگانه روي هم و با يك سازه مشترك بوده و ظرفيت آن با راننده حداقل 27 نفر است. کیا سراتو سایپا در عین حالی که از کیفیت و امکانات آن کاسته شده، باز هم گزینه مناسبی برای خانوادههای کوچک و کمجمعیت ایرانی است که به دنبال فضای بار و پای مناسب، شتاب خوب و هندلینگ فوقالعاده هستند.

این بار با دقت بیشتر و سرعت عمل بیشتری نسبت به دفعه قبلی به این کار پرداختم و طی 2 روز تمام شد .

صدای موتور به سختی در دورهای پایین به داخل کابین نفوذ میکند اما به محض فشار پدال گاز و بالا رفتن دور موتور صدای بیشتری به کابین وارد میشود. در بازار ایران موتورهای کلاس Street از جایگاه خوبی برخوردارند. قابل توجه است که در بسیاری از موارد این موتورها در نزدیکی منازل مسکونی و یا ساختمان اداری قرار گرفته است از همین رو استفاده از کانکس سایلنت جهت کاهش صدای ژنراتور امری ضروری است.

در آخر از آقایان سجاد سابقی، مهران غفاریان و رسول احمدی برای در اختیار گذاشتن خودرویهای خود و آقایان میلاد قربانی و مصطفی خطیبی برای همراهی در این تست تشکر میکنیم.

مناسب برای خودروهای تا حجم موتور 3500cc. از تن صدای بم و اسپرت تا زیر و شهری. در فصولی از سال كه استفاده ای از کولر خودرو ندارید حتما هر از گاهی برای مدت چند دقیقه کولر را روشن کنید تا گاز و روغن درون مخزن به چرخش دربیاید و کیفیت خود را از دست ندهد.

اما اگر با خرید خودروی دست دوم مشکل دارید و روی خرید خودروی صفر کیلومتر اصرار دارید، کیا سراتو سایپا گزینهای نسبتاً معقول در بازه قیمتی خود و البته با توجه به شرایط بازار و رقبایی است که فعلاً به توجه به شرایط وخیم بازار عرضه آنها متوقف شده است.

در کنار آن کیا سراتو وارداتی با همین ویژگیها و نحوه عملکرد بهتر در ایمنی، پاسخگوی نیاز خانوادههای کوچک است اما شاید خیلیها خودروی صفر را ترجیح دهند و نتوانند به خودروهای دست دوم اعتماد کنند. تعداد 100 مورد تحقیق و مقاله و پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد اگزوز خودرو در وب سایت یافت گردید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن