اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

همچنین دامنه امواج تعیین کننده ی بلندی صدا است و امواج صوتی با دامنه بیشتر پرده گوش را بیشتر حرکت می دهند و ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنین دامنه امواج تعیین کننده ی بلندی صدا است و امواج صوتی با دامنه بیشتر پرده گوش را بیشتر حرکت می دهند و از همین رو ما صدای بلندتری را می شنویم و به همین دلیل می توان دو یا چند صدا را تلفیق نموده تا به دنبال ان صدای کمتری به گوش برسد.

هر اندازه که آلودگی محیط بیشتر باشد نیاز به تعویض فیلتر بنزین بیشتر میشود. به صورت عمده و سفارشی با تعداد دلخواه می باشد.کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه تعویض 1 ساله می باشندو این مجموعه آماده همکاری با تمام فروشندگان قطعات به صورت کلی و جزئی می باشد.

سه وظیفه عمده اگزوز را می توان اینگونه توصیف کرد: ۱-کاهش آلایندگی ۲- کاهش صدا ۳-کاهش دما. این قطعه همچنین وظیفه بی صدا کردن خودرو را بر عهده دارد.

ایجاد ارتباط بین منیفولد و ادامه سیستم اگزوز ماشین بر عهده این بخش از اگزوز ماشین می باشد. در ادامه هر یک از اجزای تشکیل دهنده اگزوز ماشین را به طور مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه به بررسی اجزای تشکیل دهنده این قطعه و عملکرد آن خواهیم پرداخت.

شناخت اجزای تشکیل دهنده آن برای درک بهتر عملکرد آن ضروری است. از مهمترین مسئولیت های این قطعه ماشین می توان به انتقال گازهای حاصل از احتراق در موتور خودرو به انتهای خودرو و محیط خارج از آن اشاره کرد.

احتراق به صورت ناقص انجام می شود. در واقع هرچقدر موتور خودرو سریعتر کار کند، فشار هوا هم با سرعت بیشتری تغییر می کند و منجر به شنیده شدن صدای زیر تر می شود و در مقابل ان تغییرات آرام و کندتر منجر به شنیده شدن صدای بم تر می شود.

سپس این مولکول های فشرده، مولکول های مجاور را فشرده تر می کنند و خود کم فشار می شوند. از همین رو امواج صدا خیلی تند تر از جریان گاز در لوله های خروجی حرکت می کنند که منجر به لرزیدن پرده گوش انسان با نوسانات فشار می شود و در حقیقت مغز این لرزش را به عنوان صدا درک می کند.

صدایی که گوش انسان می شنود شامل تمام امواج صوتی است که به طور آنی به گوش انسان می رسد. در حالت معمول مسیر خروج دود در اگزوز به صورت پر پیچ و خم طراحی شده است که این ناهمواری مسیر به دلیل کاهش صدای خروج دود و موتور می باشد.

به صورت کلی قانون در مورد خودروهای انژکتوری این است که این خودروها بسیاری از نواقص موجود در سوخت، فشار هوا یا مسائل دیگر مربوط به کارکرد موتور را (که ارتباطی به طراحی موتور ندارد) به صورت خودکار و تا حد زیادی اصلاح میکنند و موتور را برای کارکرد در شرایط جدید آماده میکنند در بسیاری از موارد این اصلاحات موجب اشتباه مصرفکننده موتور در مورد توان تولیدی موتور میشود.

این مسائل مشکلات بسیار جدی هستند که در صورت سرسری گرفتن میتوانند باعث ایجاد مشکلات بزرگتری شوند که تعمیر آنها بسیار پرهزینهتر است. فن آکسیال صنعتی: گروه تولیدی خذال، از کاربری های ساده صنعتی گرفته تا صنایع بسیار بزرگ را با استفاده از فن آکسیال یا جریان محوری پوشش می دهند.

آخرین مطالب