2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

به دلیل تشابه لوازم و قطعات یدکی ، با توجه به مشخصات فنی قطعات بکار رفته در خودروی شما ممکن است این کد کالا ق

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به دلیل تشابه لوازم و قطعات یدکی ، با توجه به مشخصات فنی قطعات بکار رفته در خودروی شما ممکن است این کد کالا قابل استفاده و یا موجود برای ماشین شما نباشد.

کیتهای سوپرشارژر و قطعات فنی ساخت TRD از وارانتی قابل توجهی برخوردارند و خودروهای تقویت شده توسط این بخش نیز همچون سایر خودروهای تولید انبوه تویوتا / لکسوس توسط مراکز تعمیراتی گسترده تویوتا پشتیبانی میشوند.

ارزانترین قیمتی که برای این مدل در ۶ ماه اخیر اعلام شد نیز حدود ۷۰ میلیون تومان بود. حالت E، کاملا نیاز راکب به صرفهجویی در سوخت در سفرهای طولانی و بینشهری را تامین میکند و حالت S نیز آن چابکیای را که راکب در سفرهای کوتاه شهری نیاز دارد در اختیارش میگذارد.

اگرچه این گاز از نظر فنی غیر سمی است، اما حجم بیش از حد آن به اسیدی شدن هوا کمک میکند. برای آنکه بتوان به خوبی از فناوری نسبت تراکم بالا استفاده کرد، لازم بوده که برخی دشواریهای فنی در مواد سازنده انجین، فرایند ریختهگری، طراحی ساختاری و سایر جنبههایی که متفاوت از انجینهای معمول هستند، برطرف گردند.

فناوری خاص به کار رفته در ساخت این دوشاخ عقب، یعنی فلزکاری یکپارچه، برگرفته از سبک منحصر به فرد شرکت Tayo (شرکت فناوری موتورسیکلت Guangdong Tayo) با ترکیبی از مواد مناسب و فناوری ریختهگری، توانسته است انعطافپذیری آلیاژ آلومینیوم را به انعطافپذیری یک لوله فولادی نزدیک کند.

به سختی ممکن است این دوشاخ عقب تحت تنشهای خمشی و پیچشی شکسته شود. سرعتگیری انجین، به خاطر گرانروی روغن به میزان قابلملاحظهای تحت تاثیر قرار میگیرد، بخصوص در هوای سرد.

در این حالت، به خاطر گرانروی (ویسکوزیته) روغن انجین، مقاومت حرکتی بسیار زیاد است و مثل این است که یک نفر در آب بدود که صدالبته سرعتش در مقایسه با حالتی که بیرون از آب و در مقابل هوا میدود کمتر خواهد بود.

پس از آن، روغن که حال خنک شده است مجدد وارد مجاری بیشمار پاشش در پمپ موتور B شده و درست مثل یک دوش بر روی تکتک قطعات پاشیده میشود تا حرارت آنها را مستقیما برطرف کند. هزینه سالانه مصرف انرژی موتور سیکلت برقی کمتر از 50 هزار تومان است در صورتی که موتور سیکلت بنزینی نزدیک به 900 هزار تومان است.

با توجه به اینکه جنس موتور تماما از فلز ساخته شده طبیعتا بعد از مدتی کار کردن قطعات موتور منبسط شده که بسته به نوع آلیاژ بکار رفته در آن طول این انبساط متغیر است. مکانیسم این پدیده: پس از استارت خوردن انجین، مقدار بسیار اندک روغن انجین در جعبهدنده توسط پمپ موتور A بلافاصله به بیرون پمپ شده و وارد لوله تشکیلدهندۀ بدنه میشود تا حرارت آن در محیط پراکنده گردد.

ولی می توان گفت که سرآمد وسایل نقلیه ا ی که از این موتور استفاده می کنند اتومبیل مزدا RX-7 و RX-8 می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن